Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 22, 2019, 10:15:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 9
  Print  
Auteur Topic: 2008 Seizoen  (gelezen 71988 keer)
Pim Teuns
Silver medal driver

« Gepost op: April 19, 2008, 06:00:15 »

Misschien een goed idee om een centraal topic te hebben waar we de races en kwalificaties kunnen bespreken.

Hier de starting lineup voor de race morgen op Oschersleben.

Vorig jaar een uiterst spannend race met een overwinning van Gary Paffett in zijn Jahreswagen. Ik ben vooral benieuwd naar de team orders van Audi. Hun man Ekstrom staat best ver terug en Scheider zal er gebrand op zijn om een overwinning te pakken. Timo is er al bij sinds de terugkomst van DTM en het is nu of nooit lijkt me. Hopelijk kan Mercedes ook wat doen in de race want dit is gewoon teleurstellend. Drie nieuwe Audi's up front en een 2007 wagen. Norbert leek het nog niet allemaal erg te vinden na afloop van Hockenheim op de ARD, zal me benieuwen wat hij deze keer zegt als zijn squad weer om de oren wordt gereden door Audi.

sebastiaan
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: April 19, 2008, 06:06:04 »

ja Audi word kampioen dit jaar de mercedesen zijn nergens te vinden ..... en als scheider zo doorgaat mag hij van mij kampioen worden Knipoog
Huib
Silver medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: April 19, 2008, 08:17:36 »

ja Audi word kampioen dit jaar de mercedesen zijn nergens te vinden ..... en als scheider zo doorgaat mag hij van mij kampioen worden Knipoog
Misschien moeten ze maar succes balast gaan gebruiken in de DTM. In de WTCC komen de benzine wagens nu ook al weer dichter bij door die balast.

sebastiaan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 19, 2008, 08:50:09 »

Misschien moeten ze maar succes balast gaan gebruiken in de DTM. In de WTCC komen de benzine wagens nu ook al weer dichter bij door die balast.

ja maar ik snaop niet dat die mercedessen zo achter die Audi`s staan en wie weet is dat indd wel een idee Lachen
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: April 19, 2008, 11:22:48 »

In de top 10 slechts 4 Mercedessen, waarvan de eerste op de 5e startplaats. Nee ik vrees inderdaad ook dat dit een Audi seizoen gaat worden, waarin Ekki vast en zeker voor de titel kan en mag gaan. Als Mercedes niet snel orde op zaken stelt zal het een saai seizoen worden.

De crash van Prémat was nog aardig spectaculair vanmiddag. Als zulke zaken morgen tijdens de race ook gebeuren kan er nog het eea veranderen.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: April 19, 2008, 11:29:52 »

Citaat
Susie Stoddart (TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Class 2007), 18th (1:23.087): “The car was fine and I gave it my all, but I was just not fast enough.”

Je kan ze tenminste niet verwijten dat ze niet eerlijk is.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: April 20, 2008, 11:45:33 »

Citaat
Susie Stoddart (TV-Spielfilm AMG Mercedes C-Class 2007), 18th (1:23.087): “The car was fine and I gave it my all, but I was just not fast enough.”

nee das is er tenminste 1 die er niet omheen draait
Equinsu Ocha
Rookie driver
**

« Antwoord #7 Gepost op: April 20, 2008, 01:18:12 »

Citaat

nee das is er tenminste 1 die er niet omheen draait

Nja maar weetje,heel vaak ligt het wel aan de auto, en dan zegt de rijder dat. En dan zeggen de "fans", hij legt alles bij de auto neer.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: April 20, 2008, 01:21:29 »

Hoe dan ook, zulke eerlijkheid waardeer ik wel.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: April 20, 2008, 03:22:31 »

Een mooie overwinning voor Scheider, in een ietwat saaie race. Toch enkele spannende gevechten gezienl; jammer dat de rechte stukken op de baan zo kort zijn, komt het slipstreamen ook niet ten goede. De SC had flink wat eerder moeten komen, Ekström hield op zijn 5e plaats iedereen flink op, terwijl de top 4 (Scheider, Tomzcyk, Spengler en Di Resta) uit kon lopen. Jammer, de SC bracht iedereen weer bij elkaar en dat had zeker wat eerder in de race nog spektakel op kunnen leveren. Jammer voor Engel, betrokken geraakt in een crash waar hij niets aan kon doen. Kristensen ging iets te wijdt, spinde en raakte Engel vol in de zijkant. Dit veroorzaakte dan ook de SC. Albers viel ook gewoonweg tegen, mede veroorzaakt door zijn spin, waarin Jarvis hem duwde.

Op naar Mugello die al over twee weken verreden wordt.
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #10 Gepost op: April 20, 2008, 03:32:09 »

Een mooie overwinning voor Scheider, in een ietwat saaie race. Toch enkele spannende gevechten gezienl; jammer dat de rechte stukken op de baan zo kort zijn, komt het slipstreamen ook niet ten goede. De SC had flink wat eerder moeten komen, Ekström hield op zijn 5e plaats iedereen flink op, terwijl de top 4 (Scheider, Tomzcyk, Spengler en Di Resta) uit kon lopen. Jammer, de SC bracht iedereen weer bij elkaar en dat had zeker wat eerder in de race nog spektakel op kunnen leveren. Jammer voor Engel, betrokken geraakt in een crash waar hij niets aan kon doen. Kristensen ging iets te wijdt, spinde en raakte Engel vol in de zijkant. Dit veroorzaakte dan ook de SC. Albers viel ook gewoonweg tegen, mede veroorzaakt door zijn spin, waarin Jarvis hem duwde.

Op naar Mugello die al over twee weken verreden wordt.

Jammer dat de SC zo lang op de baan moest rijden voor zo'n klein incident. Een ronde eerder die SC naar binnen had misschien nog wat meer race spanning kunnen brengen.

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #11 Gepost op: April 20, 2008, 03:59:10 »

Ik heb trouwens zelden zo'n valse start gezien als vanmiddag in DTM. Hahaha.

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #12 Gepost op: April 20, 2008, 03:59:42 »

En dan nog eens dubbel ook.
Rockenfeller
Rookie driver
**

The Rocky

« Antwoord #13 Gepost op: April 20, 2008, 04:13:44 »

Het was wel een leuke race om te zien, en over Albers zullen we het maar niet hebben  Tong

Timothy Houthoofd
Test driver
*

« Antwoord #14 Gepost op: April 20, 2008, 07:32:46 »

Zeer jammer van de valse start van Tom Kristensen.
Hij was misschien de enige die vandaag Timo Scheider had kunnen bedreigen .
Voor Albers wordt het een zeer moeilijk jaar worden met een wagen van 2006.
De audi van 2006 is zeer moeilijk te besturen .
Zie maar wat Lucas Luhr vorig jaar gedaan heeft
Pagina's: [1] 2 3 ... 9
  Print  

Ga naar: