Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 17, 2019, 01:29:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
  Print  
Auteur Topic: 2008 Seizoen  (gelezen 71911 keer)
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #105 Gepost op: Oktober 23, 2008, 01:05:30 »

Even een klein mierenneuk feitje/vraagje, is Alesi niet enkelvoudig GP winnaar?
Hunt
Bronze medal driver

« Antwoord #106 Gepost op: Oktober 23, 2008, 01:33:33 »

Ja verdomd, je hebt gelijk. Was Canada '95. Dacht dat het er meer waren. Vindt Alesi en Verstappen we wat gemeen hebben; beide emotionele en agressieve rijders, bij beiden heb ik het gevoel dat er meer in gezeten had als ze andere keuzes hadden gemaakt. Achteraf (makkelijk praten, ik weet het) had Alesi destijds niet voor Ferrari moeten kiezen maar voor het toen superieure Williams.
Laffe Hond
Silver medal driver

« Antwoord #107 Gepost op: Oktober 23, 2008, 02:53:50 »

Hahahaha alsof ik Wikipedia lees  Knipoog
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #108 Gepost op: Oktober 23, 2008, 04:32:31 »

En het had niet veel gescheeld voor de Fransman; tijdens de uitloopronde hield de auto er mee op. Dit resulteerde in deze prachtige foto:

Hunt
Bronze medal driver

« Antwoord #109 Gepost op: Oktober 23, 2008, 04:48:38 »

Hahahaha alsof ik Wikipedia lees  Knipoog
En weer goed geantwoord! U gaat door voor de koelkast!! Grijns
Laffe Hond
Silver medal driver

« Antwoord #110 Gepost op: Oktober 24, 2008, 07:37:29 »

hmmmmzzzzz een koelkast......
Kan ik niet doorgaan voor de Silberpfeile? Liefst origineel... Ik ben verder niet hebberig hoor  Knipoog
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #111 Gepost op: Oktober 24, 2008, 10:12:04 »

Ja verdomd, je hebt gelijk. Was Canada '95. Dacht dat het er meer waren.

... waarmee maar weer 'ns is aangetoond dat er toch wel wat mensen op het forum eerst iets roepen en later pas kijken of het ook echt zo is Rollende ogen

Maar goed, als we dan toch lekker met Alesi-trivia bezig zijn: hoeveel overwinningen in de DTM heeft hij gehaald? De winnaar kan een Alesi-DTM wallpaper van mij verwachten, naar keuze in 1024x768 (CRT) of 1280x1024 (TFT)  Lachen

En Hunt, ik moet je wat betreft de overeenkomst tussen Verstappen en Alesi gelijk geven: beiden coureurs die meer met hun hart reden i.p.v. met hun hoofd. Dat Verstappen nu met langeafstands-races is begonnen dit jaar, waarbij 'thuiskomen' dus ook zeer belangrijk wordt, vind ik een goede zet. Ikzelf ben namelijk van mening dat de F1-toppers áltijd Le Mans (of sportscar) ervaring dienen te hebben. Hierin leren ze namelijk ook op heelhouden te rijden i.p.v. alleen maar blind trappen.

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #112 Gepost op: Oktober 24, 2008, 11:41:12 »

Maar goed, als we dan toch lekker met Alesi-trivia bezig zijn: hoeveel overwinningen in de DTM heeft hij gehaald? De winnaar kan een Alesi-DTM wallpaper van mij verwachten, naar keuze in 1024x768 (CRT) of 1280x1024 (TFT)  Lachen

Pff, uit het blote hoofd... 2? Volgens mij in zijn DTM debuutjaar, daarna nog wel wat podiums maar geen overwinningen meer. Of zit ik ernaast?
Marko
Bronze medal driver

The Lizard isn't driving fast, it's Flying low.

« Antwoord #113 Gepost op: Oktober 24, 2008, 02:37:04 »

In 2002 op Donington
In 2003 op Donington en de laatste Hockehheim race.

Cool
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #114 Gepost op: Oktober 26, 2008, 03:03:34 »

Laatste race is van start!

Scheider 1, Di Resta 2. Dat wordt spannend voor het kampioenschap, met de eerste 2 op de eerste 2 plaatsen. Al genoeg blokacties gehad, Audi tegen Mercedes, van o.a. Ekström, Tomczyk, Schneider en Green. Albers kreeg een buts in de hairpin en moest pitten, samen met Winkelhock en Lauda, die aardig wat bodyworkschade hebben.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #115 Gepost op: Oktober 26, 2008, 03:30:49 »

[niet-leedvermaak modus]Albers is uitgevallen, na de gevolgen van de aanrijding in de hairpin[/niet-leedvermaak modus]

Scheider nog steeds 1, Ekström tweede, maar hij moet nog een pitstop maken. Di Resta derde.

Het lijkt nu erg de kant van Audi en Scheider op te gaan...
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #116 Gepost op: Oktober 26, 2008, 03:55:38 »

Stand is niet meer veranderd, Scheider is kampioen!
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #117 Gepost op: Oktober 29, 2008, 12:10:50 »

Ah, dus de vier ringen weer wel, de sterren weer niet. Mooi... en nu de koppen bij elkaar steken als organisatie en kappen met die '(vor)jahreswagens'. Gewoon allemaal hetzelfde bouwjaar met dezelfde specs en verder geen politiek gelul.
Zet je als organisatie ook races in Oostenrijk, Nederland en België op de DTM-kalender? Zorg dan ook dat er ook minimaal 1 deelnemer uit die landen meedoet, wel zo lekker voor je promotie op dat 'vreemde grondgebied'.

Nee echt hoor, volgens mij moeten ze acuut en rigoreus ingrijpen daar, anders kan het weleens zo zijn dat het DTM-bolwerk op instorten staat. Opel is er al uit, MG en Peugeot haakten af en volgens mijn informatie wordt er momenteel met geen enkele andere partij meer gesproken Droevig

Marko
Bronze medal driver

The Lizard isn't driving fast, it's Flying low.

« Antwoord #118 Gepost op: Oktober 29, 2008, 08:40:20 »

Ah, dus de vier ringen weer wel, de sterren weer niet.

De sterren zijn wel DTM kampioen, alleen bij de rijders is het de 4 ringen Knipoog

En waar blijft mijn wallpaper  Grijns
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #119 Gepost op: Oktober 29, 2008, 11:03:08 »

Ah, dus de vier ringen weer wel, de sterren weer niet.

De sterren zijn wel DTM kampioen, alleen bij de rijders is het de 4 ringen Knipoog

En waar blijft mijn wallpaper  Grijns

Haha, het was een druk weekend voor me (zie Finaleraces-topic) en op maandag begon de normale doordeweekse baan weer, dus dat is er even bij ingeschoten. Maar van uitstel komt zeker geen afstel: binnen enkele dagen kun je 'em als PM'metje verwachten (of indien gewenst via email).

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
  Print  

Ga naar: