Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Mei 23, 2019, 05:11:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Op zoek naar oude beelden NLse autosport historie  (gelezen 3995 keer)
Pim Teuns
Silver medal driver

« Gepost op: Oktober 22, 2009, 08:06:39 »

Ik weet dat veel mensen hier geinteresseerd zijn in oude beelden van Zandvoort of Assen. RTLGP heeft dit ook door en zendt tegenwoordig RTLGP Retro uit en had afgelopen jaar leuke terugblikken over de TT Van Assen. Zelf verzamel ik oude beelden van races of docu's over autosport. Ik blijk niet de enige te zijn want we hebben inmiddels een eigen website waar we lijstjes plaatsen met welke races we hebben of welke we graag willen. Die kun je dan ook via de volgende link bekijken.

http://www.pimteuns.nl/phpBB2/viewforum.php?f=25

Ik weet dat er al flink wat footage van vroeger is opgedoken. Een hoop NOS F1 races van de jaren 80, wat beelden van het Eurocircuit in year reviews, een paar mooie docu's over Zandvoort en de recente uitzendingen van Andere Tijden.

Maar toch wil ik iedereen vragen die nog meer interessante beelden heeft om het vooral te delen met andere zodat het niet verloren gaat. Op het HRC forum kun je met mij of andere in contact komen of anders via een PM hier op Autosport.nl. Vergeet niet dat we dit doen uit liefde van de sport en niet om iets te verkopen of er geld aan te verdienen.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: