Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 20, 2019, 04:50:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: WTCC 2010  (gelezen 38969 keer)
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #30 Gepost op: September 09, 2010, 06:36:01 »

Tom rijdt in het zelfde team als Tarquini. Sun Red, de mannen achter de diesel succesen van Seat. Dus het "tunen" waar je over spreekt kun je aan hun wel overlaten, evenals de onderstel afstellingen en andere te verstellen zaken.

Feit is dat de auto van Tom vaker uit elkaar en heeft vaker technische problemen dan die van Tarquini.

Voor je sneer over Tarquini, een eerste klas eikel, zul je een goede reden hebben. Ik heb hem meermaals ontmoet en gesproken en herken je opmerking over hem niet. Kun je uitleggen waar jouw mening op gebaseerd is?

Ik denk juist dat het afstellen van zo'n wagen een coureur maakt of breekt.. Ik vind Tarquini een eikel op de baan, persoonlijk ken ik hem natuurlijk niet. Je moet wel blind zijn om niet te zien dat Tarquini soms erg unfair rijdt.

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
Erik de Fotograaf
Bronze medal driver

« Antwoord #31 Gepost op: September 09, 2010, 07:39:45 »

Ik vind Tarquini een eikel op de baan, persoonlijk ken ik hem natuurlijk niet. Je moet wel blind zijn om niet te zien dat Tarquini soms erg unfair rijd.

Beste Edwin,

Als fotograaf is het best lastig ik blind zou zijn. Ondanks het feit dat ik af een toe een brilletje gebruik heb ik nog steeds een helder beeld van auto's, rijders en hun capriolen. Als ik terug kijk naar de races die ik zelf heb bijgewoond kan ik niet zeggen dat Tarquini extra opvalt ten opzichte van anderen. Op Oschersleben was het Rob Huff die de kroon spande met meerdere straffen en een zwarte vlag.

Ik blijf erbij dat de kwalificatie eikel dus niet past op Tarquini of een andere rijder die ik ken.

Racefotos nabestellen duur? Welnee! HTTP://WWW.RACEFOTOS.NL
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #32 Gepost op: September 09, 2010, 07:58:51 »

Sorry Erik, maar heb jij een roze italiaanse bril dan?

No offense....
Huib
Silver medal driver

« Antwoord #33 Gepost op: September 09, 2010, 08:06:50 »

kijk dit maar even:
http://www.youtube.com/watch?v=kfw4zGLLsfg

In 2007 of 2008 tikte hij ook Farfus aan bij het uitkomen van de eerste bocht op Monza, hele nare klap was dat, kan helaas de beelden even niet vinden. En zo heb ik Tarquini wel vaker tikjes zien uitdelen, maar moet ik ook zeggen dat hij niet de enige is die dat doet, zie Huff en Larini hun actie's.. Alleen Tarquini lijkt hier nooit voor gestraft te worden..

Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #34 Gepost op: September 09, 2010, 08:27:12 »

Heb regelmatig het gevoel dat Tarquini door de WTCC organisatie wat bevooroordeeld wordt....
Erik de Fotograaf
Bronze medal driver

« Antwoord #35 Gepost op: September 10, 2010, 07:30:42 »

Heb regelmatig het gevoel dat Tarquini door de WTCC organisatie wat bevooroordeeld wordt....

Heren,

Zoals jullie zelf al schrijven is hier sprake van een gevoel dat leeft. Fundeer dat eens met feiten.
De WTCC organisatie wordt gecontroleerd door de FIA en heeft dus geen belangen bij het bevoordelen van rijders, merken of teams.

Racefotos nabestellen duur? Welnee! HTTP://WWW.RACEFOTOS.NL
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #36 Gepost op: September 10, 2010, 09:29:48 »

Heren,

Zoals jullie zelf al schrijven is hier sprake van een gevoel dat leeft. Fundeer dat eens met feiten.
De WTCC organisatie wordt gecontroleerd door de FIA en heeft dus geen belangen bij het bevoordelen van rijders, merken of teams.

Nee.. de FIA is lekker betrouwbaar. Kijk naar die hele Ferrari teamorder farce. Feit is: Tarquini is geen prettige coureur om tegen te racen, veel elleboogwerk en andere overtredingen. Op de baan zal ik Tarquini zeker durven kwalificeren als een eikel, ja. Op persoonlijk niveau kan ik natuurlijk geen mening geven over de beste man, hij zal wel erg lief zijn voor vrouw en kinderen.
« Laatste verandering: September 10, 2010, 09:32:04 door EdwinW » Gelogd

_____/___ |___ \_____
    O                O
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #37 Gepost op: September 10, 2010, 09:40:53 »

Feit is: Tarquini is geen prettige coureur om tegen te racen, veel elleboogwerk en andere overtredingen.

Precies en daarom is hij al meerdere malen kampioen geworden. Kom op mensen, we hebben het niet over het WK postzegels verzamelen he, we hebben het (formeel) over het WK toerwagens! Oftewel, daar winnen de 'nice guys' niet in, daar winnen de klootzakken in. En moet je daarvoor eens een (al dan niet zo bedoelde) lompe actie uithalen, dan is er een wedstrijdleiding die als scheidsrechter fungeert. Vindt die het prima, dan was de actie dus legitiem.
Tarquini is een killer en killers winnen races en (daardoor) kampioenschappen. Coronel is geen killer. Coronel is een vlotgebekte, populaire allemansvriend. Hij wint niet/nauwelijks races en (dus ook) geen kampioenschappen. En over enkele maanden maken we de balans op en kijken we wat hij heeft bereikt met de Leon TDI waar hij lang om gesmeekt heeft, en blijkt het dus weer niet goed genoeg te zijn geweest. En dan iedereen zich maar afvragen waarom Coronel niet fabrieksrijder wordt... Rollende ogen

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #38 Gepost op: September 10, 2010, 12:38:23 »

Feit is: Tarquini is geen prettige coureur om tegen te racen, veel elleboogwerk en andere overtredingen.

Precies en daarom is hij al meerdere malen kampioen geworden. Kom op mensen, we hebben het niet over het WK postzegels verzamelen he, we hebben het (formeel) over het WK toerwagens! Oftewel, daar winnen de 'nice guys' niet in, daar winnen de klootzakken in. En moet je daarvoor eens een (al dan niet zo bedoelde) lompe actie uithalen, dan is er een wedstrijdleiding die als scheidsrechter fungeert. Vindt die het prima, dan was de actie dus legitiem.
Tarquini is een killer en killers winnen races en (daardoor) kampioenschappen. Coronel is geen killer. Coronel is een vlotgebekte, populaire allemansvriend. Hij wint niet/nauwelijks races en (dus ook) geen kampioenschappen. En over enkele maanden maken we de balans op en kijken we wat hij heeft bereikt met de Leon TDI waar hij lang om gesmeekt heeft, en blijkt het dus weer niet goed genoeg te zijn geweest. En dan iedereen zich maar afvragen waarom Coronel niet fabrieksrijder wordt... Rollende ogen

Juist, ik denk dat je de spijker op z'n kop slaat. Ik ben het wel aardig met je eens denk ik, maar Coronel kan beter. Dat weet ik zeker. Hopelijk krijgt hij volgend jaar nog een kans in de TDI. Wordt het dan weer niets, dan is hij definitief gewogen en te licht bevonden.

_____/___ |___ \_____
    O                O
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: