Advertorials

Advertorial: Eerste bijeenkomst After Business Club direct een hit


DEX Foundation
Wanneer de film van de DEX Foundation aan bod komt vertelt Marcel van Leen iets meer over dit goede doel en de rol die ABC daarbij speelt. “De DEX Foundation is ontstaan vanuit het leven van Dexter. Op het oog is hij een stoere tiener, maar wel een met een zorgelijk bestaan. Dexter is autistisch en ernstig verstandelijk beperkt. Zijn ontwikkelingsniveau is vergelijkbaar met dat van een baby van negen maanden. Zeer intensieve 1-op-1 verzorging en goede begeleiding geven Dexter houvast in de voor hem zo verwarrende wereld. Op dit moment is er in Nederland geen geschikt logeer- of opvangadres voor deze ‘kostbare’ groep kinderen. De Dex Foundation streeft naar het realiseren van een kleinschalige ‘verzorgboerderij’ midden in de natuur waar kinderen zoals Dexter terecht kunnen. Opvang midden in de natuur, met professionele begeleiding, zou ouders tijdelijk kunnen ontlasten van hun zorg en een waardevolle aanvulling zijn in het leven van deze ‘vergeten’ kinderen. Met de After Business Club willen we dit mooie streven ondersteunen. We maken jaarlijks 250 euro per businessclublid over, dus als we straks zo’n 40 leden hebben is dat 10.000 euro per jaar.”
Het feit dat veel BN-ers belangeloos hun medewerking aan deze Foundation verlenen zegt veel. “Fijn dat we op deze manier samen iets kunnen doen”, besluit Van Leen zijn verhaal.



DSC02236.JPG
Deze film is belangeloos gemaakt door Martijn van As (links) en Marc van Leeuwen (tweede van rechts) van Orange Bag Media.

Gastspreker
Elke netwerkbijeenkomst is er een speciale gast. Logischerwijs bijt race-nestor Michael Bleekemolen de spits af. Lachend vertelt hij het ene na het andere verhaal, de aanwezigen hangen aan zijn lippen.

DSC02254.JPG

Retorische vraag
“Welkom allemaal op Circuit Park Zandvoort. Vandaag gaan jullie allemaal ervaren hoe het is om over het circuit te racen. Zijn jullie er klaar voor?”, stelt Bleekemolen een retorische vraag. Na de nodige uitleg over wat er op het programma staat en wat tips over hoe je het beste kunt rijden op Zandvoort worden de aanwezigen in drie groepen ingedeeld. 25 Deelnemers uit bijna net zoveel verschillende branches, klaar voor de strijd.
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet