Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
mei 21, 2013, 02:33:12 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
Auteur Topic: DPP weekend 2/3 juli CPZ  (gelezen 13356 keer)
Patrick van Gastele
Rookie driver
**

« Antwoord #15 Gepost op: juni 24, 2011, 05:56:32 pm »

Jippie , we hebben weer eens geen pauze.
En dat allemaal omdat de clios 40 minuten willen rijden.

Dan hoop ik wel dat nu de ogen van de rijders(rijdsters) eens goed zijn en de vlaggen respecteren
(He nr4 en nr5)
« Laatste verandering: juni 24, 2011, 06:04:12 pm door Patrick van Gastele » Gelogd
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #16 Gepost op: juni 24, 2011, 06:43:18 pm »

Demo van de Kinder Karting Club? wat moet ik me hierbij voorstellen?

brrrrrbrrrrrrr Grijns joepie  Grijns denk dat dat weer n club kinderen is van karting events van len van leeuwen.
die kinderen kijken daar het hele jaar naar uit ze mogen op het grote circuit. haha.

Stuk of 10 van die koters, voor het publiek. Die hebben de dag van hun leven  Grijns

Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: juni 24, 2011, 08:04:58 pm »

@Patrick,

Jij snapt het even niet.

De Clio's BETALEN voor 40 minuten. CPZ voegt 2 extra klasses toe. Wat is nu de oorzaak?
tarzancorner
Gold medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: juni 24, 2011, 08:16:55 pm »

@Patrick,

Jij snapt het even niet.

De Clio's BETALEN voor 40 minuten. CPZ voegt 2 extra klasses toe. Wat is nu de oorzaak?

Een 40 minuten race slaat helemaal nergens op je vergeet dat iedereen even veel tijd stil staat in de pits.
Dan hou je ongeveer met in een uit rijden van de pits 8a10 minuten meer rij tijd over.
Clio's zijn gemaakt om te sprinten niet om nutten loze pitstops, en met de Denen er bij gaan we weer eens over de 30 deelnemers.
Patrick van Gastele
Rookie driver
**

« Antwoord #19 Gepost op: juni 24, 2011, 08:28:58 pm »

Tarzancorner was me net voor met antwoorden.

En de 40 minuten race is net zo belachelijk als toen de 2 opwarmrondes omdat de banden na 1 opwarmronde niet warm genoeg waren ( oeps breng nu de lezende cliorijders toch niet op nieuwe gedachtes Grijns)
Racing marcel
Rookie driver
**

« Antwoord #20 Gepost op: juni 24, 2011, 09:49:47 pm »

Tarzancorner was me net voor met antwoorden.

En de 40 minuten race is net zo belachelijk als toen de 2 opwarmrondes omdat de banden na 1 opwarmronde niet warm genoeg waren ( oeps breng nu de lezende cliorijders toch niet op nieuwe gedachtes Grijns)
Nee hoor   Grijns Grijns Grijns Grijns Grijns
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: juni 24, 2011, 10:08:58 pm »

Het gaat er toch niet om of jullie het bij de Clio's vinden passen? Dat is totaal irrelevant aan de discussie hiervoor.
Patrick van Gastele
Rookie driver
**

« Antwoord #22 Gepost op: juni 24, 2011, 10:20:11 pm »

wat boeit jou het dan??
 Verbaasd
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: juni 25, 2011, 12:24:19 am »

@Patrick,

Jij snapt het even niet.

Jij hebt de mogelijkheid om als het je even niet interesseert rustig te gaan zitten!
Wij moeten van 8 uur in de ochtend tot half 7 in de avond (zij het vrijwillig) dan dus non-stop alert blijven.
Het gaat ook om de veiligheid!

Dat is wat veel mensen dus blijkbaar vergeten........
SeetheR
Bronze medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: juni 25, 2011, 02:07:13 am »

@Patrick,

Jij snapt het even niet.

Jij hebt de mogelijkheid om als het je even niet interesseert rustig te gaan zitten!
Wij moeten van 8 uur in de ochtend tot half 7 in de avond (zij het vrijwillig) dan dus non-stop alert blijven.

Is dat niet hetgeen waarvoor je zelf kiest ?? aangezien het vrijwillig is ??

En de reden dat er geen pauze is is niet dankzij de clio's maar door falen van de planner

@tarzancorner  de clio is niet gemaakt om te sprinten, je kunt er namelijk heel goed lange afstands race's mee rijden omdat de auto zo betrouwbaar is.

Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: juni 25, 2011, 09:25:22 am »

@Patrick,

Jij snapt het even niet.

Is dat niet hetgeen waarvoor je zelf kiest ?? aangezien het vrijwillig is ??

En de reden dat er geen pauze is is niet dankzij de clio's maar door falen van de planner

@tarzancorner  de clio is niet gemaakt om te sprinten, je kunt er namelijk heel goed lange afstands race's mee rijden omdat de auto zo betrouwbaar is.

Half waar en half niet waar.
Er is afgesproken om zoveel mogelijk ons een pauze te geven.
Dan weten wij dat er niet altijd een mogelijkheid is, maar de laatste weekenden gebeurt het steeds vaker dat er GEEN dan wel een pauze is.
Kom jij maar eens zo'n lange dag op post staan zonder pauze  Knipoog
Marcel Dekker
Bronze medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: juni 25, 2011, 11:26:30 am »

Ik heb hier wel een mening over.

De laatste tijd zijn er steeds meer klasses te bewonderen tijdens de DPP weekenden. Opzich een heel goed initiatief (want we vinden dat allemaal leuk)

Andersom zijn er ook nadelen aan en daar hebben we het nu over. Wij, als Clio Cup, betalen een fors bedrag aan inschrijfgeld, vind ik. De reden daarvoor is dat wij een 40 minuten race rijden, dus meer tracktime. Echter, die wordt ons de laatste tijd (Assen, Pinksteren) afgenomen.

De reden hiervoor, een overvol tijdschema, is naar mijn mening niet helemaal juist.

CPZ nodigt andere klasses uit om te komen rijden en die moeten daarvoor betalen. Met andere woorden, hoe meer klasses, des te meer euro's.

Wat naar mijn mening niet juist is, is dat men de tijd die oorspronkelijk voor de 40 minuten race en de pauze voor de OCA's verkoopt aan andere. Wij, de clio cup, en de OCA's moeten daar dus voor bloeden.

Dat is naar mijn mening niet juist.

tarzancorner
Gold medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: juni 25, 2011, 12:33:48 pm »

Ik heb hier wel een mening over.

De laatste tijd zijn er steeds meer klasses te bewonderen tijdens de DPP weekenden. Opzich een heel goed initiatief (want we vinden dat allemaal leuk)

Andersom zijn er ook nadelen aan en daar hebben we het nu over. Wij, als Clio Cup, betalen een fors bedrag aan inschrijfgeld, vind ik. De reden daarvoor is dat wij een 40 minuten race rijden, dus meer tracktime. Echter, die wordt ons de laatste tijd (Assen, Pinksteren) afgenomen.

De reden hiervoor, een overvol tijdschema, is naar mijn mening niet helemaal juist.

CPZ nodigt andere klasses uit om te komen rijden en die moeten daarvoor betalen. Met andere woorden, hoe meer klasses, des te meer euro's.

Wat naar mijn mening niet juist is, is dat men de tijd die oorspronkelijk voor de 40 minuten race en de pauze voor de OCA's verkoopt aan andere. Wij, de clio cup, en de OCA's moeten daar dus voor bloeden.

Dat is naar mijn mening niet juist.

Het is niet hoe meer klassens hoe meer Euro's maar hoeveel deelnemers doen er mee ieder weekend mee en daar zit het probleem voor CPZ.
De FFord de diesel cup en bv Dutch GT4 hebben een terug slag in het aantal deelnemers eingenlijk het hele DDP progamma men moet de begroting rond krijgen alleen het wel eens wat anders met wat gastseries.
En wat betreft de lange race voor de Clio's maak duidelijk zwart op wit afspraken met CPZ en wie is eigenlijk de cup cooridinator die moet zoiets goed van te voren regelen zo voorkom je einige discussie,en anders niet rijden.
Sheila
Bronze medal driver

« Antwoord #28 Gepost op: juni 25, 2011, 01:03:16 pm »

Volgens mij is er vanaf t begin van het seizoen duidelijk geweest dat wij niet elk weekEnd een 40 min race zouden rijden.

Daarnaast kan een pitstop wel degelijk verschil maken in de race. Ik heb daar namelijk een race mee gewonnen. Ik zat vast achter een deelnemer en deze maakte geen fouten. Doordat ik eerder naar binnen ging en zo twee vrije rondes kon rijden kwam ik precies voor de ander terecht....dus niet te snel oordelen.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: juni 27, 2011, 11:21:38 am »

Daarnaast kan een pitstop wel degelijk verschil maken in de race. Ik heb daar namelijk een race mee gewonnen. Ik zat vast achter een deelnemer en deze maakte geen fouten. Doordat ik eerder naar binnen ging en zo twee vrije rondes kon rijden kwam ik precies voor de ander terecht....dus niet te snel oordelen.

Maar geef je hiermee dan (onbewust) niet aan wat voor poppenkast een (niet noodzakelijke) pitstop in nationale races is? M.a.w. op de baan kom ik er niet voorbij, maar naast de baan kan ik iemand inhalen Rollende ogen
Is geen sneer naar jou hoor, begrijp me goed, maar ik blijf het roepen: waarom moet er een pitstop in een Clio race worden ingebakken? Brandstof wordt niet getankt, banden houden het makkelijk uit en er is ook geen rijderswissel... dus waarom een kunstmatige pitstop?

Veel succes aankomend weekend!
Dirk

Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  

Ga naar: