Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 17, 2017, 11:10:03

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Toyota Racing Series  (gelezen 22182 keer)
Quintin03
Silver medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: December 24, 2016, 10:40:54 »

Hier, dit was voldoende geweest.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: December 24, 2016, 11:49:13 »

Hier, dit was voldoende geweest.

Ik begrijp je reactie niet want die manier van de postings die ik doe wordt op www.defensieforum.nl toegepast en dat is forum wat 14220 leden heeft en op op http://www.dutchfleet.nl/ wordt deze manier van postings gedaan en dat is een forum wat 25000 leden heeft. Ik hou mij gewoon aan de forumregels die daar worden toegepast. Verder hebben beide forums moderators bij defensieforum zijn dat forumbeheerders en bij dutchfleet zijn dat officieren en beide forums liggen een of twee weekenden per jaar stil vanwege onderhoud. Ik weet niet op welke forums jij actief zijn maar als iemand anders een posting doet die niet in jullie straatje komt wordt deze gelijk afgezeken bij defensieforum en dutchfleet heb je een kameraadschap maar dat komt ook omdat ik op beide forums mensen in real life ken. De kameraadschap is hier ver te zoeken.
« Laatste verandering: December 24, 2016, 11:53:09 door ace1 » Gelogd
Quintin03
Silver medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: Januari 03, 2017, 05:31:10 »

Ace1, je verwarring is begrijpelijk. Wat op een forum de norm is, is op een ander forum juist taboe. Daar valt nu eenmaal weinig aan te doen. Ieder forum heeft zijn eigen karakter, zijn eigen regeltjes en richtlijnen en zijn eigen manier van omgang. Daar zul je mee moeten leven.

Jou klacht over een gebrek aan kameraadschap begrijp ik ook totaal niet. Is openbare en constructieve kritiek niet een toonbeeld van kameraadschap? Moet je een kameraad niet erop wijzen als zij iets fout doen en hoe zij zichzelf kunnen verbeteren?

Ga me niet vertellen dat ik alles wat jij doet moet toejuichen om een vriend te zijn. En ga me vooral niet vertellen dat jij jou kritiek vriendelijk ontvangen hebt.

Nee, in plaats van te accepteren dat wat jij doet wellicht storend kan zijn en verbeterd kan worden, stel jij dat dit de norm is op andere fora en dat je dus vooral door moet gaan zoals je doet. Ik heb je al verteld wat de norm op een ander veel bezocht forum, een autosportforum welteverstaan, is en jou respons hierop was niet op de inhoud van wat ik presenteerde maar op de stijl waarin dit gebeurde, waarbij jij weer normen op dezelfde andere fora refereerde. Normen die op andere fora ongehoord zijn. Je hebt nooit gereageerd op jou kritiek, enkel en alleen op het feit dat je kritiek krijgt. Dat zal eerst moeten veranderen.

Je kunt het blijkbaar heel goed op de man spelen, maar overtuigend ben je niet. Waar ik bijval heb gekregen van meerdere anderen sta jij in je eentje te schreeuwen. Kameraadschap is hier helemaal niet ver te zoeken, maar als het enige wat je doet in een discussie het antagoniseren van mede-gebruikers is, dan zul je weinig kameraadschap ervaren.

De keuze is aan jou, je kunt je kameraden gelijk geven of koppig de normen van een ander forum blijven verkondigen. Ik heb in ieder geval geen zin om deze discussie langer te voeren.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: Januari 17, 2017, 11:05:43 »

Jou klacht over een gebrek aan kameraadschap begrijp ik ook totaal niet. Is openbare en constructieve kritiek niet een toonbeeld van kameraadschap? Moet je een kameraad niet erop wijzen als zij iets fout doen en hoe zij zichzelf kunnen verbeteren?

Niets aan toe te voegen.
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: Januari 17, 2017, 11:17:36 »

Verschoor goed bezig.  Lachebek
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: Januari 17, 2017, 11:28:14 »

Ik begrijp je reactie niet want die manier van de postings die ik doe wordt op www.defensieforum.nl toegepast en dat is forum wat 14220 leden heeft en op op http://www.dutchfleet.nl/ wordt deze manier van postings gedaan en dat is een forum wat 25000 leden heeft.

Ik snap jouw reactie niet. Wat heeft een ledenaantal te maken met een reactie op een manier van posten? Of beter, op de door meer mensen gedeelde mening dat de voorgestelde manier van posten als prettiger ervaren wordt als de jouwe?

Ik hou mij gewoon aan de forumregels die daar worden toegepast.

Precies. Daar. Daar is daar. Hier is hier. En hier draait het, ondanks een gebrek aan formele forumregels, mijns inziens op een goede en vrienschappelijke manier.

Verder hebben beide forums moderators bij defensieforum zijn dat forumbeheerders en bij dutchfleet zijn dat officieren [...]

De moderators hier zijn ook forumbeheerders. En een fotograaf. Volgens mij nog een goeie ook. Maar is dat van enig belang in deze discussie over de manier van posten? (Is een retorische vraag hoor)

[...] en beide forums liggen een of twee weekenden per jaar stil vanwege onderhoud.

Geen idee wat de quota hier is. Maar is ook dat ook maar van enig belang in deze discussie over de manier van posten? (Is ook een retorische vraag hoor)

Ik weet niet op welke forums jij actief zijn [...]

(bent) Dat doet ook totaal niet ter zake.

[...] maar als iemand anders een posting doet die niet in jullie straatje komt wordt deze gelijk afgezeken [...]

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is er vriendelijke en goed onderbouwde en opbouwende kritiek geleverd.

[...] bij defensieforum en dutchfleet heb je een kameraadschap maar dat komt ook omdat ik op beide forums mensen in real life ken. De kameraadschap is hier ver te zoeken.

Ik ben hier een tijd afwezig geweest, maar in de tijd dat ik actief was heb ik de discussies altijd als prima en vriendelijk ervaren. Wat mij betreft zit het hier met de kameraadschap wel snor. Zoals Quintin03 ook aangeeft, het moet wel van twee kanten af komen.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: Januari 17, 2017, 06:03:19 »

Graag terug naar het topic de Toyota Racing Series aub.

Indien jullie klachten over mij hebben stuur deze maar door naar de Moderator.
Verder wil ik hier geen gezeik meer horen.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #22 Gepost op: Januari 17, 2017, 06:06:08 »

Verschoor is er nog niet hij krijgt nu weerstand  die hij in het  F4 NEZ kampioenschap en  het Spaanse F4 kampioenschap niet heeft gehad.
« Laatste verandering: Januari 17, 2017, 06:48:10 door ace1 » Gelogd
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: Januari 19, 2017, 09:18:35 »

Graag terug naar het topic de Toyota Racing Series aub.

Gaan we doen.

Indien jullie klachten over mij hebben stuur deze maar door naar de Moderator.

Ik dacht dat je terug naar de discussie wilde? Goed, nogmaals, het zijn geen klachten, het is een vriendelijke vraag, voortgekomen uit kameraadschap waar je zelf ook op aanstuurt en aangezien we geen kleine kinderen zijn, iets wat we makkelijk onderling op kunnen lossen. Je wilt of kunt het blijkbaar niet begrijpen, maar het is een vriendelijk verzoek je manier van posting aan te passen, zodat het voor iedereen, of dan toch in ieder geval meer mensen, prettiger wordt om dit forum te beleven. Het is geen aanval op jou als persoon of je aanwezigheid hier. Je levert namelijk meer dan genoeg input, wat van vele (oud gedienden) hier niet gezegd kan worden. Reken ik mezelf trouwens ook onder hoor.

Verder wil ik hier geen gezeik meer horen.

Dat vind ik dan weer jammer. Aan de ene kant dat je goed bedoelde en opbouwende kritiek als gezeik opvat, maar goed, daar ging ik al op in.

Aan de andere kant de megalomane strekking van je zin. Zo werkt een forum niet. Of in ieder geval niet een modern democratisch Westers forum. Als bepaalde zaken je niet zinnen, kun je beter wegblijven. Maar, nogmaals, als je je schild laat zakken, zul je zien dat we het heel anders bedoelen dat je zelf interpreteert. Blijf doen wat je doet, lever die noodzakelijke input voor discussies, maar laat het simpele copy-paste achterwege.

Uiteindelijk is het aan jouw persoon te beslissen wat je ermee doet. Wat mij betreft ook einde discussie, al staat het jou en ieder ander natuurlijk vrij om hier inhoudelijk op te reageren.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: Januari 19, 2017, 09:21:15 »

Verschoor is er nog niet hij krijgt nu weerstand  die hij in het  F4 NEZ kampioenschap en  het Spaanse F4 kampioenschap niet heeft gehad.

Toch kun je er niet onderuit dat hij als rookie een geweldige start maakt, als hij als leider in het kampioenschap het eerste weekend afsluit.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: Januari 20, 2017, 08:03:47 »

Toch kun je er niet onderuit dat hij als rookie een geweldige start maakt, als hij als leider in het kampioenschap het eerste weekend afsluit.

Dat ben ik het met je eens maar hij gaat het niet makkelijk krijgen, wel hij heeft straks wel het voordeel als de Toyota Racing Series voorbij zijn dat hij michelin banden goed kent die ook gebruikt worden in de Formule Renault 2.0 en dat hij ook wat meer vermogen 215pk (Formule F4 160 pk) gewend is en en iets groter branstof tank 50 liter (Formule F4 40 liter brandstof tank) gewend als hij de Formule Renault 2.0  gaat doen kijk maar naar Lando Norris maar deze stapte in de Formule Renault 2.0 bij Jozef Kaufman racing  en werd in 2 Formule Renault kampioenschappen kampioen.
« Laatste verandering: Januari 20, 2017, 08:14:26 door ace1 » Gelogd
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: Januari 22, 2017, 01:34:07 »

Citaat
KNAF Talent First-autorensporttalent Richard Verschoor heeft tijdens de tweede ronde van de Castrol Toyota Racing Series opnieuw indruk gemaakt. Op Teretonga Park schreef de pas 16-jarige KTF Red Bull Junior twee van de drie wedstrijden op zijn naam en passeerde één keer als tweede de finish.
...
http://autosport.nl/klasse/nieuws/28440/dubbele-overwinning-voor-ktf-talent-richard-verschoor-in-toyota-racing-series

Grijns Opnieuw sterk op treden.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: Januari 28, 2017, 01:52:45 »

2 livestreams waarop de  Toyota Racing Series te volgen is.
Vrijdagavond om 23.00 uur, zaterdagavond om 23.00 uur en zondagochtend om 03.00 uur Nederlandse tijd.

http://www.race-monitor.com/Live/Race/50832

http://www.ustream.tv/channel/toyota-racing-series-nz
« Laatste verandering: Januari 28, 2017, 01:59:52 door ace1 » Gelogd
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: