Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 16, 2019, 07:31:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 8
  Print  
Auteur Topic: Tom Coronel.  (gelezen 75200 keer)
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: April 19, 2008, 05:37:46 »

ja laten we indd maar hopen dat ze het halen .... en over de auto ... lada`s zijn ook nooit echt super mooi geweest maar het is wel kwaliteit. en het zou mooi zijn als lada binnen 2 jaar mee kan doen ook voor jaap die kan goed sturen en die gun ik wel ene strijdbare auto

De andere teams zetten ook kwaliteitswagens in. En het zijn (voor mij dan) stuk voor stuk plaatjes. Zowel de BMW's als de Chevy's en de SEAT's. Lada is wat dat betreft met die auto echt de lelijke eend in de bijt. Maar goed, aan schoonheidsprijzen wordt niet gedaan in de autosport (het is geen Ter land, ter zee en in de lucht) en 'who cares about beauty' zal de algemene insteek bij de merken en de teams zijn. Als er maar gepresteerd wordt.

Vindt jij die chevy's mooi? och dat vindt ik ook zulke lelijke auto's
sebastiaan
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: April 19, 2008, 06:07:08 »

ja laten we indd maar hopen dat ze het halen .... en over de auto ... lada`s zijn ook nooit echt super mooi geweest maar het is wel kwaliteit. en het zou mooi zijn als lada binnen 2 jaar mee kan doen ook voor jaap die kan goed sturen en die gun ik wel ene strijdbare auto

De andere teams zetten ook kwaliteitswagens in. En het zijn (voor mij dan) stuk voor stuk plaatjes. Zowel de BMW's als de Chevy's en de SEAT's. Lada is wat dat betreft met die auto echt de lelijke eend in de bijt. Maar goed, aan schoonheidsprijzen wordt niet gedaan in de autosport (het is geen Ter land, ter zee en in de lucht) en 'who cares about beauty' zal de algemene insteek bij de merken en de teams zijn. Als er maar gepresteerd wordt.

Vindt jij die chevy's mooi? och dat vindt ik ook zulke lelijke auto's

nee ik ben een chevy fan en lelijk zijn ze qua vorm maybe wel maar die kleur is zoo mooi op die auto Lippen verzegeld
Equinsu Ocha
Rookie driver
**

« Antwoord #17 Gepost op: April 19, 2008, 06:07:48 »

Ik vind het wel erg mooie auto's! Maar wat vinden jullie dan niet mooi? de kleur of de auto? ik vind juist dat blauwe mooi...
« Laatste verandering: April 19, 2008, 06:40:31 door Equinsu Ocha » Gelogd
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: April 19, 2008, 07:06:32 »

ik vindt de hele auto gewoon niet mooi, ik snap wel dat andere hem wel mooi vinden, maar die voorkant is gewoon te groot aan de onderkant de kleur nouw in het zwart is ie mooier denk ik en die achterkan is gewoon kansloos, nee sorry maar aan de andere kant ben wel blij dat ze er rondrijden.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: April 19, 2008, 08:53:31 »

maar buiten dat de auto`s wel of niet mooi zijn. on-topic zou ik graag zien dat tom volgend jaar die seats maybe wel verlaat ... en ene BMW neemt of zal dat niet gebeuren  Verbaasd
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: April 19, 2008, 11:13:13 »

Ik denk dat Tom wel een BMW wil nemen ja... het is alleen maar de vraag of BMW ook Tom in dienst wil nemen.
Equinsu Ocha
Rookie driver
**

« Antwoord #21 Gepost op: April 20, 2008, 12:47:26 »

Ik ben bang dat dit nooit zal gebeuren. Coronel wordt betaald door Seat Nederland, en die betalen dus zijn stoeltje + een salaris.... en ben bang dat BMW hem dat niet wilt bieden.... of hij moet nu wel heeeeel snel gaan. Daarnaast wordt er blijkbaar ook gekeken naar welk land je vandaan komt. Waarom zouden ze Nederland willen? Geschrokken
sebastiaan
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: April 20, 2008, 11:47:08 »

Ik ben bang dat dit nooit zal gebeuren. Coronel wordt betaald door Seat Nederland, en die betalen dus zijn stoeltje + een salaris.... en ben bang dat BMW hem dat niet wilt bieden.... of hij moet nu wel heeeeel snel gaan. Daarnaast wordt er blijkbaar ook gekeken naar welk land je vandaan komt. Waarom zouden ze Nederland willen? Geschrokken

algemeen bekend dat nederlanders erug enthousiast zijn  op circuit kijk maar naar de A1 overal waar ze rijden zijn wel mensen te vinden... Zandvoort steeds weer uitverkocht en buiten dat .., liggen wij om de hoek Lachen
Equinsu Ocha
Rookie driver
**

« Antwoord #23 Gepost op: April 20, 2008, 01:15:26 »

algemeen bekend dat nederlanders erug enthousiast zijn  op circuit kijk maar naar de A1 overal waar ze rijden zijn wel mensen te vinden... Zandvoort steeds weer uitverkocht en buiten dat .., liggen wij om de hoek Lachen

ja, maar dat bedoel ik niet. Ze kijken denk ik naar of er genoeg auto's worden verkocht in dat land en of er potentie in zit. En kan me voorstellen nog naar veel meer dingen. Dit weet ik in ieder geval van de Formule 1 [ergens gelezen, volgens mij in blad Formule1]. Of dat ook in het WTCC is, dat weet ik niet.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: April 20, 2008, 01:22:49 »

nou dat lijkt me in t WTCC niet egt van belang .. al jaren zijn in Nederland de best verkopende auto`s Volkswagen of Opel maar van mij mag tommie ook in een chevy stappen volgend jaar.
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: April 20, 2008, 06:48:30 »

ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ze met hem spelen bij Seat, die baas moet gewoon eens laten zien dat die ballen heeft en hem in een goede auto zetten dan doet Tom de rest wel (lees winnen)
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #26 Gepost op: Mei 19, 2008, 07:00:14 »

Zodra ze bij Sunred een turbo diesel krijgen en de echte Tom Coronel naar boven komt.

sebastiaan
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Mei 20, 2008, 12:46:14 »

Zodra ze bij Sunred een turbo diesel krijgen en de echte Tom Coronel naar boven komt.

ja maar komt hij en komt hij als tom er nog is... ik denk niet dat tom gaat w8ten op een diesel als hij bij wijze van volgend jaar bij BMw zou kunnen gaan rijden ofzo
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #28 Gepost op: Mei 20, 2008, 01:24:33 »

Het is sowieso al leuk als er een nieuw merk in een bestaande, hoog aangeschreven klasse binnenkomt. Alleen daarom hoop ik al dat het goed gaat. Dat komt WTCC alleen al ten goede.

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: Juni 08, 2008, 11:34:41 »

Sunred blijft met een ongeblazen motorblok rijden, al krijgen ze daar binnenkort wel een nieuwe versie van (+10pk). Dus het blijft vechten tegen die turbodiesels. Erg vaag dat de FIA dit allemaal laat gebeuren, want in feite is het appels met peren vergelijken bínnen 1 startveld. Natuurlijk, de TDI's zullen in de basis altijd winnen, maar als je ze flink afzwakt rijden ze op sommige punten even snel als de benzineauto's. Maar dit zijn allemaal weer kunstgrepen. Droevig
Gewoon iedereen met 2ltr benzinemotoren laten rijden, óf iedereen met turbodiesels. Niet alles door elkaar heen, want ten eerste is het technisch gezien zeer moeilijk gelijkwaardig te maken, en ten tweede snapt het grote publiek er geen kont van.
Wat is anders de volgende stap: Toyota dat een (hybride) Prius in gaat zetten?

En wat betreft de passage "en de echte Tom Coronel naar boven komt"... je bedoelt dan zeker een zegevierende Coronel he? Het valt me namelijk op dat iedereen Coronel een beetje heilig verklaard en dat alle andere WTCC-rijders maar watjes zijn. Maar hoe vaak is Coronel afgelopen jaren écht succesvol geweest dan? En is dat dan steeds pech hebben, of gewoon een kwestie van de verkeerde keuzes, of nog erger: gewoon niet goed genoeg meer (?) zijn?
Ik schop hier vast mee een hoop landgenoten tegen de schenen, maar sinds Coronel op het randje van de F1 bivakkeerde en nét niet kon doorbreken, is het bergafwaarts gegaan. Hij zal dan ook echt niet door een WTCC-fabrieksteam worden gekozen als winnend coureur. Jammer voor ons als Nederlanders, maar het is gewoon niet anders.

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 8
  Print  

Ga naar: