Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
mei 23, 2013, 12:46:50 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 37 38 [39] 40 41 42
  Print  
Auteur Topic: Clio Cup 2011 & 2012  (gelezen 91864 keer)
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #570 Gepost op: april 04, 2012, 08:22:08 pm »

Addie mag gewoon rijden hoor.
EC
Bronze medal driver

« Antwoord #571 Gepost op: april 16, 2012, 10:48:40 am »

zo de clio's gaan zich opmaken voor een buitelends tripje een van de mooiste races die je zou kunnen rijden. weinig rondes maar wel veel fun. en een geweldige anbiance de 24 uren van Nurenburg wie gaat er daar ook heen? autosport puur passion zeg maar
wij hebben in ieder geval een mooi weekeinde achter de rug met helaas een slechte kwali en een erg goede 1e race. waar we net naast het podium gehengeld hebben. toch zien wij het als weer een stapje voorruit en de weg willen vinden naar het podium dit jaar in de olympia klasse
marcel heeft weer bewezen dat in de regen hij een erg goede rijder is met toch iets extra's
greetz emile
IR racing
Rookie driver
**

driven bij brain, not by peddal

« Antwoord #572 Gepost op: april 19, 2012, 08:31:25 pm »

denk dat we de nieuwe rijders ook ff op dit forum moeten wijzen ,vind het verdacht stil hier .
Marcel Dekker
Bronze medal driver

« Antwoord #573 Gepost op: april 20, 2012, 09:42:58 am »

Zag zojuist het tijdschema voor de Nordschleife:

Do. 17 Mei 16.30 - 17.30 kwalificatie
Vr. 18 Mei 08.15 - 09.15 kwalificatie
Za. 19 Mei 11.35 - 12.35 race

Vroeg uit de veren vrijdag!

Rijden samen met de Porsche Carrera Cup en de Mini Cup.
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #574 Gepost op: april 20, 2012, 10:02:01 am »

Donderdag vrije training?
EC
Bronze medal driver

« Antwoord #575 Gepost op: april 20, 2012, 03:24:38 pm »

nee is gelijk kwali de trainingen zijn gelijk kwalies voor het geval dat er ergens iets niet oke zou zijn tijdens de officiele kwali.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #576 Gepost op: mei 07, 2012, 09:14:11 am »

In 'onze' Clio Cup zie je vaak het betere duw- en trekwerk, maar in Engeland kunnen ze er ook wat van hoor: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=0mJV6sFj3oE

Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #577 Gepost op: mei 07, 2012, 10:10:55 am »

Heb begrepen dat Marcel Timmer voorlopig uitgeschakeld is vanwege een hernia!
Hij zal vervangen worden door van Eijk?

Beterschap aan Marcel Timmer!!
EC
Bronze medal driver

« Antwoord #578 Gepost op: mei 07, 2012, 11:07:24 am »

klopt helaas en voor duitsland zal Alex van eijk idd de plaats van marcel innemen.daarna gaan we bezien wat er kan en zal gebeuren.
EC
Bronze medal driver

« Antwoord #579 Gepost op: mei 07, 2012, 11:13:24 am »

Marcel Timmer geveld door hernia.
Alex van Eijk neemt plaats in.

Arnhem 2 mei 2012 - Vandaag is de beslissing gevallen dat Marcel Timmer helaas niet kan deelnemen aan de komende Dutch Clio Cup wedstrijd in Duitsland. Marcel is geveld door een hernia en kan daarom dus niet in actie komen. Marcel: “Ik baal flink maar mijn gezondheid is te belangrijk om zomaar even aan de start te gaan staan. Ik hoop dat ik later in het seizoen toch nog kan meerijden, maar mijn gezondheid gaat wel voor. " aldus een teleurgestelde Marcel Timmer.

Intermobiel Racing heeft na een beraadslaging en diverse aanbiedingen besloten om voor de race in Duitsland Alex van Eijk als rijder aan te stellen. Alex past goed in de sfeer en de insteek van het team Intermobiel Racing namelijk: Fun, low budget, en met twee benen op de grond staan.

Alex van Eijk: "Wat mij erg aanspreekt bij Intermobiel Racing is dat de focus puur op t rijden gericht is en dat alle "beperkte" middelen daarvoor worden ingezet. Maar ook dat de sponsors van het team niet alleen aan het racen denken maar ook financieel de stichting Intermobiel en de activiteiten ondersteunen..
Dat zegt iets over de inborst van de groep waarmee ik op de Nordschleife aan de start mag verschijnen. Met mensen met zo'n sociale instelling kan ik goed door de bocht. Ik heb er zin in om zonder de "last" van het runnen en engineeren van een team weer eens ongedwongen achter het stuur te kunnen plaatsnemen. Ik hoop voor Marcel Timmer dat z'n hernia snel hersteld want het is natuurlijk heel vervelend voor hem om nu langs de zijlijn te staan. Eerst nu maar eens de "groene hel" bedwingen en dan zien we verder hoe Marcel ervoor staat. Ik ben benieuwd waar we staan als team!!"

Intermobiel Racing hoopt op een mooi en gezellig weekeinde in Duitsland samen met alle vrijwilligers en sponsoren die het allemaal mogelijk maken. Wij bedanken Evers Frank druk media groep, Van Rijnsoever autoschadebedrijf,Westside Equipement, General Air, JP Schadeauto's, Record auto onderdelen, Auto London, DGT Logistics B.V., Dutch Pitstop bedrukken en borduren, voertuigbehandeling Kanters, Mr. Aqua, Make me Feel, en Korlaar Soest.

Intermobielracing blijft ook dit jaar trouw aan Stichting Intermobiel. Intermobiel Racing wil door hun steun de naamsbekendheid van deze mooie organisatie vergroten. Intermobiel zet zich in voor jongeren met een lichamelijke handicap of chronische ziekte in Nederland. Intermobiel Racing steunt Intermobiel met financiën, als het budget het toelaat, en ze geven Intermobiel gratis reclame op de raceauto.

Groet, Intermobiel Racing.

EC
Bronze medal driver

« Antwoord #580 Gepost op: mei 10, 2012, 11:19:02 pm »

nieuw is nu weer dat de donderdag een uur vrije training zal zijn en geen officiele quali helaas denk ik maar oke.
de nederlandse clios rijden dus met startnummers boven de 200 dit houd in de  num 2 auto heeft daar dus 202 en de 46 auto 246 als voorbeeld.
in ieder geval hopen wij op een mooi weekeinde en een leuke tijd daar.
see you greetz emile
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #581 Gepost op: mei 11, 2012, 09:18:12 am »

In 'onze' Clio Cup zie je vaak het betere duw- en trekwerk, maar in Engeland kunnen ze er ook wat van hoor: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=0mJV6sFj3oE

Lachen Serieus wat is dat nu voor starting grid? Als je op Brands Hatch 4 auto's naast elkaar op de grid zet kun je gezeik verwachten ja..
antoine
Rookie driver
**

« Antwoord #582 Gepost op: juli 12, 2012, 09:56:37 pm »

Een aantal foto's van vrije trainingen van vrijdag.

Meer foto's vind je hier.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #583 Gepost op: juli 17, 2012, 11:32:45 am »

Is er al meer duidelijk over Jan Muys? En over de gewonde marshall? Onboard beelden: http://yfrog.com/0zdssdz

Richard
Silver medal driver

« Antwoord #584 Gepost op: juli 17, 2012, 01:12:23 pm »

Over de marshal weet ik niet meer dan door Autosport.nl is geschreven. Het zal denk ik ook wel een tijdje duren voordat we wat horen.
Jan Muys ging gisteren als het goed is op de operatietafel, verder is er ook niets nieuws bekend.
Pagina's: 1 ... 37 38 [39] 40 41 42
  Print  

Ga naar: