Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 21, 2018, 02:38:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Bleekemolen, himself!  (gelezen 18634 keer)
Porsj-grl
Test driver
*

« Gepost op: Januari 09, 2009, 03:49:27 »

alles over de coolste coureur allertijde!
Porsj-grl
Test driver
*

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 09, 2009, 03:51:57 »

Ik had dit bericht net ook al in een ander topic geplaatst, maar misschien past 'ie hier beter!

Ik kreeg een coole link doorgestuurd van 'n vriend (aangezien hij weet dat ik een grote porsche liefhebber ben  Rollende ogen ) met mooie beelden van jeroen bleekemolen! Maar d'r staat ook een gave film op van de 'nieuwe' cayman en een super-racespel! ben al helemaal verslaafd :-)

http://www.porschegetinside.nl/?magazineid=1&dealerid=algemeen

en en en en?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 15, 2009, 10:40:49 »

Porsche Motorsport heeft zijn lijst met officiŽle rijders bekendgemaakt:

Joerg Bergmeister (ALMS)
Timo Bernhard (Grand-Am)
Emmanuel Collard (FIA GT)
Romain Dumas (Grand-Am)
Wolf Henzler (ALMS)
Marc Lieb (LMS)
Richard Lietz (LMS)
Patrick Long (ALMS)
Sascha Maassen (TBC)
Patrick Pilet (LMS)

Dus geen Jeroen....
sebastiaan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 01, 2009, 06:08:00 »

Jeroen Bleekemolen heeft het Jetstream Motorsport team verruild voor Konrad Motorsport. Bleekemolen was in 2008 oppermachtig in de Porsche Super Cup, dat in het voorprogramma rijdt van de F1 Grand Prix'.

"Ik verdedig mijn titel in 2009 bij Konrad Motorsport. Zij zijn vorig seizoen team-kampioen geworden", liet Bleekemolen weten tegenover RaceXpress.com. "Ik ga trouwens nog meer voor hem racen. De tijd die ik over heb, ga ik voor hem uitkomen in Internationale races bijvoorbeeld in BraziliŽ. Frans Konrad prepareert daarin ook de auto voor Emmerson Fittipaldi. Daarnaast was hij ook bezig voor Le Mans met een Porsche RS Spider. Dat was het protype-verhaal, wat nu niet doorgaat. Hij heeft altijd veel in de 24u van Le Mans gedaan. Frans is prettig gestoord en gepassioneerd met autosport. Hij is er altijd mee bezig, en wilde perse mij hebben voor de Porsche Super Cup."
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 01, 2009, 11:15:28 »

Als Jeroen een Duitser was geweest had hij allang een contract bij Porsche gehad. Kijk maar naar Sascha Maassen, is een rijder van niks werd in de duitse F3 door Jos verstappen helemaal zoek gereden.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: