Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
April 18, 2019, 10:19:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 8
  Print  
Auteur Topic: Kippenvel momenten  (gelezen 81005 keer)
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: April 22, 2008, 10:26:11 »

Damn, die zit in mekaar. Was er toen ook geen brandje ontstaan net na de crash. Kan me de beelden namelijk nog wel herinneren.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: April 22, 2008, 10:34:23 »

Damn, die zit in mekaar. Was er toen ook geen brandje ontstaan net na de crash. Kan me de beelden namelijk nog wel herinneren.

klopt brandstof tank scheurde
PimB
Test driver
*

« Antwoord #17 Gepost op: April 23, 2008, 12:51:14 »

Alessandro Zanardi die in in de toen nog rode Williams (en beide benen nog had) een demo reed op zandvoort en slechts enkele meters van het publiek vandaan bij het uitkomen van de Audi-S vanuit stilstand in de toerenbegrenzer wegtrok en ons in de rook van verbrand rubber achter liet. Erg cool!
sebastiaan
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: April 23, 2008, 02:25:40 »

Alessandro Zanardi die in in de toen nog rode Williams (en beide benen nog had) een demo reed op zandvoort en slechts enkele meters van het publiek vandaan bij het uitkomen van de Audi-S vanuit stilstand in de toerenbegrenzer wegtrok en ons in de rook van verbrand rubber achter liet. Erg cool!

blies die andere z`n motor niet op toen wie was dat toen ook alweer Knipoog
PimB
Test driver
*

« Antwoord #19 Gepost op: April 23, 2008, 04:00:57 »

Ralph?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: April 23, 2008, 05:07:22 »

Ralph?

juist onze DTM held  Tong
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: April 23, 2008, 06:36:09 »

Hier kan ik kort over zijn; het eerste optreden van Jeroen Bleekemolen in de A1GP van Zandvoort. Overal hoorde je gejuich en geschreeuw. Supergaaf!

die zoiezo, ik stond met een vriend samen en we hielden het samen niet meer, ook de overwinnig van Tom Coronel zal ik niet snel vergeten in 1997 qua tv beelden, de eerste titel van Schumacher voor Ferrari man wat moest ik daar lang op wachten zeg en van pau en macau krijg ik zoiezo kippenvel.
youriracefotos
Silver medal driver

« Antwoord #22 Gepost op: April 23, 2008, 08:09:54 »

is er trouwens nog ergens een filmpie van die crash van mental theo
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: April 26, 2008, 11:21:10 »

is er trouwens nog ergens een filmpie van die crash van mental theo

In ditzelfde topic.....:

Zijn er trouwens wel ergens beelden te vinden van Theo zijn crash?

niet op youtube maar ze zijn er wel ergens  RTL heeft ze toen uitgezonden
kwaracing
Test driver
*

« Antwoord #24 Gepost op: April 28, 2008, 12:19:46 »

Een paar...

F1 1978: een engelsman die echt bij elke ronde heel gedecideerd volharde met de gedecideerde kreet:
"Go, James Go..."  Zo'n fanatisme was toch wel heel apart.

Het optreden in de F3 met Jan, Arie en Huub onder de vlag RTH en de battle dat seizoen Anders Olafson.

F1 1973: in deze periode was de nos (nts) korstondig bevlogen met het uitzenden van autosport (denk een beetje door GvL/Le Mans. De gp werd toen live uitgezonden en zag de verschikkelijke crash als jong knapie op de bank voor de buis en uit het raam kijkend zag ik de rookwolken. In meerdere opzichten voor toen om niet te vergeten.

F1: de kneuterigheid rondom 1980
Geweldig waren de bandentrainingen die vaak een beetje stiekem werden gehouden. Dus weinig volk en een heel open en relaxt sfeertje. Patatje eten met Stefan Johanson/ Ferrari: no problemo...

In een gp weekend kwam ik op zaterdagavond de monteurs van Ligier tegen in santpoort, die in een ander opzicht redelijk in de olie waren en reuze lol hadden dat ze in een Transit van Dicks autoverhuur reden

Bij een bandentraining kwamen de heren Prost en Arnoux beide in een identieke oersaaie rental Renault 19
bij de slagboom van de paddock aan. Arnoux deelde een forse tik uit met zijn neus op de kofferbak van P.
Dikke pret....

Met weemoed gedenken wij
Werner Rietveld
Bronze medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: April 28, 2008, 12:30:22 »

Mijn 3 meest memorabele momenten waren:
-In 1994 de uitvaart van Ayrton Senna op tv. Ik volgde de F1 pas sinds dat jaar, door Jos' debuut. Toen ik zag wat voor een massa mensen hem de laatste eer kwamen bewijzen was ik bijzonder onder de indruk.
-De overwinning van Coronel tijdens de Masters van 1997. Tom startte van de 4e plek, had 2 tegenstanders bij de start te pakken, en zat de hele race op de staart van de nummer 1. Ongeveer halverwege de race dook hij in de Toyota-bocht binnendoor. Ik stond op de hoofdtribune naar het scherm te kijken, en de tribune ontplofte, alsof het Nederlands elftal een doelpunt maakte op een WK. 20 seconden later gebeurde dat opnieuw toen Tom als leider langs de hoofdtribune racete. Ik heb nooit meer zo'n uitgelaten sfeer meegemaakt.
-De start van de 24uur van Spa 2005, mijn eerste GT-race. Ik stond boven aan de radillon, bij het opkomen van de lange rechte lijn. Wat een geweld! Bovendien vond ik het bijzonder om te zien hoe hard de toppers pushte, ondanks dat ze nog 23,9 uur moesten gaan.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: April 28, 2008, 08:29:59 »

Persoonlijk kippenvelmoment: slagen voor mijn racelicentie (met ene meneer Coronel als examinator Knipoog ), hoooorayyy!
En de eerste keer de bandenstapels inrossen in de Hugenholtzbocht was in feite ook een kippenvelmoment, maar dan op een heel andere manier. Ik weet het niet

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: April 28, 2008, 01:56:11 »

Zijn er trouwens wel ergens beelden te vinden van Theo zijn crash?

niet op youtube maar ze zijn er wel ergens  RTL heeft ze toen uitgezonden

Ik moet dan ff goed zoeken maar ik heb ergens een fotoserie van zijn crash op mijn pc
JWB
Bronze medal driver

www.blijfdenken.nl | Forum op niveau

« Antwoord #28 Gepost op: April 29, 2008, 09:50:22 »

Briljante inhaal actie van Hakkinen op Schumi, via de achterblijver Zonta. Vooral de onboard beelden (youtube) van Zonta zijn bizar.

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: April 29, 2008, 05:08:19 »

Nog een persoonlijk kippenvelmoment: Loc Duval die in de Gerlachbocht crasht in de startronde van de F3 Euroseries, tijdens het DTM-weekend van enkele jaren geleden. Op zich was het niet zo'n heftige crash, maar zijn auto landde zowat op mijn hoofd (ik stond daar als fotograaf te werken)!  Grijns

Toen had ik dus wel eventjes kippenvel en bibberhandjes... kon ook meteen een schone boxershort aan gaan trekken Knipoog

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 8
  Print  

Ga naar: