Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 21, 2019, 02:35:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Print  
Auteur Topic: Kippenvel momenten  (gelezen 90020 keer)
Petor
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: Juli 16, 2008, 05:02:20 »

obfuscaat???
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #76 Gepost op: Juli 16, 2008, 05:14:18 »

obfuscaat???

Ik heb de laatste tijd toch zo'n last van flinke obfuscatie joh.
Of tegen een garagist: niet de carburateur? De katalysator, nee? Nou dan moet het de obfuscaat zijn Grijns

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #77 Gepost op: Juli 17, 2008, 09:22:37 »

Die Mega(ne) crash in Bos Uit tijdens de Masters van '97 was inderdaad nog een paar graadjes heftiger. Ooggetuigen?
[/quote]

Volgens mij zat ik toen rechts van de hoofdtribune.  Was dat de race waarin Olav Mol en Rob van Someren live te horen waren?  Kregen ze te horen dat ze niet meer mochten racen wegens het tijdschema.  Wij met zijn allen (uiteraard op aandringen van de coureurs) vreselijk fluiten boe roepen e.d. (netjes he voetbalsupperters...) Mochten ze uiteindelijk aan het eind van de dag alsnog starten.....  Leuk dit item Grijns Grijns
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #78 Gepost op: Juli 17, 2008, 10:03:55 »

Afgelopen zondag kwam ik net op het circuit aan toen Renger het podium opkwam. Ik liep achter de hoofdtribune en het was al snel duidelijk wie er gewonnen had, wat een lawaai. Tong

Over die Renault's gesproken, dit heb ik vier jaar geleden gescand.

Marlboro Elf Renault Mégane Cup 1997 Zandvoort Olav Mol

Information
Dutch F1 commentator Olav Mol takes a hard hit at Zandvoort. Approaching the famous Tarzanbocht, Mol finds out that his brakes weren’t working. A couple of seconds later his car is demolished. Hans van Tilburg was a very lucky guy. He was standing behind the barrier taken photo's of the race. When  he looked at the straight he saw Mol's Mégane coming right at him. Luckily the car didn't flew over the barrier. Mol was a little bit dizzy but alright.
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #79 Gepost op: Juli 17, 2008, 11:54:15 »

Afgelopen zondag kwam ik net op het circuit aan toen Renger het podium opkwam. Ik liep achter de hoofdtribune en het was al snel duidelijk wie er gewonnen had, wat een lawaai. Tong

Information
Dutch F1 commentator Olav Mol takes a hard hit at Zandvoort. Approaching the famous Tarzanbocht, Mol finds out that his brakes weren’t working. A couple of seconds later his car is demolished. Hans van Tilburg was a very lucky guy. He was standing behind the barrier taken photo's of the race. When  he looked at the straight he saw Mol's Mégane coming right at him. Luckily the car didn't flew over the barrier. Mol was a little bit dizzy but alright.

Dat tikkie kan ik me goed herinneren, aangezien ik toen de Nissan in de Tarzan bemande. De zijruiten van die Nissan gingen eraan, door het opspattend grind en maatje van me was even niet aanspreekbaar/inzetbaar. Olav was heel even van de kaart, maar zodra hij zich realiseerde dat ie het gevalletje zonder ernstige pijn overleefd had (ik heb ze daar harder zien gaan, maar het was toch best een teringklap), kreeg zijn professionalisme meteen de overhand en sprak hij "Tilly" aan met de vraag of die "het er goed op had staan. Denken in verkoopbare beeldjes, vermoed ik.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #80 Gepost op: Juli 18, 2008, 10:45:20 »

Obfuscaat = Anglicisme
(oftewel een Engels woord, dat zich als een Nederlands woord voordoet, maar het eigenlijk niet is)

obfuscation (noun, singular, plural: obfuscations)

1. The act or process of obfuscating, or obscuring the perception of something; the concept of concealing the meaning of a communication by making it more confusing and harder to interpret.
   2. Confusion, bewilderment, or a baffled state resulting from something obfuscated, or made more opaque and muddled with the intent to obscure information.

Moet ik het nog vertalen ? ;-)

Michael

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #81 Gepost op: Juli 18, 2008, 11:31:35 »

Wow, deze crash kende ik niet. Vele heftige klappers heeft de Tarzanbocht al gezien zeg.
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #82 Gepost op: Juli 22, 2008, 09:04:07 »

Hai ben vandaag nieuw op het forum.....

.....ben benieuwd wie me herkent. 

Heb jij een kroeg in het Gooise?

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Petor
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: Juli 22, 2008, 09:35:16 »

Of een broer met verwarmingspijpen en een finishvlag?
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #84 Gepost op: Juli 22, 2008, 09:52:00 »

Of een broer met verwarmingspijpen en een finishvlag?

Ik ben zeer ruimdenkend, maar een verwarming pijpen vind ik pervers. En dat dan nog wel "all the way", tot aan de finishvlag. Bah!

Devie
Rookie driver
**

cafe zonder rook is als een auto zonder benzine

« Antwoord #85 Gepost op: Juli 23, 2008, 02:06:33 »

Tja die broer met die pijpen heb ik nog en kom inderdaad net de kroeg uit..... enneh ik ga er morgen weer heen......
Serge1972
Test driver
*

« Antwoord #86 Gepost op: Juli 23, 2008, 06:08:30 »

Hai ben vandaag nieuw op het forum.....

.....ben benieuwd wie me herkent. 

En heeft jouw achternaam een hele andere betekenis gekregen sinds de GP van Engeland een paar jaar geleden....?? Knipoog
Devie
Rookie driver
**

cafe zonder rook is als een auto zonder benzine

« Antwoord #87 Gepost op: Juli 24, 2008, 02:15:28 »

Volgens mij is mijn achternaam inderdaad een beetje verbasterd, maar met de malboro masters dat we nog mochten slapen op het scheivlak ( het jaar dat Tom heeft gewonnen ) heeft het toch nog een andere (voor)naam gekregen.....
Leuk weer een beetje bekenden tegen te komen enneh voor petor en frank kom maar op met die verhalen van Engeland! Helemaal die reunie die we hebben gehad, HaHaHa
Seat 66
Test driver
*

« Antwoord #88 Gepost op: Juli 24, 2008, 03:56:25 »

Achter naam verbasterd?? Wat te denken van een geheel nieuw werkwoord. Je hebt wel het 'T KOFSCHIP nodig om het te gebruiken.    Beschaamd
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #89 Gepost op: Juli 25, 2008, 12:17:06 »

Achter naam verbasterd?? Wat te denken van een geheel nieuw werkwoord. Je hebt wel het 'T KOFSCHIP nodig om het te gebruiken.    Beschaamd

Eh, met een fokschaap lukt dat ook, maar who the fuck is seat 66 nou weer? Heb je net de ene nieuwe bezoeker geplaatst duikt er weer eentje op. Rollende ogen Serge hadden we al begrepen, natuurlijk, vooral toen ie zijn inside leg maat ook nog vemeldde.

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Print  

Ga naar: