Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 19, 2017, 12:02:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 15
  Print  
Auteur Topic: Vrouwen en autosport  (gelezen 106619 keer)
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: April 25, 2008, 11:01:43 »

Denk dat op termijn vrouwen een steeds grotere rol gaan spelen in de autosport.

Het is niet altijd van nature geweest dat er vrouwen met talent zijn begonnen met karting en van daaruit het hele traject hebben doorlopen om in de hogere formule klasses te komen (zoals de meeste mannelijke rijders).

Als dat meer en meer "normaal" wordt denk ik dat vrouwen competief actief kunnen zijn in alle takken van de autosport.

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: April 25, 2008, 05:47:33 »

Wat doet Stéphanie Boden eigenlijk de laatste tijd? Heb ze een tweetal jaar zien racen in de Formule Renault 2.0, weet ze daarna wat in het Belcar gedaan heeft, maar is ze daar nog steeds actief?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: April 26, 2008, 02:28:34 »

Wat doet Stéphanie Boden eigenlijk de laatste tijd? Heb ze een tweetal jaar zien racen in de Formule Renault 2.0, weet ze daarna wat in het Belcar gedaan heeft, maar is ze daar nog steeds actief?

geen idee vorig jaar reed ze in de viper van Daikin.

maar wat ze dit jaar doet ...  Verbaasd ik heb nog niks gevonden.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: April 26, 2008, 02:44:57 »

Oké, bedankt voor de moeite Lachebek
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: April 26, 2008, 07:54:39 »

Vergeet trouwens ook een andere snelle Nederlandse dame niet: Shirley van der Lof!!
Mevrouw van de Lof knalt lekker mee in de Formule 3! Rollende ogen

When the flag drops, the bullshit stops!
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: April 27, 2008, 12:45:03 »

Duits Formule 3 om precies te zijn.

Citaat
HS Technik Motorsport Shirley van der Lof Dallara F304 / OPC-Challenge
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: April 28, 2008, 01:12:22 »

Toen ik jong was (haha, laaaaaaaaaang geleden...) reed ene Chantal van der Sluis in de toenmalige Citroën AX Cup en later de Renault Clio Cup. Mmmmm! Knipoog

Overigens heeft ze volgens mij nog steeds het officieuze hoogterecord in de Tarzanbocht: http://www.youtube.com/watch?v=zjCjOpqHUEg
« Laatste verandering: April 28, 2008, 01:45:02 door Drrrrkkk » Gelogd

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
sebastiaan
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: April 28, 2008, 08:11:52 »

Toen ik jong was (haha, laaaaaaaaaang geleden...) reed ene Chantal van der Sluis in de toenmalige Citroën AX Cup en later de Renault Clio Cup. Mmmmm! Knipoog

Overigens heeft ze volgens mij nog steeds het officieuze hoogterecord in de Tarzanbocht: http://www.youtube.com/watch?v=zjCjOpqHUEg

HAHAHA ja dat is een LEGENDE! Grijns
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: Mei 01, 2008, 12:21:41 »

Ja, die kan ik me nog al te goed herinneren. Mevrouw meende "cool" te moeten zijn en er alle tijd voor te nemen om het wrak te verlaten. Vulpijp van de benzinetank was echter afgescheurd en het spul gutste naar binnen. Was best even spannend, maar die muts begreep mijn haast niet. Overigens ben ik er redelijk van overtuigd dat de crash haar schuld niet was. In beelden kort hieraan voorafgaand zie je haar door Bos Uit rijden en is er ineens een rookwolkje bij het rechtervoorwiel. Ik vermoed dat daar en toen een remleiding het begaf.

Komt ineens nog een herinnering hiervan terug: bij het bergen van het wrak hebben ze het ding uit de takels laten vallen, vanaf een hoogte van een metertje of 4. Nou ja, hij deed het toch al niet meer  Grijns

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: Mei 01, 2008, 11:25:15 »

Komt ineens nog een herinnering hiervan terug: bij het bergen van het wrak hebben ze het ding uit de takels laten vallen, vanaf een hoogte van een metertje of 4. Nou ja, hij deed het toch al niet meer  Grijns

Was dat niet een alternatieve manier van uitdeuken dan? Lachen

Ze heeft volgens mij nog geposeerd voor Playboy en later hebben we nooit meer iets van haar vernomen. Zonde hoor, vond haar in die jaren een topper onder de racende vrouwen (zag in haar een nieuwe Henny Hemmes ontstaan), maar heeft toch nooit écht kunnen doorstoten. Maar ze deed wel 'het oog wil oog wat' wat mij betreft erg veel eer aan Cool

Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: Mei 02, 2008, 07:43:14 »

Was dat niet een alternatieve manier van uitdeuken dan? Lachen

Ze heeft volgens mij nog geposeerd voor Playboy en later hebben we nooit meer iets van haar vernomen. Zonde hoor, vond haar in die jaren een topper onder de racende vrouwen (zag in haar een nieuwe Henny Hemmes ontstaan), maar heeft toch nooit écht kunnen doorstoten. Maar ze deed wel 'het oog wil oog wat' wat mij betreft erg veel eer aan Cool

Volledig mee eens.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
kwaracing
Test driver
*

« Antwoord #26 Gepost op: Mei 03, 2008, 02:11:19 »

Men vergeet de dappere Derek Daly ...

http://www.kwafoto.nl/sport/Autoracen/slides/kwasportauto050.html
« Laatste verandering: Mei 03, 2008, 02:16:02 door kwaracing » Gelogd
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: Mei 04, 2008, 09:33:37 »

Men vergeet de dappere Derek Daly ...

Nee, die vergeten we niet hoor!

Gaaf trouwens die oude foto's op je site. Kreeg ik enkele maanden geleden ook niet die fraaie foto's van Rob Slotemaker? Of haal ik je nou door de war met een ander?

Marko
Bronze medal driver

The Lizard isn't driving fast, it's Flying low.

« Antwoord #28 Gepost op: Mei 07, 2008, 09:06:56 »

Ze heeft volgens mij nog geposeerd voor Playboy en .............

December 1992  Grijns
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: Mei 07, 2008, 10:07:58 »

December 1992  Grijns

Ah, een liefhebber Grijns
Foto's foto's foto's, haha!

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 15
  Print  

Ga naar: