Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Juli 17, 2018, 02:02:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Uitzendingen IRL 2011  (gelezen 18843 keer)
Knars
Test driver
*

« Gepost op: Maart 21, 2011, 06:15:02 »

Heeft iemand een idee of er uitzendingen gepland staan voor dit jaar in Nederland?
Misschien Carchannel, het is niet veel en toch beter dan niets.
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 21, 2011, 06:36:31 »

ik kijk via indycar raceview, dan heb ik tenminste professioneel commentaar

Azijnpisser
Bronze medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 21, 2011, 09:37:48 »

Zijn er dit jaar Nederlanders actief in de IRL? Misschien dat ik het allemaal verkeerd begrepen heb een paar maanden terug maar ik dacht dat Junior Strous een zitje had. Weet iemand iets meer?

Winkelman op zijn blog is ook vlijmscherp over onze Junior: http://www.rickwinkelman.nl/angrylog/log/154697/Junior+Best+Dutch+Driver+to+Date%21/

Als je als coureur zo'n onzin op je site zet moet je niet raar opkijken dat andere mensen klaar staan om je neer te maaien als je met de spreekwoordelijke kop boven het maaiveld probeert uit te steken.
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 21, 2011, 10:30:21 »

Geen NLers in de IRL dit jaar. Wel rijdt Anders Krohn in de Indy Lights, de ex-NL formula ford runner up. Misschien dat Junior nog ergens voor de Indy 500 zitje kan regelen

Azijnpisser
Bronze medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 21, 2011, 11:36:12 »

Toch even zoeken, et voila: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=26695

Hier roept ie toch echt zelf dat ie volgend jaar (dus dit jaar) in de IRL actief is. Dus niet, dan zeg ik tegen Junior: Watskeburt?
Knars
Test driver
*

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 22, 2011, 12:34:37 »

Uh........ Grijns allemaal reacties over Junior Strous. En het zal wel.
Mij een zorg wat hij gaat doen en mijn mening over hem doet er niet toe.
Wie gaat de IRL nu uitzenden?
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 29, 2011, 02:06:37 »

Uh........ Grijns allemaal reacties over Junior Strous. En het zal wel.
Mij een zorg wat hij gaat doen en mijn mening over hem doet er niet toe.
Wie gaat de IRL nu uitzenden?

Ze horen ook echt bij elkaar: Strous en Carchannel. Beiden even betrouwbaar in wat ze zeggen! Rollende ogen
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 29, 2011, 06:35:58 »

lol
Knars
Test driver
*

« Antwoord #8 Gepost op: April 02, 2011, 01:21:45 »

LOL! Wat was Nederlands coureur Junior Strous (Indycar) gisternacht denkende? Niet veel waarschijnlijk. Knettergek die gast. En waarschijnlijk levensmoe. En dus knalt hij midden in de nacht met 325km/h over een verlaten A2. Omdat zijn BMW M3 dat nu eenmaal kan. Dikke poep aan Koos Spee. Middelvinger naar de KLPD-boys in hun Volvo's. Camfoon aan en raggen met die bak. Boete uitrekenen kan hier. Nu vragen petroleumhoofden zich natuurlijk af: Hebben we hier het officiŰle nieuwe grondsnelheidrecord ooit gereden op een Nederlandse rijksweg te pakken? Antwoord: Neen. Ooit vloog Robert Doornbos ietsiepietsie harder (326km/h) over de afsluitdijk. Maar ja, dat was wel in een Formule 1-wagen in plaats van een straatbak en bovendien helemaal legaal dus minder stoer/maf/debiel/binkie/winning/krankzinnig/su´cidaal. Welke carrieremove Strous met deze actie precies in gedachte heeft is onbekend. Fulltime vluchtautobestuurder ofzo? FILMPJE

http://www.youtube.com/watch?v=nyROCqWW9X4
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Mei 19, 2011, 11:04:36 »

LOL! Wat was Nederlands coureur Junior Strous (Indycar) gisternacht denkende? Niet veel waarschijnlijk. Knettergek die gast. En waarschijnlijk levensmoe. En dus knalt hij midden in de nacht met 325km/h over een verlaten A2. Omdat zijn BMW M3 dat nu eenmaal kan. Dikke poep aan Koos Spee. Middelvinger naar de KLPD-boys in hun Volvo's. Camfoon aan en raggen met die bak. Boete uitrekenen kan hier. Nu vragen petroleumhoofden zich natuurlijk af: Hebben we hier het officiŰle nieuwe grondsnelheidrecord ooit gereden op een Nederlandse rijksweg te pakken? Antwoord: Neen. Ooit vloog Robert Doornbos ietsiepietsie harder (326km/h) over de afsluitdijk. Maar ja, dat was wel in een Formule 1-wagen in plaats van een straatbak en bovendien helemaal legaal dus minder stoer/maf/debiel/binkie/winning/krankzinnig/su´cidaal. Welke carrieremove Strous met deze actie precies in gedachte heeft is onbekend. Fulltime vluchtautobestuurder ofzo? FILMPJE

http://www.youtube.com/watch?v=nyROCqWW9X4

Pure frustratie, haha. Ik ken een zekere Nederlandse Chinees die een stuk minder goed kan rijden, maar wel legaal met 300+ over het asfalt knalt!

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: