Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
mei 18, 2013, 08:24:11 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24
  Print  
Auteur Topic: DUTCH GT4 2012  (gelezen 36834 keer)
EC
Bronze medal driver

« Antwoord #195 Gepost op: april 19, 2012, 10:35:40 am »

idd wel erg grappig er staan ook antwoorden voor haar op die site van m zondeag  die daar veel raced op de pc  neem ik aan

Hi Maria,

Mark is indeed one of our top drivers, in our virtual races. He is part of our Simrace team. We also have a real race team on actual tracks, but with other drivers. So, Mark is not a race driver on actual racetracks, just on computer simulation races.

You can see some of our races

maar op welke wijze krijgen ze meer aandacht voor zo'n site
 goed bedacht leuke smoel foto e een vreemd verhaal en wij allemaal toch net als ik ff op die link klikklen Lachebek
is toch goed voor de bezoekersscore
ach houd soms dingen ff leuk
het gt 4 dan weer
er waren geruchten dat meerdere buitenlandse teams deel zouden nemen aan het dutch gt4 ik heb er helaas weinig van gezien jullie?
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #196 Gepost op: april 19, 2012, 11:41:01 am »

Ik heb een Engelse M3 gezien, dat was alles.
Ik had toch gehoopt dat er wat meer teams de overstap zouden maken vanaf Euro GT4 naar Dutch maar dat valt nog tegen.
Qua media exposure zal het niet heel veel uitmaken, Euro GT4 was nooit een kijkcijferkanon.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #197 Gepost op: april 19, 2012, 01:41:45 pm »

Ik heb een Engelse M3 gezien, dat was alles.
Chris Stockton, die trouwens in de wisselende weersomstandigheden bij vlagen sneller was dan de Nederlandse BMW's (reed met ander soort Avon banden).
Als jullie het niet erg vinden wil ik me graag buiten die discussie echt/fake van die Russische dame/heer...

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #198 Gepost op: juli 04, 2012, 11:32:04 am »

Velduitbreiding! http://www.autosport.nl/news/25338/persbericht_heemskerk-de_graaf_met_lotus_evora_in_dutch_gt.html

Het lastige is denk ik wel dat ze de Evora op eigen houtje gaan runnen, terwijl Cor Euser cs. natuurlijk al ruim een jaar Zandvoort-ervaring ermee hebben (denk aan bijv. remmen wat een lastige is).
« Laatste verandering: juli 04, 2012, 11:34:22 am door Drrrrkkk » Gelogd

tarzancorner
Gold medal driver

« Antwoord #199 Gepost op: juli 04, 2012, 04:45:55 pm »

Er is ook een 2de porsche opgebouwd nu maar hopen dat ze rijders vinden met sponsering.
Edwin de Jong
Silver medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #200 Gepost op: juli 04, 2012, 09:35:22 pm »

Hele gave kleurstelling!!!! Tong
antoine
Rookie driver
**

« Antwoord #201 Gepost op: juli 04, 2012, 10:39:41 pm »

Gezien tijdens de GT open op de Nürburgring

Eén van de mooiere wagens van het startveld.
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #202 Gepost op: juli 06, 2012, 01:46:25 pm »

Mooie livery idd.
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #203 Gepost op: juli 07, 2012, 07:41:38 pm »

Pfff vandaag dus maar 8 !!!!! auto's in Race 2  Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen
Hoop dat ze morgen allemaal meedoen, want anders word het een hele hele lange race
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #204 Gepost op: juli 08, 2012, 11:44:12 am »

Dit is toch in en in triest man, Dick van Elk met z'n Supercar Challenge scoort telkens velden met 40+ auto's en deze organisatie krijgt het amper voor elkaar om 12 auto's aan de start te krijgen.
Terug naar de tekentafel CPZ! Boos
« Laatste verandering: juli 08, 2012, 12:13:00 pm door Richard » Gelogd
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #205 Gepost op: juli 08, 2012, 12:42:43 pm »

Dit is toch in en in triest man, Dick van Elk met z'n Supercar Challenge scoort telkens velden met 40+ auto's en deze organisatie krijgt het amper voor elkaar om 12 auto's aan de start te krijgen.
Inderdaad
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #206 Gepost op: juli 08, 2012, 01:36:27 pm »

Start (voorheen Start84) heeft er een artikel en een oproep aan gewijd. Ik ben al aan het denken geslagen!

M.

Willem
Rookie driver
**

« Antwoord #207 Gepost op: juli 09, 2012, 12:45:37 am »

Het is toch logisch dat er zoveel afhaken. Er is zoveel onenigheid en rechtzaken. Iedere keer is het een gevecht over PK/wagenhoogtes/etc/etc

Elke keer moeten de rondetijden sneller. Probeer nu nog eens als je met je geïnvesteerde Ginetta nog meekomt.

Nooren is door onenigheid op Zolder gewoon naar huis gegaan. Het zit daar gewoon niet lekker. Wie gaat in een klasse waar het er zo aan toegaat überhaupt geld investeren in nieuwe auto s? Ik denk dat Nissan zich inmiddels ook wel achter de oren krabt. 7 auto s aan de start. Pfff. Denk niet dat hun zo n scenario voor ogen hadden toen ze hier aan begonnen!

Voorspelling 2013

Racecars direct.

2x nissan
4x bmw
2x Camaro
2x Corvette

En Cpz kan weer aan de ronde tafel voor een nieuw avontuur met houdbaarheids datum.

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #208 Gepost op: juli 09, 2012, 10:33:59 am »

Stockton die niet komt met z'n BMW... tweedehands Nissan's die met zwart-rode beplakkering weer het circuit op worden gestuurd, maar te traag en te fragiel zijn... Camaro's die hard rechtuit kunnen stampen, maar om de haverklap uit elkaar vallen... Euser die rugkwetsuren oploopt en voorlopig niet meer in de Lotus (die sowieso al stuk ging) kan klimmen... Nooren die teleurgesteld eerder naar huis gaat... het eeuwige gezeur dat de Corvette's te snel zijn, maar ondertussen winnen de (perfect geprepareerde) BMW's, etc. etc. Ik herinner me een persbericht aan het begin van het seizoen, waarin de circuitdirecteur iets zei in de trant van "we gaan voor kwaliteit, niet voor kwantiteit". Volgens mij verschillen we duidelijk over de definitie van het woord 'kwaliteit' Rollende ogen
Geldt trouwens ook voor het beschamende startveld van de Swiftjes. Met het schaamrood op de kaken riep iedereen tijdens de Paasraces in koor dat het veld echt nog wel flink zou gaan groeien de aankomende races. Halverwege het seizoen kan ik nu niet zeggen dat die voorspelling is uitgekomen Ik weet het niet
Een andere DPP-klasse, de Formule Ford, was in Zolder niet van de partij, maar ook daarmee gaat het natuurlijk erg slecht. DPO is een allergaartje met deels uitgehomolgeerde auto's; een soort DNRT-veld (en dat bedoel ik positief). Dus nee, ik kan niet anders concluderen dat het DPP-pakket momenteel drijft op de Clio's.
Als je dat dan afzet tegen de kolossale startvelden in de Supercar Challenge en DNRT, dan hoef je niet gestudeerd te hebben om te zien dat het niet goed gaat met de zogenaamde A-klassen; de creme-de-la-creme van de vaderlandse autorensport. Daarmee ben ik niet negatief, maar reëel.
@ Richard: ik vind je opmerking interessant. Het is namelijk niet Van Elk's eerste jaar dat hij dit voor elkaar bokst. En niet alleen het aantal auto's vind ik mooi, maar ook het feit dat er relatief weinig gezeur is in de klasse. Als sponsor zou ik dit een interessante klasse vinden om Euro's in te gaan spenderen.

Hoe nu verder? Ik ben als de dood dat aankomend weekend bij de Masters de toeschouwers 9 Swiftjes te zien gaan krijgen, met daarna races met 8 GT4-wagens. En dan 5 Formule Fordjes... oh nee goddank is het Britse startveld ook van de partij. Ik maak me oprecht zorgen... Huilen
« Laatste verandering: juli 09, 2012, 10:36:55 am door Drrrrkkk » Gelogd

Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #209 Gepost op: juli 09, 2012, 01:33:15 pm »

Ik vind het ook ernstig om te moeten aanschouwen!
Ben allang blij dat er in de Swiftjes nu 3 rijders zijn die wel aan elkaar gewaagd zijn..... Dat zorgt iig voor wat spanning.

Maar ik vind het toch te triest voor het GT4 dat dit zou moet gebeuren.....
Mijn hoogtepunten gister waren toch echt de 2 DSC races en de Clio's

Houd mijn hart al vast voor de Masters!
Aangezien Euser idd voorlopig niet zal rijden....
Wel zou er een Lotus bij moeten komen en heeft Nooren aangegeven 'gewoon' aan de start te verschijnen.
Maar hoeveel auto's blijven er heel over een heel weekend?
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24
  Print  

Ga naar: