Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 19, 2019, 12:18:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Freek Plasmeijer  (gelezen 7872 keer)
Henk A. Hazelaar
Test driver
*

« Gepost op: Januari 26, 2010, 10:09:36 »

Beste allemaal,

Kunnen jullie mij helpen in mijn zoektocht naar de heer Freek Plameijer, coureur in de jaren '70.
Ik wil graag in contact komen met de heer Freek Plasmeijer.
In 1976 reed de heer Plasmeijer met een Alfa Romeo Giulia op Zandvoort.

Met belangstelling zie ik jullie reactie(s) tegemoet.

Alvast hartstikke bedankt.

Met vriendelijke groet,

Henk A. Hazelaar

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 27, 2010, 09:23:29 »

Beste Henk,

Sorry, helaas heb ik zelf geen info voor u en ik hoop dat er iemand is die u verder kan helpen. Alleen kijk ik nu even vanuit het lezers-perspectief: die zullen ongetwijfeld nieuwsgierig zijn waarom u juist naar die persoon op zoek bent. Een mooie race-herinnering? Een fraaie anecdote?  Lachebek

Met vriendelijke groeten,
Dirk van Zon
(moderator forum Autosport.nl)

p.s. via de website www.wieowie.nl kwam ik uit op deze link: http://www.linkedin.com/pub/freek-plasmeijer/4/838/597

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Hans M. Fohr
Bronze medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 28, 2010, 12:43:54 »

Beste allemaal,

Kunnen jullie mij helpen in mijn zoektocht naar de heer Freek Plameijer, coureur in de jaren '70.

Met vriendelijke groet,

Henk A. Hazelaar
Hallo Henk,

Freek kan ik me nog heel goed herinneren hoewel ik hem persoonlijk niet ken. Altijd getooid met zonnebril reed hij al vanaf begin jaren 70 in de Groep 2. Zo reed hij in 1972 voor Team Wimedo met een DAF 55 Marathon. Daar heb ik volgens mij nog foto's van. Hij reed in 1977 een Fiat 128 Coupé (gesponsord door Romax uitlaten) met als teamgenoot Hans Hettelder uit Nederhorst den Berg. Die sprak ik toentertijd regelmatig in de paddock of in de Vijverhut.

Freek staat geregistreerd bij de Stichting Register Nederlandse Autorensport Vrienden: http://www.autorensportvrienden.nl  Hopelijk helpt je deze info om hem te traceren. Succes ermee.

P.S. Mocht je interesse hebben in de foto's laat het me dan s.v.p. weten.

Vriendelijke groeten,
Hans Fohr
Henk A. Hazelaar
Test driver
*

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 04, 2010, 07:23:14 »

Beste Henk,

Sorry, helaas heb ik zelf geen info voor u en ik hoop dat er iemand is die u verder kan helpen. Alleen kijk ik nu even vanuit het lezers-perspectief: die zullen ongetwijfeld nieuwsgierig zijn waarom u juist naar die persoon op zoek bent. Een mooie race-herinnering? Een fraaie anecdote?  Lachebek

Met vriendelijke groeten,
Dirk van Zon
(moderator forum Autosport.nl)

p.s. via de website www.wieowie.nl kwam ik uit op deze link: http://www.linkedin.com/pub/freek-plasmeijer/4/838/597

Beste Dirk,

Verwijzend naar jouw reactie wil ik je graag informeren over mijn zoekactie naar de heer Freek Plasmeijer.
In opdracht van een relatie van mij ben ik op zoek naar de historie van een z.g.n. "Barn Find" auto.
Na ruim een jaar zoeken heb ik onlangs toevallig een foto ontvangen van een race op Zandvoort in 1976 waarop deze "Barn Find" auto is te zien. Na in mijn archief te hebben gedoken blijkt dat de heer Freek Plasmeijer met deze auto reed in het seizoen 1976.
Om een bevestiging te krijgen van mijn speurwerk ben ik dus nu op zoek naar de heer Freek Plasmeijer.

Nogmaals als iemend weet de contactgegevens (adres, telefoon od e-mail gegevens) te achterhalen hoor ik dat graag van U.

Met vriendelijke groet,

Henk A. Hazelaar

Henk A. Hazelaar
Test driver
*

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 08, 2010, 09:39:30 »

Beste allemaal,

Met vriendelijke groet,

Henk A. Hazelaar

Beste allemaal,

Heb inmiddels contact gehad met de heer Freek Plasmeijer en een afspraak staat gepland.
Dankzij de hulp van diverse personen is dit tot stand gekomen.

V.w.b. de ontwikkeling van de zoektocht naar de historie van de Barn Find auto kom ik binnenkort op dit forum terug.

In het vertrouwen jullie volledig te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Henk A. Hazelaar
jribbens
Test driver
*

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 08, 2010, 11:44:37 »

Wellicht dat Freek Plasmeijer ook nog wat info heeft over de 5 Alpine Coupé. Heeft hij volgens mij ook nog gereden. Kan een aardige aanvulling zijn op het topic over de "5".
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: