Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 23, 2019, 12:52:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: ESPN Classic  (gelezen 22364 keer)
Coach Ep
Gold medal driver

« Gepost op: November 20, 2011, 08:30:40 »

Winterseizoen dus tijd voor boeken en ... tv!

ESPN Classic (voor degene die erover beschikken, vaak in het digitale extra pakket) zendt allerlei ouwe F1 meuk uit deze dagen. Leuk - zowel voor veteranen en jongeren die wel iets van vroeger tijden wil zien.

Geniet ze!

"Endurance is more important than truth"
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: September 18, 2013, 06:51:33 »

Ik weet er het fijne niet van maar halverwege het seizoen werd hij 3 races geschorst omdat, tot zijn verbazing, zijn auto(motor) (heel opzichtig) illegaal bleek te zijn. Vele jaren later kreeg hij een keer van iemand te horen (die zich toen destijds in die kringen bevond) dat de begeleider van een concurrent de tuner van m'n pa voor iets van 6000 gulden had omgekocht om zijn auto illegaal te maken zodat hij gediskwalificeerd zou worden. Dat betekende dus het einde. De race op dit filmpje was de eerste na de schorsing, m'n pa wilde hier revanche nemen, wat dus gelukt was.

Wat een opmerkelijk verhaal. Siamon. Is dat vermoeden van omkoping nooit verder onderzocht? Overigens zocht ik tevergeefs naar je filmpje. Is dat misschien bij een ander item geplaatst?
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: September 18, 2013, 09:10:12 »

Hoi Peter,

siamon is volgens mij een spammert. Komt vaker voor dat er een tekst ergens van de site geplukt wordt en als dekmantel wordt ingeschoten voor een link onderin het bericht.

Onze digitale steun en toeverlaten (de gezichten achter autosport.nl) lossen dit nu op door de link onderin te verwijderen.

Echte/originele bericht staat hier: http://autosport.nl/forum/index.php?topic=1139.0

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: