|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: september 07, 2009, 10:11:47 am » |
|
Ik heb weer genoten van 2 schitterende dagen met alles wat autosport leuk maakt. Succes, drama, lef, blunders, pech, geluid, babes en nog veel meer  Hmm, ik vond het persoonlijk juist een beetje tam allemaal. Treurig ook om te zien dat de startvelden weer flink aan het teruglopen zijn (in de Dutch GT4 zijn er inmiddels 3 Ginetta's, 1 BMW, 1 Aston Martin, 1 Corvette en 1 Mustang niet meer bij  ). En dan zal ik het nog maar niet over de 10 Formule Fordjes hebben  Videoschermen voor de toeschouwers (er waren er toch echt 17.000 afgelopen weekend) is schijnbaar ook alweer verleden tijd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petor
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: september 07, 2009, 01:11:54 pm » |
|
Ik heb zondag vanaf Post 15 een paar inhaalmanouveres van een gif groen Swiftje gezien in de Bocht Zonder Naam... Autosportelijk Genieten met een vetgedrukte hoofdletter G!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dirk
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: september 07, 2009, 03:44:37 pm » |
|
Die Swift Cup races blijven toch wel een spannend stuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik de Fotograaf
Bronze medal driver

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: september 07, 2009, 04:28:32 pm » |
|
Dirk,
Inmiddels staat die banner 3 weken onder elk bericht. Naar ik aanneem heeft en ieder er inmiddels op geklikt of zich er aan geergerd. Mijn verzoek ik dus simpel. 3 weken moet genoeg zijn dus haal hem svp weg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: september 07, 2009, 05:28:02 pm » |
|
Dirk,
Inmiddels staat die banner 3 weken onder elk bericht. Naar ik aanneem heeft en ieder er inmiddels op geklikt of zich er aan geergerd. Mijn verzoek ik dus simpel. 3 weken moet genoeg zijn dus haal hem svp weg.
Erik, Een ieder is natuurlijk vrij om de banner te gebruiken die hij/zij leuk vindt. Deze persoon wil blijkbaar dat de lezers hun stem op iets kunnen uitbrengen. Dat is iemands goed recht. Al wil die bij wijze van spreken de 'brievenbus' van Kim Holland laten zien (hoewel... laten we het netjes houden he  ) Natuurlijk irriteert het formaat mij ook, want je komt dat logo iedere keer weer tegen, dus weer extra scroll-werk, etc. Maar ja, het zal vanzelf weer verdwijnen zodra die contest afgelopen is. Groeten, 'Andere Dirk'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: september 07, 2009, 06:37:13 pm » |
|
Ik heb weer genoten van 2 schitterende dagen met alles wat autosport leuk maakt. Succes, drama, lef, blunders, pech, geluid, babes en nog veel meer  Hmm, ik vond het persoonlijk juist een beetje tam allemaal. Treurig ook om te zien dat de startvelden weer flink aan het teruglopen zijn (in de Dutch GT4 zijn er inmiddels 3 Ginetta's, 1 BMW, 1 Aston Martin, 1 Corvette en 1 Mustang niet meer bij  ). En dan zal ik het nog maar niet over de 10 Formule Fordjes hebben  Videoschermen voor de toeschouwers (er waren er toch echt 17.000 afgelopen weekend) is schijnbaar ook alweer verleden tijd. Daarbij moet natuurlijk opgemerkt worden dat 1 van de Mustangs niet op heeft moeten geven om financiele redenen...... En de Match Racing Ginetta kampte op vrijdag al met technische problemen welke blijkbaar niet opgelost konden worden. Want hij is voor aanvang van de herstart van de GT4 race op zaterdag 1x voorbij gekomen richting de start grid. Echter ging deze weer linearecta de pits in. Wat betreft de videoschermen..... Deze mis ik zelf ook al een flink aantal races voor het publiek. Vraag me niet waarom ze er niet zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richard Renes
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: september 07, 2009, 08:18:56 pm » |
|
Er was 's zondags een scherm voor de hoofdtribune, maar wat ik meer miste waren toiletten langs het circuit (bij het scheivlak of Kumho bijvoorbeeld) en het totale gebrek aan plekken waar mensen iets te eten of drinken konden krijgen als je niet de paddock op kon. Ik ga niet naar Zandvoort voor de autos die er niet zijn. Ik weet niet wat er met sommige aan de hand was. Ik hoop alleen maar dat ze zo snel mogenlijk terug zijn. (Ik miste bijvoorbeeld ook 2 Seat Leons en een Volvo S70 in de Dutch Supercar Challenge om maar eens iets te noemen  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dirk
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: september 07, 2009, 09:03:06 pm » |
|
Dirk,
Omdat ik jullie leven niet zwaarder wil maken dan het al is heb ik het plaatje weggehaald, maar die link die blijft! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edwin de Jong
Silver medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: september 07, 2009, 10:08:40 pm » |
|
Ik heb weer genoten van 2 schitterende dagen met alles wat autosport leuk maakt. Succes, drama, lef, blunders, pech, geluid, babes en nog veel meer  Mijn coureur van het weekend is Marcel Dekker.. De tweede race in de Swift Cup is voer voor grootvaderverhalen. 12 plaatsen goedmaken in een cup race is echt niet makkelijk. Eervolle vermelding is er natuurlijk voor Simon Knap  Mijn man van het weekend was toch weer Ricardo vd Ende! Geweldig hoe hij boendert met die BMW. Verder waren Melroy Heemskerk (alweer), Marcel Dekker en René Steenmetz ook bijzonder goed op dreef. En Pieter Schothorst, GEFELICITEERD!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richard Renes
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: september 08, 2009, 05:52:53 am » |
|
Ook jammer van Kool/ van de Berg  een afbrekend wiel zorgde voor een voortijdig einde van een anderzijds leuk weekend. De z4 kan lekker meekomen in al dit geweld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BigBird
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: september 08, 2009, 10:42:32 am » |
|
Ik heb weer genoten van 2 schitterende dagen met alles wat autosport leuk maakt. Succes, drama, lef, blunders, pech, geluid, babes en nog veel meer  Mijn coureur van het weekend is Marcel Dekker.. De tweede race in de Swift Cup is voer voor grootvaderverhalen. 12 plaatsen goedmaken in een cup race is echt niet makkelijk. Eervolle vermelding is er natuurlijk voor Simon Knap  Mijn man van het weekend was toch weer Ricardo vd Ende! Geweldig hoe hij boendert met die BMW. Verder waren Melroy Heemskerk (alweer), Marcel Dekker en René Steenmetz ook bijzonder goed op dreef. En Pieter Schothorst, GEFELICITEERD!! Ik mis toch nog 1 naam. Michel Schaap in de dieselcup race 2. Achteraan beginnen door uitval race1. En dan Race 2 winnen! En ook van mij Pieter, Van harte, verdient ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petor
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: september 08, 2009, 03:02:06 pm » |
|
Dirk,
Ik heb me niet geërgerd hoor! Wat ergeren sommigen mensen zicht toch tot op de week nauwkeurig. Ergelijk gewoon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petor
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: september 08, 2009, 03:04:14 pm » |
|
Ook jammer van Kool/ van de Berg  een afbrekend wiel zorgde voor een voortijdig einde van een anderzijds leuk weekend. De z4 kan lekker meekomen in al dit geweld. Eerder dit jaar brak er ook al een wiel af in het Scheivlak. Gaat daar best lekker snel, net zoals in de Slotemakerbocht. Twee keer een afgebroken wiel in een snelle bocht. Je moet maar vertrouwen zien te houden in de otoo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mattijs
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: september 08, 2009, 03:20:27 pm » |
|
Nou Dekkertje, die complimenten kan je in je zak steken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D-M0de
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: september 14, 2009, 02:07:08 pm » |
|
Dirk,
Erik, Een ieder is natuurlijk vrij om de banner te gebruiken die hij/zij leuk vindt. Deze persoon wil blijkbaar dat de lezers hun stem op iets kunnen uitbrengen. Dat is iemands goed recht. Al wil die bij wijze van spreken de 'brievenbus' van Kim Holland laten zien (hoewel... laten we het netjes houden he  ) Natuurlijk irriteert het formaat mij ook, want je komt dat logo iedere keer weer tegen, dus weer extra scroll-werk, etc. Maar ja, het zal vanzelf weer verdwijnen zodra die contest afgelopen is. Groeten, 'Andere Dirk' Als signatureformaten dermate storend / irriterend / frustrerend zijn, zijn ze eventueel ook uit te schakelen. Kun je zelf in je profiel regelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|