|
Coach Ep
|
 |
« Antwoord #585 Gepost op: juli 17, 2012, 02:01:47 pm » |
|
Drrrrkkk, even pm'tje gestuurd - in het kort: met de gewonde official gaat het redelijk goed gelet op de omstandigheden. 
|
|
|
|
|
|
"Endurance is more important than truth"
|
|
|
|
Michael Drost
|
 |
« Antwoord #586 Gepost op: juli 17, 2012, 04:26:09 pm » |
|
Coach, denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat we desbetreffende marshal van harte beterschap wensen!
Michael
|
|
|
|
|
|
|
|
|
addie
Bronze medal driver

|
 |
« Antwoord #587 Gepost op: juli 17, 2012, 08:35:37 pm » |
|
Ik heb ook via een intern kanaal gehoord dat het redelijk goed gaat,van mijn zijde ook van harte beterschap voor deze onfortuinlijke marshal en ik hoop dat hij er snel weer bij is want zonder deze mensen gaat er NIETS door op cpz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #588 Gepost op: juli 18, 2012, 09:03:20 am » |
|
@ Addie: als we het toch nu over medische zaken hebben: hoe staat het er met jouw gezondheid voor? En zien we je binnenkort weer aan het roer van een Clio?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
addie
Bronze medal driver

|
 |
« Antwoord #589 Gepost op: juli 18, 2012, 06:02:44 pm » |
|
Het gaat weer goed met mij,zou zefs dolgraag weer willen rijden in de clio.Heb recent mijn licentie zelfs weer terug(was ingetrokken)alleen ik ben mijn sponsor kwijt dus dan gaat het niet door. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coach Ep
|
 |
« Antwoord #590 Gepost op: juli 18, 2012, 08:45:43 pm » |
|
Dat was toch Wijzonol? Misschien als (tijdelijke) vervanger van Jan Muys bij Dekker Racing aan de slag? (ervan uitgaande dat ze in staat zijn om het afgeschreven exemplaar te vervangen). Succes en mocht het lukken, wel aub goed op de vlaggen letten hè! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoine
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #591 Gepost op: juli 18, 2012, 09:43:03 pm » |
|
Ik zag dat je oude clio te koop staat op marktplaats. Was dat een demo auto voor dagelijks gebruik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #592 Gepost op: juli 19, 2012, 09:50:42 am » |
|
Het gaat weer goed met mij,zou zefs dolgraag weer willen rijden in de clio.Heb recent mijn licentie zelfs weer terug(was ingetrokken)alleen ik ben mijn sponsor kwijt dus dan gaat het niet door.  Niet beter om aankomende maanden in de luwte naar sponsoren te zoeken, het WEK rijden als testcase (ik ben beschikbaar hoor  ) en dan in 2013 op oorlogssterkte aan de Clio Cup deelnemen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
addie
Bronze medal driver

|
 |
« Antwoord #593 Gepost op: juli 19, 2012, 06:24:55 pm » |
|
Ik zag dat je oude clio te koop staat op marktplaats. Was dat een demo auto voor dagelijks gebruik?
dat was idd de dummy clio van wijzonol.werd gebruikt door het bedrijf en aangezien wijzonol aan het inkrimpen is qua sponsoring, sponsoren zij nog maar 1 rijder en is de dummy clio verkocht.Ik zeg jammer........!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #594 Gepost op: augustus 14, 2012, 01:53:08 pm » |
|
Begrijp ik het goed dat er op zaterdag een overleg is geweest waarbij de OCA i.s.m. de wedstrijdleiding heeft besloten om geen Clio’s te gaan wegslepen, omdat men de levens van de vrijwillige marshalls niet langer op het spel wil zetten  Dekker schuift er in de middagrace snoeihard vanaf wegens een defect aan zijn ho-ijzers (dat zet ik bewust even bij voordat Dekker ook in de categorie ‘cowboys’ geplaatst gaat worden) in de S-bocht en weet een jezusklapper om te zetten in minimale schade. Geluk of kunde doet even niet ter zake, maar dan ontstaat er iets ‘leuks’ om over na te denken: baanpost S-bocht geeft gezwaaid geel, de baanpost ervoor (dus halverwege het lange rechte stuk van Nationale bocht naar S-bocht) geeft met stilgehouden geel al een voorsignaal, de baanpost na de S-bocht is geheel onbemand (dus geel blijft van kracht!) en de baanpost in de Kumhobocht geeft pas groen. Ergo vanaf de Nationale bocht tot Kumhobocht geldt er een code geel en naast het inhaalverbod is het dan ook zo dat je, vanwege het gevaar in dat dus behoorlijk grote baanvak, óók duidelijk van je gas af gaat? Makkelijk te controleren: van NIEMAND werden de rondentijden langzamer 
|
|
|
|
« Laatste verandering: augustus 14, 2012, 01:54:40 pm door Drrrrkkk »
|
|
|
|
|
|
Coach Ep
|
 |
« Antwoord #595 Gepost op: augustus 14, 2012, 02:51:47 pm » |
|
Drrrrkkk, zie pm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mattijs
|
 |
« Antwoord #596 Gepost op: augustus 14, 2012, 03:38:49 pm » |
|
Ep, ik ben ook wel benieuw wat je hierover te zeggen hebt hoor....?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martijn Pot
|
 |
« Antwoord #597 Gepost op: september 23, 2012, 09:26:58 am » |
|
Nelson V. via de livestream tijdens de Clio's (terwijl hij dacht dat wij het niet konden horen en net nadat Sebastiaan de kop had overgenomen van Dekker): 'Ze hebben (bij Bleekemolen?) het programma gevonden. 15 pk extra zolang je de motor draaien. 15 pk hoppa!'.
Oeps! Waar gaat dit over? Er volgde nog een gesprekje met Rob inclusief uitleg over de werking van deze truc (?) op de startgrid...
Heren in de toren! Wij kunnen alles volgen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michael Drost
|
 |
« Antwoord #598 Gepost op: september 23, 2012, 10:07:22 am » |
|
auw ... tijd dat de ecu's in een grote-schep-er-een-uit-emmer gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|