Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 17, 2019, 07:08:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 11 12 [13]
  Print  
Auteur Topic: GP2  (gelezen 85077 keer)
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #180 Gepost op: Juli 05, 2010, 09:18:58 »

De nieuwe auto is gespot!  Geschrokken de Dallara GP2/11

de neus doet me denken aan de Virgin, haaienvin van een Lola B05/52. De GP2/11 zal gebruikt worden in Europa en in AziŽ.
ik ben benieuwt wat er met de Dallara GP2/08 zal gebeuren  Knipoog

Bron/ verhaal bij deze foto?

Ik vind het wel een mooie auto trouwens, een kleinere F1 auto. Is dat niet net zoals de eerste opzet van de F3000 was?
« Laatste verandering: Juli 05, 2010, 09:26:26 door EdwinW » Gelogd

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #181 Gepost op: Juli 05, 2010, 09:59:45 »

het was de eerste testrit van de auto op Magny-Cours. Oud GP2'er Ben Hanley reed in de auto

http://www.autosport.com/news/report.php/id/85014

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #182 Gepost op: Juli 06, 2010, 02:21:28 »

Ik weet niet of ik het wel echt een vooruitgang vind! Vind de bolide zoals hij nu is eigenlijk wel futuristisch genoeg, al lijkt deze inderdaad wel weer meer op de huidige F1 bolides. Grijns

When the flag drops, the bullshit stops!
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #183 Gepost op: Juli 06, 2010, 07:31:16 »

De eerste GP2 wagen was prachtig, de huidige al minder en deze is weer minder mooi.
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #184 Gepost op: Juli 08, 2010, 05:38:18 »

Afgezien van de Ferrari-neus, doet de wagen me wel heel erg veel denken aan de HRT-F1. En we weten allemaal wie die heeft gemaakt! Het zal wel een dreun in het gezicht van het HRT team zijn als ze erachter komen dat deze Gp2/11 sneller is dan hun F1 bolide. Dallara zal zich echter, na de beledigingen van HRT, wel in hun vuistje lachen... Knipoog

Bron foto HRT: gpupdate.net
« Laatste verandering: Juli 08, 2010, 05:40:51 door EdwinW » Gelogd

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #185 Gepost op: Augustus 29, 2010, 01:21:16 »

Toch wel een zeer pijnlijke uitslag voor Tung. Zijn vervanger laat zien dat er veel meer in de auto zit.
Maar goed dat het een Chinees is en geen Nederlander. Knipoog

v.d. Garde wel een goed weekend uiteindelijk. Waarom rijdt hij niet altijd zo? Hij wordt het hele jaar al om zijn oren gereden door zijn rookie teamgenoot maar laat dit weekend zien over mooie inhaalakties te beschikken en ook de snelheid te hebben. Alleen moet het weekend 1st slecht beginnen voordat hij de juiste racepeper in zijn kont krijgt. Hij moet ondertussen toch wel eens de ervaring hebben om een weekend 'gewoon' goed te beginnen,door te komen en uiteindelijk ook te eindigen. Dan kan het nog wel eens wat worden met die jongen!
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #186 Gepost op: Augustus 29, 2010, 11:06:34 »

Hij moet ondertussen toch wel eens de ervaring hebben om een weekend 'gewoon' goed te beginnen,door te komen en uiteindelijk ook te eindigen. Dan kan het nog wel eens wat worden met die jongen!

Ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven. In karts was hij schier onklopbaar, in alle lagere formulewagenklassen op Zandvoort vond ik het een sensatie qua snelheid, maar maakte hij ook nog erg veel fouten. Nu, jaren later, is hij nog steeds 'lightning quick', maar maakt hij nog steeds de foutjes. Voor mij het schoolvoorbeeld van het verschil tussen een SNEL coureur en een GOED coureur.

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
snelle sjaak
Bronze medal driver

« Antwoord #187 Gepost op: Augustus 30, 2010, 09:24:45 »

mee eens, denk dat giedo een heel goede 2e rangs coureur is. hij is te snel, en te oud voor gp3 maar verder komen doet hij niet.

en met ho ping pang pung heb ik helemaal niets. dat hij gp2 rijdt komt door renault en dat hij daar "test rijder" is komt alleen maar door geld uit china. ik vindt het echt een rijder van het nivo 3x niets.

ik hoop dat onze nederlandse kiwi snel weer op de been is en die wil ik graag zien als testrijder en de plek van ho ping pang pung krijgt hij gelijk van mij.
Aad Ammerlaan
Bronze medal driver

« Antwoord #188 Gepost op: September 01, 2010, 09:52:13 »

mee eens, denk dat giedo een heel goede 2e rangs coureur is. hij is te snel, en te oud voor gp3 maar verder komen doet hij niet.

en met ho ping pang pung heb ik helemaal niets. dat hij gp2 rijdt komt door renault en dat hij daar "test rijder" is komt alleen maar door geld uit china. ik vindt het echt een rijder van het nivo 3x niets.

ik hoop dat onze nederlandse kiwi snel weer op de been is en die wil ik graag zien als testrijder en de plek van ho ping pang pung krijgt hij gelijk van mij.
Ik hoop ook dat Chris snel terug is, net zo snel als hij op het circuit is. Grijns
Hij ging elk weekend beter, jammer.
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #189 Gepost op: November 14, 2010, 02:29:54 »

Van der Garde 3 straffen in een race! is duidelijk niet klaar voor F1 en zal dat ook nooit worden! Gisteren eruit in de 1e bocht! Teamgenootje gisteren weer een overwinning en 2e in kampioenschap in rookie jaar. Nee, Guido gaat het niet worden. Temgenoot Perez kan nog wel eens de verassing van 2011 in F1 worden. Sauber heeft zeker niet alleen naar het geld gekeken maar zeker ook naar het talent.

Tung idem. Is wel goed genoeg om in Azie een topper te zijn dus kan denk beter zijn conclusie gaan trekken. Trouwens wel raar dat hij vervangen wordt door Crosjean maar Tung dan weer iemand vervangt bij een ander team. Denk dat Dams niet echt vertrouwen heeft in Tung.
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]
  Print  

Ga naar: