Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
December 13, 2019, 11:36:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8
  Print  
Auteur Topic: Kippenvel momenten  (gelezen 91106 keer)
Dennuz666
Administrator
Gold medal driver

« Antwoord #90 Gepost op: Juli 25, 2008, 10:15:21 »

Zullen we weer on topic gaan? Voor de 'nieuwelingen', stel je anders even voor:
http://www.autosport.nl/forum/index.php?topic=8.0

The New Arcade | Play high quality Flash games online
Devie
Rookie driver
**

cafe zonder rook is als een auto zonder benzine

« Antwoord #91 Gepost op: Juli 26, 2008, 02:16:53 »

Goed wie weet wie seat 66 is? Ik heb een vaag vermoeden dus een vraagje voor hem; hoe ga je het doen als je een ander startnummer krijgt want volgens mij is 66 niet je geboortejaar en ook niet je leeftijd!! Enneh heb jij niet een broer die met je meegaat naar Belgie?
Zo heb ik een biertje verdiend???
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #92 Gepost op: Augustus 20, 2008, 08:18:57 »

Nog een paar weken en dan komt het A1 Gp circus weer naar CPZ.
Als die wagens voor het eerst langs komen, gaan bij mij de haren weer overeind staan.
Dat is echt het hoogtepunt van het racejaar in Nederland!
Ik ben benieuwd of de nieuwe motor net zo mooi klinkt (lees ratelt) als de vorige.
Ik heb mijn spullen al klaar staan voor dit weekend!!! Gehoorbescherming in de tas, maar als de sessies zijn afgevlagd en de meeste auto's zijn binnen doe ik ze toch even uit om het echte geluid zonder bescherming te horen.
Daar krijg ik als liefhebber ook weer kippenvel van!

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #93 Gepost op: Januari 08, 2009, 12:43:33 »

Ook een kippenvelmoment, maar dan in negatieve zin: http://nl.youtube.com/watch?v=GDwvaCaOnW4
De coureur is Bertrand Gachot (inderdaad; de latere F1-coureur) en gelukkig loopt het allemaal redelijk goed af, maar da's eigenlijk een klein wondertje. Let ook op de afvliegende helm! Geschrokken

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #94 Gepost op: Januari 08, 2009, 01:25:58 »

Ook een kippenvelmoment, maar dan in negatieve zin: http://nl.youtube.com/watch?v=GDwvaCaOnW4
De coureur is Bertrand Gachot (inderdaad; de latere F1-coureur) en gelukkig loopt het allemaal redelijk goed af, maar da's eigenlijk een klein wondertje. Let ook op de afvliegende helm! Geschrokken
Deze kan ik mij nog goed herinneren. Zat toen op de hoofdtribune. Gachot had trouwens een groot talent om zware klappers te maken in FF 1600tjes. Ik geloof dat het in '85 was tijdens FF festival op Brands Hatch dat hij ook al zo gruwelijk over de kop ging!
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #95 Gepost op: Januari 08, 2009, 09:28:07 »

Dat ie er een talent voor had is heel goed mogelijk, maar bij deze gelegenheid werd ie er gewoon afgezet door Gerrit van Kouwen. Prima coureur (meer dan dat; had, net zoals Bertrand dat deed, de F1 moeten halen!), maar niet te bang om een roei uit de delen.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Petor
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: Januari 08, 2009, 11:06:24 »

Ja die meneer Gachot ken ik wel!
Tijdens deze escapade stond ik op Post 14, onder de "E" van de Michelin brug en zag ik het incident van voor naar achter gebeuren.
Twas 1984.
Een jaar later (1985 dus) ging Gachot op z'n plaat bij de start van een van de halve finales van het Formule Ford Festival. Ook hier ging hij verschillende keren over den kop, al hield hij deze keer wel z'n helm op. Ik stond te marshallen bovenaan Paddock Hill Bend en zag Gachot wederom van nabij voorbij stuiteren. Ik was daar niet in dienst als flagmarshal, maar als course marshal en rende daarom als de wiede weerga de baan op om te assisteren. Zo was ik in beeld, gefilmd aan mijn achterzijde waar op mijn rug groot een Marlboro embleem te zien was op mijn Zandvoortse overall. Dat bleek dus niet de bedoeling sigaretten reclame op de Engelse teevee...
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #97 Gepost op: Januari 09, 2009, 12:02:20 »

Ja die meneer Gachot ken ik wel!
Tijdens deze escapade stond ik op Post 14, onder de "E" van de Michelin brug en zag ik het incident van voor naar achter gebeuren.
Twas 1984.
Een jaar later (1985 dus) ging Gachot op z'n plaat bij de start van een van de halve finales van het Formule Ford Festival. Ook hier ging hij verschillende keren over den kop, al hield hij deze keer wel z'n helm op. Ik stond te marshallen bovenaan Paddock Hill Bend en zag Gachot wederom van nabij voorbij stuiteren. Ik was daar niet in dienst als flagmarshal, maar als course marshal en rende daarom als de wiede weerga de baan op om te assisteren. Zo was ik in beeld, gefilmd aan mijn achterzijde waar op mijn rug groot een Marlboro embleem te zien was op mijn Zandvoortse overall. Dat bleek dus niet de bedoeling sigaretten reclame op de Engelse teevee...

... dus jij moest Gachot laten kreperen en aan de zijkant lekker een broodje gaan eten? Grijns

Fabian
Silver medal driver

« Antwoord #98 Gepost op: Januari 09, 2009, 12:17:57 »

Tuurlijk...liever een dode op het circuit dan 1000en mensen die reclame van sigaretten zien en denken...He ik ga nu maar eens beginnen met roken want ik zie Petor lopen met Marlboro op zijn overall. Grijns

Over kippenvel gesproken...
Tijdens de nieuwjaarsrace was het ook weer kippenvel weer hè!
Gelukkig hield alle lagen kleding die ik aan had( thermo ondergoed, shirt, trui, OCA overall, reflectiejas) mij lekker warm. Anders had ik wel meer ellende gehad als alleen kippenvel.
Nu nog even wachten en dan hebben alle marshals van OCA een mooi nieuw reflectiepak, dus nooit meer koud, en allemaal zelfde gekleed (ook in de winter).

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #99 Gepost op: Januari 09, 2009, 01:58:11 »

@ Fabian: ik heb afgelopen daagjes wat oude beelden geplaatst bij diverse topics onder het kopje Historie. Vooral het deel Tunnel Oost/Panoramabocht/Bos Uit ken jij niet he... leuk om te zien!

Fabian
Silver medal driver

« Antwoord #100 Gepost op: Januari 10, 2009, 06:04:17 »

Ik heb de meeste youtube-filmpjes al gezien, ja. Dank je!

ronald jonker
Silver medal driver

« Antwoord #101 Gepost op: Januari 18, 2009, 01:04:07 »

de auto waar hij overheen vloog werd bestuurd door de helaas later verongelukte roland ratzenberger.
ik heb de klap ook zien gebeuren, stond op de renault tribune boven in het hoekje (wereldse plek, helaas gesloopt) uitkomen hugenholtsbocht.
de auto´s werden na de finish, het was al de laatste ronde, door de bibendum straat naar de tc loods geleid (stond toen nog in paddock 1 onderin de gelachbocht) maar ratzenberger parkeerde zijn auto na de finish ergens tussen de bibendumstraat en de pitingang en rende naar het wrak van gachot.
ik heb de auto van gachot later nog gezien, de man heeft daar echt een engeltje op zijn schouder gehad kan ik u melden.
dit is 1 van de klappers die in mijn geheugen gegrift staan, al is het al weer zo´n 25 jaar terug.
16Klepper
Gast
« Antwoord #102 Gepost op: Juli 28, 2009, 05:34:59 »

Vincent Steenman #601 vs Durk Wagenaar #51.... Het laatste gevecht van deze beide heren want Durk Wagenaar is helaas op 32 jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand Huilen Tegenwoordig strijd Ronald Morien een vriend van Durk nog met de auto om de ''Durk Wagenaar Bokaal'' in Hallum.

http://www.youtube.com/watch?v=H0N4Lfn--sc

http://www.youtube.com/watch?v=_XsRyx6RdxU
« Laatste verandering: Juli 28, 2009, 05:37:57 door 16Klepper » Gelogd
emotorsport
Bronze medal driver

E-Motorsport.punt.nl - rc 1/8

« Antwoord #103 Gepost op: December 21, 2010, 06:36:05 »

Mijn kippenvel momenten zijn er een aantal:

1: A1 GP met Jeroen Bleekemolen,al die mensen die aan het juichen waren ,fantastisch!,maar ook de straal jagers die over kwamen vliegen.

2: Marlboro Masters met het op treden van Schumi,waarbij de mensen van de duin heuvels af rolden,zelf stond ik toen op post 6 bij de Oca

3: Marlboro Masters met de winst van Tom Coronel in 1997,fantastische wedstrijd.

SeetheR
Bronze medal driver

« Antwoord #104 Gepost op: Januari 27, 2011, 10:58:32 »

2009 het champioenschap van sandra vd sloot
en 2010  net niet het champioenschap maar wel een afsluiting van een hele mooie RTKL periode.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8
  Print  

Ga naar: