Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 25, 2019, 03:13:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 8
  Print  
Auteur Topic: Tom Coronel.  (gelezen 74520 keer)
sebastiaan
Gast
« Gepost op: April 17, 2008, 07:15:30 »

4e tijd tijdens de 2e testdag op Valencia.

wanneer gaat Tom naar een "echte" fabrieks Seat.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: April 17, 2008, 07:25:04 »

Testen gaat goed, ook met de kwalificatie op Puebla zat hij er goed bij. Jammer alleen dat de racepace nog wat tegenvalt, ondanks goede startposities op het eerdergenoemde circuit kon hij helaas niet meestrijden voor de podiums. Ook het interview in een eerdere Formule1 RaceReport, waarin hij aangaf weinig verbetering te verwachten mbt de racepace boezemt weinig vertrouwen in.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: April 17, 2008, 07:38:25 »

Testresultaten dag 2 Valencia:
1. A. Menu (Chevrolet Lacetti) 1:42.886 / 92 ronden
2. J. Müller (BMW 320si) 1:42.994 / 125 ronden
3. A. Farfus (BMW 320si) 1:43.315 / 74 ronden
4. T. Coronel (SEAT León TFSI) 1:43.335 / 64 ronden
5. F. Porteiro (BMW 320si) 1:43.377 / 73 ronden
6. J. Thompson (Honda Accord) 1:43.500 / 83 ronden
7. R. Rydell (SEAT León TDI) 1:43.809 / 88 ronden
8. T. Monteiro (SEAT León TDI) 1:43.889 / 72 ronden
9. A. Priaulx (BMW 320si) 1:44.067 / 112 ronden
10. G. Tarquini (SEAT León TDI) 1:44.069 / 50 ronden
11. A. Zanardi (BMW 320si) 1:43.809 / 47 ronden
12. J.M. Pérez-Aicart (SEAT León TFSI) 1:44.367 / 41 ronden

Interessante tijd voor Thompson in zijn Accord. Sneller als o.a. Priaulx en een aantal Seats. Weet iemand ook meer over de Lada's? Zouden deze binnenkort ook hun debuut niet maken?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 17, 2008, 08:03:01 »

( bron: autosport.nl )

Jaap van Lagen kwam afgelopen jaar in contact met Viktor Shapovalov en de Russische beren. ,,Ik heb die jongens een paar dagen cursus gegeven op CPZ, Zolder en Spa’’, legt Jaap uit. ,,Blijkbaar is dat zo goed bevallen, dat ze willen dat ik hen ook in het WTCC ga begeleiden. Vorige week kreeg ik een belletje van ze, nu sta ik al op de startlijst. Al zullen we overigens pas vanaf de derde WTCC-race gaan meedoen.’’

dus dan zullen ze indd binnenkort wel gaan rijden ja vraag me af welke kleurstelling
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: April 17, 2008, 08:05:22 »

Van wanneer is dat bericht?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: April 17, 2008, 08:08:00 »

Van wanneer is dat bericht?

22 februari 2008 is dit bericht op autosport.nl gezet maar op de oficiele lijst van de fia staat de lada niet in de deelnemerslijst en ook is er nog nisk bekend na dit bericht buiten de oficiele persdag

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: April 17, 2008, 10:22:32 »

Nee precies, er kan inmiddels het een en ander veranderd zijn.

BTW, wat een spuuglelijke auto Lippen verzegeld
Equinsu Ocha
Rookie driver
**

« Antwoord #7 Gepost op: April 17, 2008, 10:35:42 »

Ze gaan in Oschersleben testen...  bron: Autosportnieuws.be ...
Bram Knot
Test driver
*

« Antwoord #8 Gepost op: April 18, 2008, 01:04:15 »

22 februari 2008 is dit bericht op autosport.nl gezet maar op de oficiele lijst van de fia staat de lada niet in de deelnemerslijst en ook is er nog nisk bekend na dit bericht buiten de oficiele persdag

Hij staat niet op de deelnemerslijst van de FIA omdat ze niet staan ingeschreven voor het hele seizoen. Ze hebben aan het begin al aangegeven pas mee te doen vanaf Valencia. Ik hoop dat ze het halen, de werkzaamheden zijn in volle gang:

http://touringcartimes.com/news.php?id=2107
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: April 18, 2008, 01:08:47 »

Aardig zeker dus dat ze mee gaan doen Tong Lachebek Ik ben benieuwd hoe Van Lagen gaat presteren in vergelijking met Coronel en Tielemans. Coronel zal een lastige dobber worden denk ik, maar met Tielemans moet hij het gevecht toch goed aan kunnen gaan.
Equinsu Ocha
Rookie driver
**

« Antwoord #10 Gepost op: April 18, 2008, 12:16:14 »

Aardig zeker dus dat ze mee gaan doen Tong Lachebek Ik ben benieuwd hoe Van Lagen gaat presteren in vergelijking met Coronel en Tielemans. Coronel zal een lastige dobber worden denk ik, maar met Tielemans moet hij het gevecht toch goed aan kunnen gaan.

ja... maar voorlopig staat Tielemans wel 1e in kampioenschap.
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: April 18, 2008, 08:06:20 »

BTW, wat een spuuglelijke auto Lippen verzegeld

volkomen met je eens... terwijl ik toch altijd wel een zwak heb voor lada's
ps. waarom staat er 2006 op de sticker? is ie sinds 2006 in ontwikkeling of is dit toeval (anders kunnen ze beter gelijk een tennisbal op de trekhaak doen) en staat me er niet iets bij dat dat team in franeker ook een afdeling had ofzo?
« Laatste verandering: April 18, 2008, 08:11:04 door Peter » Gelogd
sebastiaan
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: April 18, 2008, 08:48:27 »

ja laten we indd maar hopen dat ze het halen .... en over de auto ... lada`s zijn ook nooit echt super mooi geweest maar het is wel kwaliteit. en het zou mooi zijn als lada binnen 2 jaar mee kan doen ook voor jaap die kan goed sturen en die gun ik wel ene strijdbare auto
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #13 Gepost op: April 18, 2008, 11:12:28 »

ja laten we indd maar hopen dat ze het halen .... en over de auto ... lada`s zijn ook nooit echt super mooi geweest maar het is wel kwaliteit. en het zou mooi zijn als lada binnen 2 jaar mee kan doen ook voor jaap die kan goed sturen en die gun ik wel ene strijdbare auto

De andere teams zetten ook kwaliteitswagens in. En het zijn (voor mij dan) stuk voor stuk plaatjes. Zowel de BMW's als de Chevy's en de SEAT's. Lada is wat dat betreft met die auto echt de lelijke eend in de bijt. Maar goed, aan schoonheidsprijzen wordt niet gedaan in de autosport (het is geen Ter land, ter zee en in de lucht) en 'who cares about beauty' zal de algemene insteek bij de merken en de teams zijn. Als er maar gepresteerd wordt.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: April 19, 2008, 04:35:40 »

De andere teams zetten ook kwaliteitswagens in. En het zijn (voor mij dan) stuk voor stuk plaatjes. Zowel de BMW's als de Chevy's en de SEAT's. Lada is wat dat betreft met die auto echt de lelijke eend in de bijt. Maar goed, aan schoonheidsprijzen wordt niet gedaan in de autosport (het is geen Ter land, ter zee en in de lucht) en 'who cares about beauty' zal de algemene insteek bij de merken en de teams zijn. Als er maar gepresteerd wordt.

daar heb je helemaal gelijk in ... uiteindelijk worden de punten indd niet weggegeven voor schoonheid Lachen
Pagina's: [1] 2 3 ... 8
  Print  

Ga naar: