|
Drrrrkkk
|
 |
« Gepost op: april 18, 2008, 07:48:42 pm » |
|
De Toerwagen Diesel Cup zou weleens de opvolger van het DTCC kunnen gaan worden. Verschillende merken toerwagens strijden immers tegen elkaar (nu Alfa, Seat en BMW... binnenkort een Honda erbij) en zijn behoorlijk gelijkwaardig. Vrijwel iedere fabrikant heeft tegenwoordig een 2ltr turbodiesel in haar pakket, dus groeien maar met de klasse! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D-M0de
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: april 18, 2008, 07:53:28 pm » |
|
Ik heb er nog geen ervaring mee... weinig over gelezen en nog minder van gezien. Ik ben van plan tweede Pinksterdag naar Zandvoort te komen dus erg benieuwd naar de klasse. Ik moet wel zeggen dat ik de Formule Renault mis... dus de terugkeer van een formule klasse zal ik dan anderzijds zeker toejuichen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: april 18, 2008, 07:57:02 pm » |
|
Ik heb er nog geen ervaring mee... weinig over gelezen en nog minder van gezien. Ik ben van plan tweede Pinksterdag naar Zandvoort te komen dus erg benieuwd naar de klasse. Ik moet wel zeggen dat ik de Formule Renault mis... dus de terugkeer van een formule klasse zal ik dan anderzijds zeker toejuichen.
Zie: http://www.cpz.nl/video/eventbank.xml?eventcode=2008-paasraces&__toolbar=0# (beetje naar beneden scrollen en daar staat de Toerwagen Diesel Cup race 2).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D-M0de
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: april 18, 2008, 07:58:17 pm » |
|
Bedankt voor de link. Ik kwam ook dit tegen. Hele format ziet er interessant uit: Definitief format TDC gepresenteerd
De deelnemers van de Toerwagen Diesel Cup hebben voor 2008 een goed gevuld schema voor de boeg. Zaterdags wordt gedurende een half uur gekwalificeerd, waarin de startopstelling voor de eerste wedstrijd wordt bepaald, die aan het eind van de dag van start zal gaan.