Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 14, 2019, 08:05:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: IRL: ‘Live races op RTL7 fantastisch, maar commentaar kan beter’ ??WFT  (gelezen 28680 keer)
Hans van der Laan
Bronze medal driver

« Gepost op: April 07, 2009, 11:39:22 »

WTF?? hoezo krijg ik als lezer van autosport.nl ineens een persoonlijke mening in mijn strot geramd? Is dat autosport nieuws?? Ik ben van mening dat Allart en Rick gezien de omstandigheden erg goed deden. Daarbij zijn natuurlijk alle kijkers van IRL autosport fans en zullen ze ongetwijfeld ook kijken naar F1 en vergelijkingen willen horen, het is immers NIEUW voor de gemiddelde autosport fan uit nederland.

Ik vind het stijlloos dat autosport.nl dit stuk durft te plaatsen en 1 schrijver zo'n platform geeft om Allard en Rick af te kraken. Bah bah bah
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: April 07, 2009, 11:43:55 »

Toch ben ik het er wel redelijk mee eens. Ze deden het goed, maar er waren ook een aantal niet te missen foutjes in te ontdekken. Grote naamsverwarringen, niet relevante feiten en inderdaad te weinig achtergrond informatie. Leg inderdaad eens uit wie Roger Penske is, de historie van de Indycar (en dus niet alleen de laatste fusie met de Champcar), vertel eens over Tony George en de Indy 500, de Nederlandse historie in de Indycar (want naast Arie Luyendyk hebben er nog meerdere mannen geteste en geracet).

Ik ben minder negatief dan het artikel, maar er zijn zoals altijd verbeterpuntjes! Lachen
« Laatste verandering: April 07, 2009, 11:45:31 door Rocket Ron » Gelogd

When the flag drops, the bullshit stops!
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: April 07, 2009, 11:47:45 »

Nieuws hoort objectief te zijn en dat is dit inderdaad niet. Als er nou 'column' boven had gestaan, had ik er beter mee kunnen leven. Dit is een betoog en hoort niet thuis tussen het objectieve nieuws. Feiten graag, geen meningen. Neemt niet weg dat ik het met een aantal zaken wel eens ben.
Hans van der Laan
Bronze medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: April 07, 2009, 12:03:56 »

Denk dat de commentatoren meer kunnen vertellen als ze ook aanwezig waren, mss volgende race?

Klasse dat het stukje is verwijderd!
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #4 Gepost op: April 07, 2009, 05:00:34 »

mwah zo fantastisch was het commentaar nou ook weer niet, ik was blij dat Winkelmolen erbij was, met alleen Allard word ik een beetje moe.

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: April 07, 2009, 07:19:19 »

mwah zo fantastisch was het commentaar nou ook weer niet, ik was blij dat Winkelmolen erbij was, met alleen Allard word ik een beetje moe.

De heer heet Rick Winkelman en niet Winkelmolen! Tong

When the flag drops, the bullshit stops!
sebastiaan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: April 07, 2009, 07:40:51 »

De heer heet Rick Winkelman en niet Winkelmolen! Tong

En de andere is aland klaf van apfdeling transploft.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: April 07, 2009, 08:18:40 »

En de andere is aland klaf van apfdeling transploft.
Haha, of fonetisch op z'n Engels: Ellert Kelf  Grijns

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #8 Gepost op: April 07, 2009, 08:29:21 »

Je hebt helemaal gelijk Hans, stijlloos Boos!

Zouden ze misschien  nog meer races doen?  Ja toch?  Dus tijd genoeg om wat over  Roger Penske te vertellen of niet?  Bovendien zullen de meest kijkers wel weten wie Penske, Rahal, Newman, Haas enz. zijn (of waren) .  Ik vond het prima en heb genoten.  Bedankt Rick en Allard (en RTL)!
sebastiaan
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: April 08, 2009, 02:27:07 »

Agh ja voorlopig moeten we eigenlijk niet klagen aangezien we "gewoon" IRL hebben maar ja dat het commentaar van allard soms wel eens beter zou kunnen weten we al sinds de A1.

Ik ben wel blij dat we het kunnen volgen en tijdens dit seizoen mogen we toch wel verbeteringen verw8ten denk ik
Petor
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: April 08, 2009, 08:19:43 »

Even een beetje off topic, ik zou het prettig vinden wanneer in het rijtje "internationaal" op de startpagina van het forum een apart hoofdstuk voor de Indycars op genomen word.
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: April 08, 2009, 10:01:34 »

Even een beetje off topic, ik zou het prettig vinden wanneer in het rijtje "internationaal" op de startpagina van het forum een apart hoofdstuk voor de Indycars op genomen word.

Helemaal mee eens!

BOT:
Vond het een prima live verslag van beide heren samen... idd Allard alleen is een beetje saai, maar op deze manier vond ik het zeer levendig en goed te volgen (zouden ze in F1 ook moeten doen!).
Ben allang blij dat ze het hier uitzenden, dat ze dat vanuit een studie in Hilversum doen (of waar dan ook) maakt mij niet zoveel uit.

@Edwin de Jong
Volgens mij weten een heleboel mensen niet wie Rahal, Haas, etc zijn, dus laat ze de komende races ook gerust weer wat historie de revue laten passeren.

Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #12 Gepost op: April 08, 2009, 11:07:12 »

Ik ben bang dat je gelijk hebt, komt omdat ik wel bij de oudere garde hoor.....  Dat vergeet ik wel is.. Tong
John van Liempt
Test driver
*

« Antwoord #13 Gepost op: Mei 25, 2009, 08:46:54 »

Als lezer ben ik alsnog wel benieuwd naar dat stuk - omdat het van een kenner is - maar begrijp dat dat ook niet op het forum komt?
Anyway: ik heb gisteren de Indy 500 met online Amerikaans beeld en commentaar gekeken. Je kruipt onboard bij wie je maar wil en het kost niks!
En Formule 1 gelukkig weer terug bij de BBC: Martin Brundle die 10 min. voor de start nog even met o.a. Button en Bernie op de grid babbelt en daarna een compleet reclamevrije race inclusief een goed ingevoerde pit reporter. En Olav mag ik graag, maar RTL7 heb ik gewoon niet meer nodig.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 01, 2009, 09:23:23 »

Tja die vragen zijn soms lame en het commentaar is soms beroerd en ik weet dat ze er niet zijn maar ik heb gister op RTL zitten kijken naar de MotoGP vanuit Mugello en sorry dat ik het zeg maar ...... die man is er ook niet bij maar die ziet ALLES! die man kan zo goed commentaar geven dat het een plezier is om naar te kijken, Dus ze kunnen het wel bij RTL. Lachen
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: