Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 20, 2019, 04:08:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Print  
Auteur Topic: Jeroen Bleekemolen Wordt Kampioen In De Porsche Supercup???????  (gelezen 60441 keer)
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #45 Gepost op: Augustus 24, 2008, 08:45:20 »

Super hoor... gaaf dat de massaal naar Spa reizende Nederlandse F1-supporters dus kneiterhard het Wilhelmus gaan horen. En wel allemaal meeschreeuwen he! Lachen

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
sebastiaan
Gast
« Antwoord #46 Gepost op: Augustus 25, 2008, 06:14:11 »

Super hoor... gaaf dat de massaal naar Spa reizende Nederlandse F1-supporters dus kneiterhard het Wilhelmus gaan horen. En wel allemaal meeschreeuwen he! Lachen

alle coupletten of alleen het begin:P
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #47 Gepost op: Augustus 26, 2008, 09:05:48 »

Ik hoop niet dat iedereen nu naar Spa gaat want dan wordt het wel erg rustig op CPZ!
Ik ben in ieder geval weer aanwezig bij Wijzonol Trophy. Dat wordt een mooier weekend als de Gp van Belgie...Let maar op! Knipoog

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #48 Gepost op: Augustus 26, 2008, 10:24:06 »

Ik hoop niet dat iedereen nu naar Spa gaat want dan wordt het wel erg rustig op CPZ!
Ik ben in ieder geval weer aanwezig bij Wijzonol Trophy. Dat wordt een mooier weekend als de Gp van Belgie...Let maar op! Knipoog

Ik doe met je mee! Lachebek
Maar tussendoor ben ik steeds in de mediaruimte en kan ik mooi eventjes spieken op de tv's.

Vlammen-Ed
Test driver
*

« Antwoord #49 Gepost op: Augustus 26, 2008, 11:07:10 »

Beste mensen op dit forum!

Ik maak deel uit van het team Jetstream Motorsport. En het mag wel duidelijk zijn dat wij het dit jaar gewoon voor elkaar hebben.
Zie Valencia: Jeroen #1, Pedro #8, Lucas #9!!

Spa wordt gewoon een super feest!

En Zandvoort is al jaren geleden overleden! (helaas maar waar)

Groeten Ed
sebastiaan
Gast
« Antwoord #50 Gepost op: Augustus 26, 2008, 11:33:55 »

Beste mensen op dit forum!

Ik maak deel uit van het team Jetstream Motorsport. En het mag wel duidelijk zijn dat wij het dit jaar gewoon voor elkaar hebben.
Zie Valencia: Jeroen #1, Pedro #8, Lucas #9!!

Spa wordt gewoon een super feest!

Groeten Ed

Even voor de duidelijkheid ... de F1 is ook al jaren geleden overleden.
dat is ook de reden dat ik weinig meer op Zandvoort kom (en ik woon ernaast) en dat ik bijna gene F1 meer kijk.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #51 Gepost op: Augustus 26, 2008, 12:56:07 »

Groeten Ed

Rollende ogen

sebastiaan
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: Augustus 26, 2008, 10:10:22 »

en dat zandvoort overleden is zal best .... MAAR met de nieuwe GT4 klasse en wie wete in de toekomst nog meer zijn ze wel op de terug weg en dat valt van de F1 nog maar te zien Knipoog
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #53 Gepost op: Augustus 26, 2008, 11:09:32 »

Formule 1 is een end op weg sinds Schumacher niet meer rijd. Vorig Ún dit seizoen zijn de meest geweldige die ik in lange tijd heb gezien. En volgend jaar met een STUK minder aerodynamica en de terugkeer van de slicks... ik voorzie een (voorlopig) goede toekomst!
« Laatste verandering: Augustus 26, 2008, 11:39:11 door D-M0de » Gelogd
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #54 Gepost op: Augustus 26, 2008, 11:45:23 »

Even voor de duidelijkheid ... de F1 is ook al jaren geleden overleden.
dat is ook de reden dat ik weinig meer op Zandvoort kom (en ik woon ernaast) en dat ik bijna gene F1 meer kijk.

Ik snap je gedachtegang niet helemaal. De Formule 1 is al jaren geleden overleden zeg je (snap ook niet wat dat met de Porsche Supercup te maken heeft. Ze rijden in het voorprogramma maar dan heb je het ook gehad) en dat is de reden dat je weinig op Zandvoort komt? Je bent 22, je hebt de hele F1 nooit bewust meegemaakt op Zandvoort lijkt me (ik ook niet helaas!). Dan heb je Zandvoort toch vooral zien verbeteren? De komst van de Masters, de uitbreiding van het circuit, de komst van de DTM, de A1GP, het WTCC (al was het een eenmalig optreden). Reden genoeg om er juist meer te komen als je zo dichtbij woont, lijkt me!
Petor
Gast
« Antwoord #55 Gepost op: September 01, 2008, 02:31:57 »

Groeten Ed

Goede gefundeerde eerste bijdrage!

Nu ben ik op Zandvoort het weekend, want ik vind het daar nog steeds leuk. En vooral niet overleden.

Vorige jaar was ik met de GP in Spa. Ik had een kaartje met busreis gewonnen tijdens de jaarlijkse OCA verloting. Ik twijfelde of ik wilde gaan, gezien de slaapverwekkend spannende wedstrijden in de huidige Formule 1, maar ging toch, zeker omdat ik op een tribune onderaan Eau Rouge zou zitten.
Had ik 't maar niet gedaan... Voor de ruim 300 euri's die mij geschonken waren kon ik m'n kont op de tribune niet keren. Zo vol gepropt was deze. Een tv scherm was alleen te zien als ik mij 180 graden omdraaide en het toiletje onder de tribune was te smerig voor woorden, met een wachttijd te lang voor woorden.
Nu wandel ik graag een stukje, zeker op het met historie beladen en mooie Spa, maar het stuk wat ik moest lopen was eigenlijk (gezien de betaalde entree prijs) te schandalig voor woorden. De file na afloop was de grootste, de langste en de vervelendste die ik in al mijn jaren van reesbezoeken meegemaakt heb. 't Verkeer in Zandvoort is een fluit van een centje vergeleken met deze zondag in de Ardennen vorige jaar.
Oja, er werd ook nog gereest. Ik ben in het heerlijke zonnetje ingedut!
Had ik het geld maar aan een goed doel gegeven...
De formule 1 in deze opzet en entree prijzen is wat mij betreft zo dood als een pier. Ik ga daarom lekker naar Zandvoort.
Maar ik wens iedereen wel een heel leuk kampioenschaps feest toe, om zo ook maar weer on topic te komen.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #56 Gepost op: September 05, 2008, 07:01:12 »

Ik heb begrepen dat Van Lagen een zware crash had in Eau Rouge.

Verder geen informatie over de eerste Practise op Spa.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #57 Gepost op: September 06, 2008, 01:31:57 »

Bleekemolen is officieel met een 2e startplaats kampioen.
« Laatste verandering: September 06, 2008, 02:18:23 door D-M0de » Gelogd
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #58 Gepost op: September 06, 2008, 02:28:55 »

Yep, maar we houden het lekker stil... morgen bij de podiumceremonie (want daar gaat hij toch gewoon weer op eindigen) mogen alle Nederlandse racefans 'los' bij het Wilhelmus en daarna meteen het kampioenschap vieren Lachebek

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #59 Gepost op: September 06, 2008, 11:50:59 »

Yep, maar we houden het lekker stil... morgen bij de podiumceremonie (want daar gaat hij toch gewoon weer op eindigen) mogen alle Nederlandse racefans 'los' bij het Wilhelmus en daarna meteen het kampioenschap vieren Lachebek

Daarom wachtte ik ook nog even met de bejubeling in mijn post Knipoog Die komt morgen Knipoog
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Print  

Ga naar: