Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 23, 2017, 07:16:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Polyester onderdelen ook op maat  (gelezen 23409 keer)
polyester
Test driver
*

« Gepost op: Juni 04, 2010, 10:53:35 »

Edit by admin:

Beste Polyester,

Het is niet de bedoeling dat het forum gebruikt word voor advertenties. Voor particulieren is er de Autosport.nl Markt. Voor de advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met info@autosport.nl.

Met Vriendelijke Groet,
Autosport.nl
« Laatste verandering: Juni 04, 2010, 02:12:12 door Nylz » Gelogd
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 04, 2010, 10:55:26 »

Koop maar een advertentie ofzo.
snelle sjaak
Bronze medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 04, 2010, 01:08:51 »

dit is een forum geen marktplaats of iets dergelijks.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 04, 2010, 02:07:39 »

Forum:

Citaat
Het woord stamt oorspronkelijk af van het Latijnse woord ferre, dat "wegbrengen" betekent (in de zin dat mensen hun spullen naar de markt brengen). Het Romeinse forum was een aanpassing van het Griekse Agora. Oorspronkelijk werd op een forum handel gedreven, maar later kregen deze pleinen meer een politieke functie. Het Forum Romanum in het Oude Rome veranderde zo van een marktplaats in het politieke en justitiŽle centrum van de stad, waar de senaat bijeenkwam in de curia en recht werd gesproken in de basilica. Door de enorme groei van Rome was het Forum Romanum al in de 1e eeuw v.Chr. te klein en daarom liet Julius Caesar een nieuw forum naast het oude aanleggen. Dit Forum van Caesar was het eerste van de keizerlijke fora, die nooit een marktfunctie hebben gehad. Latere keizerlijke fora werden gebouwd door Augustus, Vespasianus, Domitianus en Trajanus.
De voedselmarkten (Forum Venalium) bleven uiteraard ook bestaan en werden verspreid over de stad op vaste plaatsen gehouden. Van een aantal is de naam en locatie bewaard gebleven.

Wat is het beleid van Autosport.nl in deze?
Quintin03
Silver medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 04, 2010, 04:59:58 »

Een Forum was veel meer voor de Romeinen. Het was gewoon de gebruikelijke ontmoetingsplaats met alle belangrijke gebouwen eromheen. Dat er een markt was valt dan ook wel te begrijpen.
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 04, 2010, 05:04:20 »

Ja maar D-M0de, dit is een markt voor meningen, niet polyester.

Moet wel toegeven dat ik de laatste tijd nogal veel meningen afneem/insla zonder er weer een paar te verkopen (lurken, niet posten), maar gelukkig heb ik nog zat ruimte in mijn hoofd voor de opslag. Vind polyester net effe teveel gevraagd. Carbon is wat anders!

Michael

Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 04, 2010, 05:23:21 »

Een Forum was veel meer voor de Romeinen.

Waahat? Ipsum Lorem nog an toe ... Wat hebben die pokke Romeinen ooit voor ons gedaan? Nou? Okee, sanitair en wegen, maar voor de rest? Goed, een beetje orde en structuur, so what! Eerlijk, los van Nijmegen, sanitair, wegen, nieuwbouw, orde, introductie van een valutasysteem, de Bataven eruit flikkeren, gezondheidszorg, educatie, wijn, irrigatie en een paar aquaducten, wat hebben die toga tut-hola's ooit voor ons gedaan? Precies: forum! Waarvoor dank. En voor de rest moeten ze hun klep houden! Zooitje Berlusconi's. Imitatie Inca's zijn het! Allemaal!

Waar was ik .. oh ja: dit forum is, mijn inziens, een online platform voor het uiten van meningen en het uitwisselen van ideeŽn en concepten. Polyester krijg ik jeuk van. Had ooit een imitatie polyester broek of zoiets. Krab vandaag de dag nog steeds. Bah. En los daarvan: die Romeinen hadden ook 'bijeenkomsten' in hun badhuizen! Dat was ook een 'soort' Romeinse 'ontmoetingsplaats'. Vooral belangrijke Romeinen deden dat. De rest moest namelijk werken. Dat zie ik ons niet doen, dank je wel (ik bedoel badderen in een badhuis natuurlijk, werken moeten we uiteindelijk allemaal).

Zou die gozer carbon hebben?

Michael

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 04, 2010, 08:30:10 »

Waahat? Ipsum Lorem nog an toe ... Wat hebben die pokke Romeinen ooit voor ons gedaan? Nou? Okee, sanitair en wegen, maar voor de rest? Goed, een beetje orde en structuur, so what! Eerlijk, los van Nijmegen, sanitair, wegen, nieuwbouw, orde, introductie van een valutasysteem, de Bataven eruit flikkeren, gezondheidszorg, educatie, wijn, irrigatie en een paar aquaducten, wat hebben die toga tut-hola's ooit voor ons gedaan? Precies: forum! Waarvoor dank. En voor de rest moeten ze hun klep houden! Zooitje Berlusconi's. Imitatie Inca's zijn het! Allemaal!

Monty Python's Life of Brian... heerlijke film!  Cool

Ja maar D-M0de, dit is een markt voor meningen, niet polyester.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar het beleid van Autosport.nl. Op een forum kwamen en komen mensen bijeen voor allerlei uiteenlopende zaken, dus waarom niet koop en verkoop? Ik zou er zelf totaal geen bezwaar tegen hebben als er 'wat meer handel werd gedreven' hier. Als dat in een apart forumgedeelte gebeurt (de markt dus), is er toch niets aan de hand? Maakt een forum voor de Nederlandse autosport nog completer. Ja, ik weet dat er al een marktgedeelte op de site zelf is, maar waarom dat niet hier integreren? Laten we in ieder geval constructief blijven en niet in het wilde weg kansloze kreten slaken.
« Laatste verandering: Juni 04, 2010, 08:31:46 door D-M0de » Gelogd
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 04, 2010, 08:32:07 »

Edit by admin:

Beste Polyester,

Het is niet de bedoeling dat het forum gebruikt word voor advertenties. Voor particulieren is er de Autosport.nl Markt. Voor de advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met info@autosport.nl.

Met Vriendelijke Groet,
Autosport.nl

Duidelijk.
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 05, 2010, 10:44:29 »

Monty Python's Life of Brian... heerlijke film!  Cool

Ah, nog een liefhebber Knipoog

En inderdaad, fantastische film.

Michael

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 05, 2010, 11:05:43 »

I'm not the messiah, will you please listen? I'm not the messiah, do you understand? Honestly!
- Only the true messiah denies his divinity.
What? Well what sort of change does that give me? Allright, i'm the messiah!
- He is, he is, he is the messiah!
Now f*ck off!
- How should we f*ck off, o lord? Grijns

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: Juni 05, 2010, 07:56:05 »

Mijn favoriet: "You're all individuals"
De hele massa: "Yes, we're all individuals ..."
Eťn man achterin: "I'm not"

polyester
Test driver
*

« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 08, 2010, 09:33:41 »

ahh oke sorry dat ik er een advortensie had op gezet .ik wist dit niet
ma geen probleem

er vroeg ook iemand voor carbon dat heb ik ook
ik werk met polyester .kevlar en carbon

moest iemand vragen hebben stel zeg gerust
dank u
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 08, 2010, 10:00:54 »

Als je reclame maakt, is professioneel overkomen wel belangrijk. Foutloos typen is dus op zich wel een dingetje.
polyester
Test driver
*

« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 09, 2010, 01:06:33 »

oke geen probleem
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: