Azijnpisser
Bronze medal driver

|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: augustus 15, 2011, 10:50:07 pm » |
|
Misschien een provincie concept? limbo's tegen brabo's? Friezen tegen Groningers? In India pakken ze het anders aan (wellicht dat die 2 miljoen ook helpen;) ) http://i1superseries.com/about.htmlVerrek, ene Robin Webb is hierbij betrokken 
|
|
|
|
« Laatste verandering: augustus 15, 2011, 10:53:34 pm door Azijnpisser »
|
|
|
|
|
|
tarzancorner
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: augustus 31, 2011, 12:45:58 pm » |
|
Doen er aan komend weekend nog wat Engelse teams mee.In het progamma boekje staat nog geen inschrijflijst. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richard Renes
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: augustus 31, 2011, 09:19:02 pm » |
|
Misschien een provincie concept? limbo's tegen brabo's? Friezen tegen Groningers? In India pakken ze het anders aan (wellicht dat die 2 miljoen ook helpen;) ) http://i1superseries.com/about.htmlVerrek, ene Robin Webb is hierbij betrokken  Ik had gehoord ene Hasher al Makthoum.. ongeveer zelfde kaliber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: september 02, 2011, 09:24:11 am » |
|
Doen er aan komend weekend nog wat Engelse teams mee.In het progamma boekje staat nog geen inschrijflijst.  Ik hoorde gister dat we het fantastische aantal van 7 Radicals hebben komend weekend! Dus ik reken er niet op. De Masters zijn nml ergens in Zuid Europa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Huib
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: september 02, 2011, 11:10:39 am » |
|
Doen er aan komend weekend nog wat Engelse teams mee.In het progamma boekje staat nog geen inschrijflijst.  Ik hoorde gister dat we het fantastische aantal van 7 Radicals hebben komend weekend! Dus ik reken er niet op. De Masters zijn nml ergens in Zuid Europa Zijn er nu 14 op de baan.. inclusief buitenlandse deelnemers.
|
|
|
|
« Laatste verandering: september 02, 2011, 11:14:39 am door Huib »
|
|
|
|
|
|
Martijn Pot
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: september 02, 2011, 11:16:12 am » |
|
Voor volgend jaar 10 nieuwe auto's besteld... Welke gek gaat hier instappen? Ik hoop echt dat het lukt, maar verwacht er weinig van. Ik schrijf ook persberichten, maar ik probeer alleen de waarheid te melden. Pasen volgend jaar ben ik er!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael Drost
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: september 06, 2011, 02:46:17 pm » |
|
Er is er één die uitstapt ... De betere 2e hands site linkLet op de navolgende opmerkingen: Winners Circle Group is selling its Ex Works/Factory Radical SR3 RS Sportscar and Race Team after the Dutch Championship concludes in October later this year.
The WCG Radical has beaten the Works/Factory Radical team numerous times with driver Junior Strous, and is currently leading the Dutch Radical Championship.
It is safe to say the Winners Circle Group Radical SR3 RS is the fastest Radical on earth!
This deal has the best value for money. Just think how much time, money and effort it will cost you to develop a: Winning car, Winning set up, Winning driving style and gather all data by yourself!
Nou, je hebt verkopen en je hebt verkopen ..... M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mattijs
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: september 06, 2011, 03:09:47 pm » |
|
Mijn god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tacowelink
Test driver

|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: september 06, 2011, 04:15:44 pm » |
|
zelfoverschatting is een vak en junior beheerst dat als de beste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: september 06, 2011, 05:47:37 pm » |
|
zelfoverschatting is een vak en junior beheerst dat als de beste  Dat absoluut! Dat hij een potje kan sturen staat natuurlijk los van alles. Maar ik denk dat bijvoorbeeld een Jeroen Bleekemolen meer gewonnen en bereikt heeft dan dat hij ooit zal bereiken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frank490
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: september 06, 2011, 08:58:21 pm » |
|
Ik weet niet wat Junior de laatste jaren bezielt. Overal schermt hij maar met die DB en dat ie eigenlijk god is. ZO was ie niet, vroeger... Ik vraag me oprecht af of ie dat nu zelf allemaal gelooft of dat ie eigenlijk wel beter weet. Dat er defecten meespelen lijkt me duidelijk als je dat filmpje van een paar maanden geleden hebt gezien. Volslagen gestoorde snelheden op de openbare weg. Ventje heeft overduidelijk een geestelijke groeistoornis, of zoiets. Ooit een talent, tegenwoordig niet meer serieus te nemen. Te veel een grote bek en eigendunk. Jammer dat het zo gelopen is. Komt niet meer goed ook met hem, voorspel ik. O, dat ie wedstrijden kan winnen geloof ik graag. Maar wie wil Kees Kierewiet op zijn pay roll hebben?
|
|
|
|
« Laatste verandering: september 06, 2011, 10:01:37 pm door Frank490 »
|
|
Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
|
|
|
Edwin de Jong
Silver medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: september 06, 2011, 09:58:40 pm » |
|
Je zal absoluut gelijk hebben Frank, maar ik zie hem toch wel erg graag racen. (op het circuit).
Die stukjes zullen toch wel door een of ander pr medewerker geschreven worden en niet door Junior zelf?
En nogmaals, hij kan er wel wat van! Hij stapt in, en wint.... Toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frank490
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: september 06, 2011, 10:19:09 pm » |
|
Nou, zijn facebook zal ie toch echt wel zelf bijhouden. Ik las zijn bijdragen aldaar al een hele tijd hoofdschuddend. Inmiddels is dat schouderophalend geworden... Zo heeft mijn hele lichaam voldoende beweging, met dank aan Junior.  Overigens kan hij natuurlijk echt wel racen en zijn de prestaties op de baan meer dan OK. Maar hij loopt een baanbreedte naast zijn raceschoenen en daar maak je geen vrienden mee. Bovendien, bedenk eens wat er in iemand zijn bol omgaat als hij zichzelf zo glorieus neerzet. Dan ben je toch niet helemaal in orde?! Geestelijke onvolwassenheid, noem ik het. En dat past niet bij de topcoureur die hij roept te zijn. Het trieste is dat hij dat inderdaad zou KUNNEN zijn. Ventje heeft geen behoefte aan een mental coach of zoiets, maar gewoon aan iemand die hem BESCHAVING bijbrengt. Hij wekt bij mij nu de indruk van de gemiddelde VMBO-leerling die zijn Honda uit het jaar kruik voor christus vol met plastic heeft gehangen om indruk te maken op een geblondeerde kauwgumkauwende dito leerlinge met slettenvelgen aan haar oren. Oerdriften van wezenlozen waardoor de kans op paring vegroot wordt. "Ik kan het beest temmen; zullen we nu paren?" Dat werk. Nogmaals, ik vind het oprecht jammer dat dit inmiddels mijn oordeel over hem moet zijn. Ooit was ie heel anders....
|
|
|
|
|
|
Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: september 06, 2011, 11:40:23 pm » |
|
"Ik kan het beest temmen; zullen we nu paren?"
Huh? Da's een veelgehoorde uitspraak van mijn vrouw in de slaapkamer... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sanderman
Test driver

|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: september 06, 2011, 11:48:51 pm » |
|
Ik begrijp de negatieve reacties hier niet...  Ik heb Junior Straus een maand geleden leren kenne omdat ik bij SLAM!FM een Redical rondrit heb gewonnen. Hij is niet arrogant, heel vriendelijk en heeft niet opgeschept, neemt de tijd voor mensen en is persoonlijk OPRECHT geïnteresseerd. Dit alles kun je voor Robert Doornbos niet zeggen. En als je volgend die link de beste nederlandse coureur ooit bent met meeste eerste startplaatsen en raceoverwinningen dan ben je toch ook de beste?? Of ben ik nu gek? Mensen hebben altijd moeite om zelfverzekerdheid te onderscheiden van arrogantie of naast de schoenen lopen.... Die Jr is gewoon zelfverzekerd en daar heeft hij al het recht toe!!Afgelopen weekend ving ik iets op op het circuit dat hij komend jaar weer Indiecar gaat rijden in de USA...Welke nederlander hebben we anders op het hoogste niveau in de autosport? De racende dertiger Robert doornbos...tss laat me niet laggen. Jr is de enige nederlande autosport hoop die we hebben en hij doet het goed! En hij reed die GP2 rijder en F1 zoon van Brundel naar huis afgelopen weekend! Junior F*Ck de Hat0rz! Ga zo door, de jonge niet burgerlijke generatie vind je helemaal super!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|