GT-FreakZ
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: augustus 16, 2011, 08:38:20 pm » |
|
Volgend jaar voor het eerst naar Lemans weet iemand of er s'nachts ook controle is bij de tribunes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: augustus 18, 2011, 09:30:53 am » |
|
Er word bij de tribune boven de pitsstraat iig wel gecontroleerd. Ben daar wel eens naar toe gegaan na mijn shift. Hoe dat met andere tribunes is weet ik niet  Maar Le Mans is ook al een beleving buiten de tribunes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GT-FreakZ
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: augustus 18, 2011, 09:02:42 pm » |
|
Bedankt maar het is wel relaxed als je ff lekker kan zitten en pitstops checken  weet je wellicht mooie plekken voor het maken van foto's zonder te veel hekken porsche curves een mooie stek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcel ten Caat
Bronze medal driver

|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: augustus 19, 2011, 09:39:13 pm » |
|
Gezien de crash van McNish in wat een veilige zone was dit jaar zal er qua hekwerk wel het een en ander gaan veranderen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GT-FreakZ
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:55:12 pm » |
|
Hi Marcel dank voor je bericht dat was idd een behoorlijke klapper  wellicht heb jij nog tips qua spots om mooie plaatjes te schieten, en of er s'nachts controles zijn bij de tribunes. anders wordt het toch een tribune boeken zat zelf te denken aan dunlop of recht tegen over de pits. tips worden op prijs gesteld, daarnaast las ik op speedchills dat ze ook shuttle bussen hebben naar arnage ed. volgens mij ook een aanrader. ik hoor graag van je Groet Martijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
swingkid
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: augustus 24, 2011, 04:27:14 pm » |
|
je kan ook voor de tribune zitten . de halve nacht bij mulsanne gestaan ,ook heel mooi http://www.youtube.com/watch?v=ziDrTg1RPjgwe hebben niet eens geslapen en waren uiteindelijk 40 uur op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GT-FreakZ
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: augustus 24, 2011, 05:23:23 pm » |
|
nice, ik zit er toch over te denken om geen tribune kaarten te kopen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: augustus 24, 2011, 09:27:22 pm » |
|
Rondlopen is wel het mooiste  Dan maak je de sfeer echt mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GT-FreakZ
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: augustus 25, 2011, 08:27:10 pm » |
|
klopt idd dat doen we met 24h spa ook altijd maar dit circuit is zooo groot  ik hoorde dat je via speedchills tickets voor pendelbussen kunt kopen om achterop het circuit een kijkje te nemen denk dat dat wel de moeite waard is. grtzz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: augustus 25, 2011, 10:15:51 pm » |
|
Ik moet zeggen dat ik nog nooit achterop ben geweest op het moment dat er gereden werd. Dat is wel 1 van de mooiste plekken om de remschijven te zien in de nachtperiode. (Mulsanne en Indianapolis. Al weet ik niet of je overal mag komen hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
swingkid
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: augustus 27, 2011, 10:16:27 am » |
|
de bussen zijn gratis maar je moet soms well lang (heel lang ) wachten ze rijden van achter ongeveer de dunlop curve naar mulsanne en arnage met een tussenstop nabij de porsche curve er zijn geen vaste tijden maar ze reden wel de hele nacht je kan niet oa langs het mulsanne straight komen i.v.m de veiligheid foto's maken is moeilijk door e hoge hekken maar ja die staan er niet voor niets
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GT-FreakZ
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: augustus 27, 2011, 07:33:20 pm » |
|
bedankt voor je bericht,maar wellicht dat er plekken zijn waar er hoogte verschil is net zoals bij Spa dan kijk je over de hekken heen op de baan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: augustus 27, 2011, 10:01:17 pm » |
|
Er is wel een hoogte verschil, maar lang niet zo groot als in Spa. De Dunlop brug is het hoogste punt van het circuit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: juni 14, 2012, 11:43:56 am » |
|
De eerste kwalificatietrainingen waren gisteren. Zoals verwacht pakte Audi de voorlopige pole. Bleekemolen was 8e (2e 'normale' benzineauto).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|