Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 21, 2019, 06:39:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Poll
Vraag: WTCC race Zolder is de moeite waard om te bezoeken
ja - 17 (89.5%)
nee - 1 (5.3%)
Geen Mening - 1 (5.3%)
bezoek liever de WTCC race op Oschersleben - 0 (0%)
Totaal aantal stemmen: 19

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: WTCC race Zolder 19 & 20 juni 2010  (gelezen 28533 keer)
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: Juni 12, 2010, 01:26:31 »

Ik ben er waarschijnlijk ook bij op zondag. Na Zandvoort eindelijk weer een WTCC race die goed in de buurt is! Dat wordt leuk! Grijns Hopelijk dat het Wilhelmus gaat klinken voor Coronel en misschien dat P.Y. Corthals en Radermecker er een groter feestje van kunnen maken..

When the flag drops, the bullshit stops!
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 13, 2010, 11:12:55 »

Ron dan zie ik je op zondag 20 juni op zolder Knipoog
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: Juni 15, 2010, 05:38:08 »

Welke leden van het Autosport forum gaan er nu naar de WTCC race op zolder?
Erik de Fotograaf
Bronze medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: Juni 15, 2010, 07:26:44 »

Ik ben er beide dagen. Zoek een korte broek, hoge schoenen en een petje dat achterste voren opstaat en uiteraard mijn camera's.

Racefotos nabestellen duur? Welnee! HTTP://WWW.RACEFOTOS.NL
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: Juni 15, 2010, 08:11:28 »

Ik ben er enkel de zondag bij! Lachebek Waarschijnlijk te herkennen aan mijn witte cap met daarop de naam van mijn geliefde website! Lippen verzegeld

ace1
Silver medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: Juni 19, 2010, 05:06:25 »

Staat Tom Coronel morgen op het podium?
rayvankeulen
Test driver
*

« Antwoord #21 Gepost op: Juni 22, 2010, 07:06:11 »

gisteren in zolder geweest en er moet me effe iets van het hart
jaren langen zakken wij vanuit Nederland trouw af naar Zolder om daar van races te genieten, zo ook
afgelopen weekend bij de WTCC en de Seat Eurocup na jaren weer terug in de lage landen
..mijn broer en ik en ons neefje hadden weer via internet onze kaarten besteld en waren weer vroeg vertrokken om een mooi plaatsje naast de baan te zoeken,maar helaas aangekomen werden we de toegang tot
de tribune bij de Jacky Ickx geweigerd, zo ook bij de andere tribune's..deze waren nl bestemd voor de genodigden.
De echte racefans die door weer en wind komen ook bij wedstrijden met minder allure werden afgeseveerd.
Dat alle tribunes waren bestemd voor de zogenaamde VIP'S was ook ni=et van te voren aangegeven op de site bij
de kaartverkoop.Op z'n hollands gezegd "we zijn gepiepeld".Trouwens de tribune's bleven opmerkelijk leeg...Dus hebben we ons in een overvolle veld(zand)genesteld aan de kleine chicane met mijn neefje op mijn nek want die kon anders niets zien..
Ik hoop dat je de organisatoren wijs kunt maken dat echte betalende fans
noodzakelijk zijn voor de races en dat deze een beetje fatsoenlijker worden behandeld
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #22 Gepost op: Juni 22, 2010, 09:18:05 »

dat jullie niet op bepaalde tribunes mogen ligt aan de organisatie want bij de 24h van Zolder kon je fijn overal komen

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: Juni 22, 2010, 10:09:17 »

Drrrrkkk, ga je nu wel of niet naar Zolder?

Nee ik ben niet geweest, simpelweg omdat er geen 'klanten' van mij reden. Bovendien vond ik persoonlijk (als fotograaf/redateur) het programma te mager om effe heen en weer te racen (Euro95 is helaas niet gratis).
De Coronel-fans zijn voor niks die kant op gereden begreep ik Verbaasd

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: Juni 22, 2010, 10:12:52 »

Staat Tom Coronel morgen op het podium?

Nee dus! Ligt het aan de verandering van de auto (benzine--> diesel) of is die gekke Tarquini echt beter dan Tommie? Ik vind het een klein beetje teleurstellend eigenlijk, alhoewel Coronel nog wel enige positieve uitschieters heeft gehad. Zal hij nog flink gaan scoren dit seizoen?

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: Juni 22, 2010, 11:58:46 »

De Coronel-fans zijn voor niks die kant op gereden begreep ik Verbaasd

Niet helemaal hoor want Tim Coronel won in de Seat leon eurocup en Nicky Pasteroli werd tweede  in de Maserati Grand Tourismo Knipoog
« Laatste verandering: Juni 23, 2010, 12:01:19 door ace1 » Gelogd
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: Juni 23, 2010, 09:30:16 »

De echte racefans die door weer en wind komen ook bij wedstrijden met minder allure werden afgeseveerd.
Dat heb ik vaker gehoord over Zolder (slecht onderhoud aan de faciliteiten voor bezoekers maar wel voor de VIP's zorgen dat ales spik en span is) en ook Spa met bijvoorbeeld de DTM, dat ze de echte racefans die de sport daadwerkelijk in leven houden zo piepelen is gewoon belachelijk. Zonder fans heb je namelijk geen inkomen en kun je ook niet racen op dit niveau.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: Juni 23, 2010, 06:38:43 »

Ik ben er geweest.. en kan inderdaad bevestigen dat de tribunes (lang) gesloten bleven! Toen er echter geen hond op de hoofdtribune ging zitten, gooiden ze die op een gegeven moment toch maar open! Eventjes daarvoor hadden een aantal vrienden nog 10 euro 'toeslag' betaalt om op de tribune te mogen zitten haha...

Het was leuk, maar ik heb dit seizoen betere en leukere evenementen gezien! Al is het maar omdat ik in Zolder mijn portemonnee ben verloren! Ik weet het niet

Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: