Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Juli 18, 2019, 05:27:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: .  (gelezen 17179 keer)
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 24, 2010, 07:38:48 »

Als je het zoekt, kan je echter ook uitgewezen worden.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 24, 2010, 10:02:30 »

Ah, Panorama.

M.

Niek80
Bronze medal driver

.
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 25, 2010, 10:22:20 »

.
« Laatste verandering: Februari 26, 2010, 12:22:07 door Niek80 » Gelogd
youri
Silver medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: Februari 25, 2010, 08:47:34 »

Daar waar iedereen gratis naar binnen kan!

Aaahhh, tijd voor een controle post dus. Geschrokken

NEEE! doe maar niet Knipoog   altijd handig!

eigenlijk ben ik wel tevreden met het huidige cpz! Eventjes hoofdingang af maken en klaar!

wat al eerder werd gezegt,de speakers mogen wel is gerepareerd/vervangen worden, op sommige plaatsen komt er nooit geluid uit zo een ding  Tong
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #19 Gepost op: Februari 25, 2010, 08:53:07 »

Daar waar iedereen gratis naar binnen kan!

Aaahhh, tijd voor een controle post dus. Geschrokken

NEEE! doe maar niet Knipoog   altijd handig!

eigenlijk ben ik wel tevreden met het huidige cpz! Eventjes hoofdingang af maken en klaar!

wat al eerder werd gezegt,de speakers mogen wel is gerepareerd/vervangen worden, op sommige plaatsen komt er nooit geluid uit zo een ding  Tong

Wat aandacht voor de paden achter de vangrails, voor marshals en fotografen, kan ook geen kwaad!

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Quintin03
Silver medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: Februari 25, 2010, 09:00:42 »

Het is toch wel een goed idee geen mogelijkheid te laten het circuit zonder betalen te betreden, vrijwilligers, deelnemers en personeel uitgesloten. Anders wordt het nooit beter. De waarheid duurt het langst et cetera.
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: Februari 26, 2010, 01:01:40 »

Gewoon betalen voor het gebodene lijkt me wel zo passend. (Jaja, ik weet het: het is natuurlijk heel leuk en avontuurlijk om slim&stiekem tóch binnen te komen.)

De gaten en kuilen achter de vangrail zijn al decennia lang (echt!) iedere marshal en dientengevolge ieder vers bestuurslid van de OCA een doorn in het oog. Al net zoveel decennia (een stuk of 3 naar ik weet, maar misschien zijn het er wel meer en duurt dit al veel langer) wordt keer op keer dezelfde discussie gevoerd tussen telkens weer nieuwe mensen. De OCA levert (in een zeer hoog tempo) telkens nieuwe bestuursleden die keer op keer de discussie aanzwengelen. Dat doen ze dan met, van tijd tot tijd, een vers aanpreekpunt binnen CPZ. Die heeft het verhaal dan al eerder gehoord, maar gelukkig is die vorige OCA-boodschapper al weer uit zijn functie vertrokken, dus kunnen we ons tegenover de opvolger weer "belangstellend en betrokken" opstellen en toezeggen e.e.a te gaan onderzoeken. Tegen de tijd dat er toch echt eens een antwoord moet gaan komen, is de OCA-pipo van dienst al weer weg en kunnen we genoegzaam de volgende naieve boodschapper tegemoet zien en opnieuw ijverig de kluiten gaan hanteren en richting het riet gaan verwijzen. Dat gaat inmiddels al jaren goed, dus waarom zou je deze strategie veranderen? Het gaat toch goed zo en het kost op deze manier niks.

Let op: Niek gaat dit allemaal doorbreken en nu verandert het! Ja hoor, echt! Let maar op. Hij gaat het hier toezeggen en maakt het daarmee controleerbaar: voor aanvang van het seizoen 2011 zijn alle enkelbrekende gaten achter de vangrail gedicht en komt er na ca. 30 jaar een eind aan deze ergernis.

Ik zet het even op scherp: als dit ECHT gebeurt lever ik een vat bier aan het OCA-clubhuis ter viering van dat feestje. Dat heb ik er wel voor over. Ook ik was namelijk een tijdje "de pipo van dienst" en ik wil nu GVD wel eens een keer resultaat zien van al die gesprekken die mijn voorgangers, ik, mijn directe opvolgers en de huidige generatie OCA-bestuurders gevoerd hebben en nog voeren met de kluithanteerders van CPZ.

Niek, kom er maar in....

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Niek80
Bronze medal driver

« Antwoord #22 Gepost op: Februari 26, 2010, 10:26:18 »

Frank,

Stemming makerij van de bovenste plank!
Kijk GOED om je heen en achter de vangrail en zie dat er veel veranderd is dankzij de inzet van oca bestuursleden en cpz, bovenstaande is echt een oude koe. Echt niet overal is de sitiuatie optimaal, maar stukje bij beetje word deze wel verbeterd.

Mocht je het niet goed kunnen zien, kom ff langs op kantoor dan doen we een rondje,

Bovenstaande tekst doet echt af aan de inzet van bestuur en cpz.

jammer...
Gerrie Hoekstra
Administrator
Rookie driver

« Antwoord #23 Gepost op: Februari 26, 2010, 02:39:50 »

Geacht Forum,

We stoppen nu de discussie over het circuit.
Binnenkort is er van het circuit een persbericht met een ontwerpschets van de nieuwe hoofdingang.

Graag dan jullie mening. Bedankt.

Gerrie Hoekstra
Coach Ep
Gold medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: Februari 26, 2010, 03:32:42 »

Vanwaar deze 'censuur' Gerrie?  Verbaasd

"Endurance is more important than truth"
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: Februari 26, 2010, 03:39:10 »

Omdat het ongezellig werd?

Ik ben wel heel benieuwd naar voornoemd document!

M.

Quintin03
Silver medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: Februari 26, 2010, 05:00:42 »

Wie hier is niet benieuwd naar een document over aanpassingen/verbeteringen aan CPZ?
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: Februari 26, 2010, 07:50:22 »

Vanwaar deze 'censuur' Gerrie?  Verbaasd

Verbaas me inderdaad ook hierover.
Een forum is juist om dit soort dingen te bespreken.
En iedereen heeft een andere mening.

Vind het jammer dat ook de OCA nu in een kwaad daglicht gezet word.
In de afgelopen seizoenen zijn veel paden langs de vangrails verbeterd door de kuilen weg te halen.
Zoals Niek aangeeft is nog niet alles perfect, maar dat heeft zijn tijd nodig.

Ik vind het zoiezo een goed bericht dat er een nieuwe hoofd ingang komt.
Zeker voor de uitstraling van CPZ is dit belangrijk.
Een ingang zoals die van het circuit van Le Mans lijkt me wel wat.
Misschien een idee om een kleine fanshop aan te leggen met artikelen mbt CPZ?
Er is toch wel degelijk vraag naar!
En bijvoorbeeld op een regenachtige dag poncho's of paraplu's verkopen..... moet je is kijken wat je extra verdient
Richard Renes
Silver medal driver

« Antwoord #28 Gepost op: Februari 26, 2010, 11:13:06 »

Lijkt mij ook een goed plan, een fanshop bij het begin Knipoog Zorg er dan ook voor dat er DPP materiaal te verkrijgen is Knipoog
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: Februari 27, 2010, 01:32:52 »

Ja daar zit ik dus ook zeker aan te denken!
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar: