Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 17, 2019, 08:27:03

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Euroseries 3000 op zolder  (gelezen 19532 keer)
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #30 Gepost op: Januari 28, 2010, 11:30:38 »

Hoe het mogelijk is? We kunnen in één dag als Nederlands volk maarliefst €83.000.000 bij elkaar brengen voor mensen waarvan wij dat nooit meer terug zullen krijgen en jij denkt nog dat we in een crisis zitten?

Nou, dat valt wel mee hoor, die € 83.000.000. Er zijn wat bedrijven geweest die graag een tonnetje van het marketingbudget wilden besteden om zichtbaar op TV te kunnen zwaaien met een vette cheque. Kost ze de kop niet, levert meer op dan een STER reclame tegen minder kosten. Dan waren er landelijk nogal wat bedrijfjes die een "verdubbelingsactie" hebben neergezet. "Als u voor een tientje waspoeder van mij koopt, gooi ik er ook een tientje tegenaan", dat werk. Ook weer gebaseerd op eigen gewin dus, want het komt wel allemaal in het lokale leugenaartje, dus dat is weer free publicity. Dan waren er nog wat gemeenten met "verdubbelingsacties", waardoor je het netto resultaat alweer kunt halveren. Tenslotte heeft Koenders de totale opbrengst verdubbeld. In dat bedrag, DIE € 41.500.000, zat ook mijn bijdrage. Fijn dat Koenders dat namens mij gedaan heeft. Het zou wel eens aardig zijn als iemand eens ging narekenen hoeveel "de gewone burger" nou eigenlijk gedoneerd heeft. Ik schat in dat we dan op ca. € 8.000.000 uitkomen. Dat is een fors bedrag. Ik hoop van harte dat het de mensen daar ten goede komt, net als die andere € 75.000.000 die er bij gefantaseerd is.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #31 Gepost op: Februari 06, 2010, 01:34:50 »

Dan waren er nog wat gemeenten met "verdubbelingsacties", waardoor je het netto resultaat alweer kunt halveren.

... die daar belasting-technisch gezien zeer interessante dingen mee kunnen uithalen Lachebek

Zal ik er een erg vette roddel tegenaan gooien: ene meneer Teixeira (huidige verblijfplaats onbekend) schijnt een complete raceserie aan Haïti gedoneerd te hebben. Ssssst, het is maar een roddel he! Lachen

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Coach Ep
Gold medal driver

« Antwoord #32 Gepost op: Februari 06, 2010, 12:59:30 »

Begint eentonig te worden (maar je hoort mij niet klagen), deze week weer 3 teams die deelname bevestigen: Euronova (geleid door Vincenzo Sospiri), EmiliodeVillota.com en Charouz-Gravity.

Vooral die laatste is interessant, C-G schrijft maar liefst 4 wagens in voor o.a. Jan Charouz en Walter Grubmuller (runner-up in Brits F3 2009). Gravity is partner in Renault´s F1 programma en de rijders zullen ook verschijnen in hun ´RF1 Driver programme´ overalls. Kortom, een Renault/Gravity junior team dus. Net zoals DAMS in GP2. Laat DAMS nu ook actief zijn in AutoGP komend seizoen! Gelet op de deels overlappende kalenders van GP2 en AutoGP is het niet waarschijnlijk maar wellicht zien we ook Tung (en d´Ambrosio) terug in deze klasse...?

"Endurance is more important than truth"
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: