Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Juli 22, 2019, 11:34:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Wie, wat, waar Nederland  (gelezen 6058 keer)
nobodyknow
Test driver
*

« Gepost op: April 23, 2008, 11:30:50 »

Sjonge jonge het begon voor een paar jaar geleden zo mooi voor Nederland in de F1. 2 coureurs en een Nederlands team en wat is er van over??? Ik mis toch eigenlijk doornbos in de F1, wat jullie
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: April 23, 2008, 11:51:59 »

Je wilt toch niet zeggen dat het een verassing was dat Spyker weer zo snel van het toneel verdween. Albers en Doornbos zaten beide ook knel, hetzelfde lijkt nu ook met een Sutil te gaan gebeuren. Sowieso, als je wat in F1 wilt doen moet je altijd bij een van de drie top teams rijden. Natuurlijk hebben we uiterst competitieve seizoenen gezien (82 bv.) maar meestal zijn er maar drie verschillende teams die echt kans maken op de overwinning. Kijk bijvoorbeeld naar een Mark Webber die net telkens de boot miste. Iedereen zegt nu dat hij niet snel genoeg is en te oud, dus moet hij maar het veld ruimen.

Persoonlijk hoop ik dat Spyker zich lekker gaat concentreren op hun sportwagen programma en dat ze de kop boven water houden. En Robert hoop ik live op RTL7 te zien als ik naar de Indy 500 kijk, veel leuker dan ergens achteraan rondtoeren.
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: April 24, 2008, 01:07:55 »

idd was spyker al vanaf het begin ten dode opgeschreven maarja das gedaan, ik moet trouwens zeggen dat ik Doornbos het nog wel een keer wil zien proberen in de F1, niet dat ik er vanuit ga maar bij een red bull kan hij het zeker aardig doen hoor.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 24, 2008, 04:19:40 »

ja volgend jaar lekker Doornbos op de plek van coulthard zetten en lekker weer knallen hij kan het en dat liet ie zien in de champcar
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: April 24, 2008, 07:24:11 »

Yelmer Buurman gaat gewoon keihard stampen in de GP2 Series en dat wordt de nieuwe F1-held van Nederland! Ik weet het niet

When the flag drops, the bullshit stops!
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: April 24, 2008, 07:46:09 »

Yelmer Buurman gaat gewoon keihard stampen in de GP2 Series en dat wordt de nieuwe F1-held van Nederland! Ik weet het niet

Ook helemaal mee eens!
nobodyknow
Test driver
*

« Antwoord #6 Gepost op: April 24, 2008, 08:12:19 »

Tja van Albers en Spyker inderdaad, maar Doornbos zag ik graag racen in de F1 en eerlijk zijn, wat on hij nu laten zien. Hij moest altijd invallen voor iemand. Dus dat schiet niet op. Hij heeft tenminste wel de goede animo er voor.
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: April 25, 2008, 10:52:00 »

Het is zeker jammer dat er geen Nederlanders actief zijn in de F1 momenteel...
En ik ben bang dat het ook wel weer even gaat duren voordat het zover is.

Doornbos zie ik niet zo snel meer terugkeren, en als dat zou gebeuren bij bijvoorbeeld RedBull zal hij toch ook geen potten meer kunnen breken denk ik.

Dan is het idd wachten op de doorbraak van Buurmaan, het goed doen in de GP2 is alleen nog geen garantie dat je ook in de F1 terecht komt, maar we wachten het af...

Petor
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: April 29, 2008, 03:17:25 »

Ik denk dat Doornbos nu bij Red Bull meer potten kan breken dan Coulthard nu otoo's breekt.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: