Je kan Junior wel afzeiken...maar voorlopig rijdt er niemand van de Nederlandse nieuwe helden Formule 1 of IndYcar.
Dus de persoonlijkheden van alle jonge goede Nederlandse coureurs zijn verkeerd..

Uit je reacties begrijp ik dat je geen fan van hem bent...dat mag. Maar het lijkt er op dat je niet gehinderd bent door enige vorm van kennis of objectiviteit.
Nogmaals zelfverzekerdheid is geen arrogantie of verkeerde persoonlijkheid.
Ik zie junior niet naast z'n schoenen lopen, niet in interviews, en niet in real life.
Het is wel goed dat hij hier en daar de mensen even wakker schud. De massa denk dat Jan Lammers of Michiel Blekemolen de beste coureurs ooit zijn ofzo. Of Peter koks. Door die Driver site kom je niet met mensen in discussies over wie de beste is....het staat er gewoon. Junior staat daar boven aan. Heel bijzonder.
Je zegt zelf: 'het Joch (Junior) kan het wel'
En ik zeg: "hij doet het ook' Kijk maar op de site:
http://www.driverdb.com/country/17/Hoevaak heeft een Alberts of Doornbos of god knows wie geprobeerd om door te breken in de hoogste autosport klasses, dat ging toch niet in 1 keer. Al doet Junior er 8x over en zegt hij het 23 keer. Hij zit er dicht bij. En de wereldeconomie gaat slecht, dus hij heeft alles tegen.
Voorlopig vind ik hem cool, hij heeft coolle sponsors, Shell, Slamfm, gamepoint.
kijk naar de bijlage need i say more??