Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
December 14, 2019, 06:29:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
  Print  
Auteur Topic: Albers verdien betere auto  (gelezen 70799 keer)
Coach Ep
Gold medal driver

« Antwoord #105 Gepost op: Oktober 13, 2008, 02:08:05 »

Dan gebeurt wat? Ik bedoelde met 'Le Mans topteam' een topteam dat deelneemt aan de 24hr van Le Mans. Niet een team dat in Amerika aan sportscarraces deelneemt.

Niet zo kortzichtig Drrrrkkk, je weet best dat de beslissingen om wie waar in te zetten bij Audi door dezelfde perso(o)n(en) word(t)(en) genomen (lees: Dr. Ulrich). Audi's Le Mans bezetting valt daar ook onder. En deelname aan de ALMS is een integraal onderdeel van Audi's sportscarprogramma, net zoals de Le Mans 24H. Dat Audi haar team in de VS laten runnen door Champion Racing (alias Audi Sport North America) betekent niet dat het "maar een team is". Misschien is Champion (net) niet van het kaliber Joest (veel schelen doet het in dat geval niet), een TOPteam is het zeker!

"Endurance is more important than truth"
Hunt
Bronze medal driver

« Antwoord #106 Gepost op: Oktober 13, 2008, 10:44:45 »

Ah, daar is de voorzitter van de Albers-fanclub weer Knipoog Nou, zo triest vind ik dat niet hoor, het is meer de realiteit tegenwoordig. Of loop jij nog steeds met het geromantiseerde beeld dat ze iemand (in dit geval Albers) gratis laten rijden omdat ze hem zo'n aardige jongen vinden?

Voorzitter van de Albers-fanclub?? Je hebt mij erg hoog zitten, maar zover zal ik het nooit schoppen!
En betalen voor een zitje doet men inderdaad in de autosport. Al decennia lang trouwens! Maar bij de top-fabrieksteams, waaronder ik Audi reken, zelden. Dus om er in dit geval gelijk over te beginnen lijkt mij niet gepast.

Niettemin ben ik benieuwd wat Albers gaat doen tijdens deze eenmalige actie. En als het een succes wordt, ben ik benieuwd of hij voor dit soort auto's zal kiezen, of de DTM trouw blijft. Ik verwacht eerlijkgezegd niet dat hij beide kampioenschappen tegelijkertijd zal gaan rijden in 2009.

Moge duidelijk zijn dat ik ook benieuwd ben naar zijn optreden in Laguna Seca en wat de keuze voor volgend seizoen zal zijn.
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #107 Gepost op: Oktober 14, 2008, 12:06:21 »

Interessant. Ik heb niet zoveel met die "maximum attack"-roeper, lust dat soort types niet zo, ben absoluut geen nationalist, maar een klein beetje chauvinisme heb ik wel, moet ik helaas toch erkennen. Dus vind ik het eigenlijk wel mooi dat juist NL-ers zich op heel veel fronten laten zien in de internationale autosport. Als nu Albers een stapje (of zelfs een flinke stap) naar voren kan maken vind ik dat dus wel aardig, ook al vind ik hem persoonlijk niet aardig overkomen. Bovenal, en zeker boven die latente aanwezigheid van enig chauvinistisch gevoel, is het altijd mooi toch, als nieuwe namen zich vestigen in de topklasses van de autosport?! Laat maar zien wat je kan, zou ik zeggen!

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #108 Gepost op: Oktober 14, 2008, 09:14:25 »

Hmmmm veel voorzitters van zowel de anti-Albers-club als de Albers-fanclub alhier  Lachebek

Ik gun hem het beste en hoop dat hij glansrijk slaagt voor de test. Hopelijk is het een voorbode voor veel goeds!! verstappen had ook nog niet veel ervaring in de LMP2, maar hij bracht het er toch ook 'wel aardig' vanaf  Grijns

Blablabla Albers is geen Verstappen blablabla, et cetera.

Nogmaals, hopelijk doet hij het voortreffelijk (ongeacht of hij er nu voor betaald heeft of niet, who cares?).

PS: chauvinisme mag best hoor Frank!
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #109 Gepost op: Oktober 14, 2008, 11:52:30 »

PS: chauvinisme mag best hoor Frank!

Ik zie liever een hele goede buitenlander rijden dan een matige Nederlander. Als die hele goede rijder toevallig een Nederlander is, dan maakt dat het feestje wel mooier, verder gaat mijn gevoel daarin niet.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
ronald jonker
Silver medal driver

« Antwoord #110 Gepost op: Oktober 15, 2008, 10:48:25 »

loyaal zijn ze best wel bij audi (als je het goed doet) kijk naar biela..... sinds 1991 vaste in dienst voor hun. ik denk dat er maar weinig rijders zo lang betaald rijden bij 1 merk op topniveau
heeft dit jaar na le mans het stempel PENSIOEN gekregen..... maar heeft later voor audi de nieuwe audi R8 gt auto getest. is dus niet geheel uitgerangeerd.
heeft er geen slechte naam aan over gehouden behalve dat het een heel stil onopvallend persoon is zonder bla bla.

capello sinds 1994 bij audi
pirro sinds 1996
kristensen sinds 2000
ekstrom sinds 2001
werner sinds 2001
tomczyk sinds 2001
mcnish sinds 2004 (+2000)

allemaal langdurige relaties dus en ze doen het nog steeds goed, maar een beetje nieuwe aanwas is welkom, is bij dtm al doorgevoerd en nu wellicht ook op alms/ lms vlak.

alle discusies in de bovenstaande posts ten spijt..... denk ik toch dat we het allemaal wel leuk vinden dat hij een race in de R10 gaat rijden.

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]
  Print  

Ga naar: