VLN

VLN: TCR Audi RS3 LMS maakt probleemloze kilometers voor DMV Munsterlandpokal

2016 Jordi Gene
Voor de Spanjaard Jordi Gene was het Siberisch koud op de Ring.

2016 Jules Gounon
Goed om Jules Gounon weer na zijn zware ADAC GT Masters crash weer terug in actie te zien. HIer met collega Patrick Assenheimer die dit weekend voor HTP uitkomt.
2016 DTM-coureurs
De DTM-coureurs Auer, Rosenqvist en Juncadella krijgen Nordschleife lessen. Zij starten morgen met een BMW 235i


IMG 8406
De Hofor Mercedes GT3 reed alleen maar tijdens de vrije trainingen. Die komt morgen helaas niet in actie. Hij gaat richting 24U Dubai

 

Reacties

    • 0
    • 0
     
    ace1 21 oktober 2016 21:26

    Is deze TCR Audi RS 3 LMS door Audi Sport ontwikkeld of is dat uitbesteed aan Seat Sport die naast de Seat Leon TCR ook de VW Golf TCR bouwt?

    • 1
    • 0
     
    Willem J. Staat 21 oktober 2016 21:30

    Audi Sport zelf

    • 0
    • 0
     
    ace1 21 oktober 2016 21:38

    Bedank voor de snelle uitleg Willem J. Staat. Klopt trouwens dat de TCR Audi RS 3 LMS de eerste sedan is in het TCR is?

    • 1
    • 0
     
    Willem J. Staat 21 oktober 2016 21:49

    Nee, Subaru was één van de eerste fabrikanten. Maar daar wordt bij mijn weten nauwelijks mee geracet.

    • 0
    • 0
     
    Racing-Fan 21 oktober 2016 21:54

    Prachtige auto en hij zal competatief zijn maar ik zet wel vraagtekens bij de hoge stijging van de prijs.

    • 0
    • 0
     
    ace1 21 oktober 2016 22:35

    @Racing-Fan, hier heb je info over de kosten van een TRC auto. http://autosport.nl/klasse/nieuws/25969/adac-tcr-duitsland-in-2016-van-start

    • 2
    • 0
     
    Johan Kraan 23 oktober 2016 12:16

    De TCR wordt ontwikkeld samen met Seat en gebouwd in Spanje bij Seat. Zoals je kan zien zijn de wagens van binnen vrijwel hetzelfde uitgevoerd. Wij hebben de eerste besteld voor Nederland en moeten de wagen ophalen in Spanje.

    • 0
    • 0
     
    Quintin03 23 oktober 2016 19:00

    Oeh, waar gaat die ingezet worden, Johan? TCR Benelux? Duitsland? Supercar Challenge? 24H/TCES? Of gaan we dat komend jaar pas zien? In ieder geval wens ik jullie het allerbeste.

    • 0
    • 0
     
    Racing-Fan 23 oktober 2016 22:02

    Dat is mooi nieuws Johan.