Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Juni 24, 2019, 07:41:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
  Print  
Auteur Topic: Kippenvel momenten  (gelezen 81865 keer)
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #105 Gepost op: Februari 13, 2011, 02:22:29 »

Als ik even ver terug ga in mijn geheugen, kan ik me herinneren dat mijn paps me mee nam naar Zandvoort voor de presentatie van Lammers bij het team van Shadow. Gewoon in de pits waar iedereen aanwezig kon zijn, een praatje kon maken en Jan nog een paar rondjes reed, lekker driftend op een natte baan. Eindelijk zouden we een serieuze kanshebber in de F1 hebben. Uiteindelijk is er niet uitgekomen wat er in zat maar deze dag gaf - denk ik - alle aanwezigen kippevel.

En om even bij Janneman te blijven: Zijn Le Mans overwinning in '88 geeft me nog steeds kippevel. Je kon het toen alleen nog 'live' meemaken op de teletext van de BBC (ieder half uur een nieuwe stand). Bleef dit dan ook bijna de hele race bijhouden op een papiertje.
hansfohr
Test driver
*

« Antwoord #106 Gepost op: April 02, 2011, 01:18:05 »

Kippenvel? Teveel om op te noemen...... wat ik in ieder geval nooit vergeet is de GP van 1967 toen mijn grote idool Jim Clark met overmacht won. Appie Goedemans en Wim Loos blijven voor altijd in mijn geheugen gegrift: zeldzaam getalenteerd maar helaas veel te jong verongelukt....
jomapa
Test driver
*

« Antwoord #107 Gepost op: Mei 13, 2011, 10:26:42 »

Voor mij twee kippenvelmomenten: Rene Arnoux die rechtdoor gaat met zijn Renault F1 in de Tarzanbocht, recht op ons af kwam (je had toen nog een tribune achter de Tarzanbocht) en beneden ons op de banden kwam (Gerrie heeft nog steeds de super 8 beelden van die crash te goed!).
En een Formule 3 race op Brands Hatch, onderaan Paddock Hill, waar we een wiel inclusief ophanging bijna om onze oren kregen!
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #108 Gepost op: Mei 14, 2011, 02:05:39 »

Mijn eerstvolgende kippenvel moment ziet er al weer aan te komen: Le Mans! Ondanks dat ik er al weer voor de 16e maal heen ga, geven vooral de 2 uren voor de start, de start en doorkomen van de 1e ronde mij nog steeds kippenvel.
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #109 Gepost op: Mei 17, 2011, 05:04:01 »

En -vooral- de 1e Indy overwinning van Arie. Nog in de 'gouden tijd' van Indy. Wat hebben me vader en ik zitten schreeuwen en gillen op het puntje van onze stoel! En niemand van onze buren begreep waarom. De hele race zag je aankomen dat hij voor de laatste 50 mile een perfecte auto zou hebben! Wat een held!
Richard Renes
Silver medal driver

« Antwoord #110 Gepost op: Mei 17, 2011, 09:07:01 »

De eerste A1GP race op Zandvoort. 120.000 mensen in de duinen die er niets om gaven dat Jos Verstappen niet reed. Jeroen stelde niet teleur. Wat een sfeer hing daar  Grijns

Toch jammer dat A1 over de kop is gegaan door een onnodig verbond met Ferrari
emotorsport
Bronze medal driver

E-Motorsport.punt.nl - rc 1/8

« Antwoord #111 Gepost op: Mei 18, 2011, 05:21:38 »

Ik lees net het verhaal op autosport.nl over de geluids hinder wet

Nou dit is wel een kippenvel moment,GEWELDIG!!! HAHAHAHAHAHA!

DutchCoffeeRacing
Bronze medal driver

born to race

« Antwoord #112 Gepost op: Januari 02, 2013, 12:07:28 »

Mijn eerste bezoek aan CPZ, tijdens de Masters van 96.
Verstappen deed met de Arrows een demo, dat was de eerste keer dat ik een F1 auto in het echie zag (was 15 toen), een ervaring die je nooit meer vergeet.

Pure racing, pure driving, that makes me happy.
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #113 Gepost op: Januari 12, 2013, 01:15:11 »

DTM 2002 zaterdag, binnenkant van de Luyendijk bocht: Het was al een spectaculaire dag met spins en een bizarre crash met een Formule BMW vlak voor mijn neus, na het raken van de achterband van zijn voorganger stijgt een F BMW redelijk langzaam op, valt op z'n dakkie en schuift op z'n kop een aardig eind het rechte stuk over.
Maargoed, het kippenvel moment kwam met de start van EuroGT, 30+ pure GT wagens die op het rechte stuk losgelaten worden, een explosie van geluid komt op me af en doet de grond trillen, toen wist ik dat ik dit veel gaver vond dan F1.

Masters 2006, zaterdag: Tom Coronel racet rond in een V12 F1 Ferrari uit 95, het is het mooiste geluid van een F1 auto wat ik ooit gehoord heb, ik ben naar GP's geweest van 2002-2004 en ik moet zeggen dat de v10's OK klonken maar ze komen niet in de buurt van de schreeuw uit die motor.
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #114 Gepost op: Januari 12, 2013, 11:32:27 »

Heel actueel, de fantastische overwinning van de racing Diva's in Dubai! De emotie bij de meiden na al hun werk, maandenlang, beloond zien worden met een overwinning is geweldig.  Gefeliciteerd dames! ( en de hele crew natuurlijk!)
DutchCoffeeRacing
Bronze medal driver

born to race

« Antwoord #115 Gepost op: Januari 12, 2013, 11:51:44 »

Heel actueel, de fantastische overwinning van de racing Diva's in Dubai! De emotie bij de meiden na al hun werk, maandenlang, beloond zien worden met een overwinning is geweldig.  Gefeliciteerd dames! ( en de hele crew natuurlijk!)

Ja dat was echt wel zo'n moment dat ik niet bij de tv was weg te meppen.
Geweldige prestatie van de dames.  Grijns

DutchCoffeeRacing
Bronze medal driver

born to race

« Antwoord #116 Gepost op: Januari 12, 2013, 11:54:09 »

DTM 2002 zaterdag, binnenkant van de Luyendijk bocht: Het was al een spectaculaire dag met spins en een bizarre crash met een Formule BMW vlak voor mijn neus, na het raken van de achterband van zijn voorganger stijgt een F BMW redelijk langzaam op, valt op z'n dakkie en schuift op z'n kop een aardig eind het rechte stuk over.
Maargoed, het kippenvel moment kwam met de start van EuroGT, 30+ pure GT wagens die op het rechte stuk losgelaten worden, een explosie van geluid komt op me af en doet de grond trillen, toen wist ik dat ik dit veel gaver vond dan F1.

Masters 2006, zaterdag: Tom Coronel racet rond in een V12 F1 Ferrari uit 95, het is het mooiste geluid van een F1 auto wat ik ooit gehoord heb, ik ben naar GP's geweest van 2002-2004 en ik moet zeggen dat de v10's OK klonken maar ze komen niet in de buurt van de schreeuw uit die motor.

Dat had ik de afgelopen editie van de DTM met de Supercar Challenge, ook ruim 30 brute GT's die ineens vol gas richting de Tarzan denderen.
We trilden bijna van die dijk af, man man man, wat een ervaring!!

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #117 Gepost op: Januari 14, 2013, 12:41:41 »

ruim 30 brute GT's die ineens vol gas richting de Tarzan denderen.
Klinkt misschien gek, maar ook ik sta ook nog steeds op dat soort momenten aan de vangrails met een grijns achter m'n camera hoor Lachebek

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
DutchCoffeeRacing
Bronze medal driver

born to race

« Antwoord #118 Gepost op: Januari 14, 2013, 11:56:40 »

ruim 30 brute GT's die ineens vol gas richting de Tarzan denderen.
Klinkt misschien gek, maar ook ik sta ook nog steeds op dat soort momenten aan de vangrails met een grijns achter m'n camera hoor Lachebek

Niks geks aan, het is en blijft gewoon een geweldig schouwspel!

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
  Print  

Ga naar: