Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 18, 2019, 09:41:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Renault Alpine V6 Turbo Europa Cup  (gelezen 12388 keer)
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 28, 2010, 06:38:27 »

De 6R4 is een icoon uit de rallysport.

Ja, inderdaad. 'Make something terribly good out of something terrible'. Zoiets las ik op het internet.

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 29, 2010, 09:47:15 »

Haha, zo is meneer Sigala zijn garage aan het opruimen? Lachebek Als ik me niet vergis zette iemand in 1986 zo'n Alpine V6 Turbo ook in Parijs-Dakar in. Lekker om zo'n heetgebakerde turbo in de snikhete woestijn te gaan rijden Ik weet het niet
Die 21's waren een ander verhaal... die gaven het begrip onderstuur een heel nieuwe dimensie. Vooral in de regen leek het soms wel alsof iemand niet stuurde ofzo, zo rechtdoor gingen die krengen toen. Ik liep trouwens op de zaterdag vr de Grand Prix eens als klein menneke aan de hand van Pa door de Zandvoortse pitstraat, waar het Europese veld 21's zich had opgesteld voor de kwalificatietrainingen. Pa liep in witte broek en opeens ging de zoemer in de pitstraat en startte alle auto's hun motoren... uche uche, wij liepen net achter de dikke pijpen van de auto's langs. Pa's broek was compleet zwart aan de onderzijde... Lachen

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 29, 2010, 11:48:50 »

Lachen
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: