Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 17, 2019, 07:06:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Grand Prix van ItaliŽ  (gelezen 15112 keer)
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #30 Gepost op: September 14, 2008, 03:00:38 »

Raikkonen zakt als NIET-regenrijder volledig door het ijs, hij verliest de 4de plaats in het WK aan Kubica. Massa heeft nu nog slechts ťťn punt achterstand op Hamilton, dus dat wordt zeer spannend de laatste 4 races.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #31 Gepost op: September 14, 2008, 08:32:47 »

Onwerkelijk wat Vettel vandaag deed... supersupergoed! En niet met een mazzeltje, maar gewoon op eigen kracht. Van dat mannetje gaan we nog erg veel horen hoor.
Jammer dat Ferrari het contract verlengd heeft met RaÔkkŲnen... ik had Vettel graag achter het stuur van een steigerend paardje gezien.

Knap hoe Hamilton reed. Hij sneed als een warm mes door een pakje Zeeuws Meisje. Jammer alleen dat hij 3x iemand eraf probeerde te duwen. Ik snap best dat hij zich breed wilde maken, maar dit was niet bepaald chic.
Wel leuk om te zien hoe iedereen nu na discutabele inhaalpogingen naast de baan heel opzichtig de posities terug gaf. Duidelijk geschrokken van alle heisa in Spa.
Bizar ook dat er maar 1 uitvaller was, ondanks de zware condities. Goeie pot met een topwinnaar! Lachebek
« Laatste verandering: September 14, 2008, 08:37:02 door Drrrrkkk » Gelogd

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #32 Gepost op: September 14, 2008, 08:47:10 »

... en 237463737 keer dezelfde Axe-reclame tussendoor gaat ook een beetje vervelen Boos

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
ronald jonker
Silver medal driver

« Antwoord #33 Gepost op: September 14, 2008, 09:06:51 »

... en 237463737 keer dezelfde Axe-reclame tussendoor gaat ook een beetje vervelen Boos

schijnbaar denken die axe mensen dat we met klotsende oksels (uitspraak van de hr o. moll) op de bank zitten  Grijns Grijns Grijns

maar je kan de axe propaganda voorkomen door even over te schakelen naar de belg.........
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #34 Gepost op: September 14, 2008, 09:09:04 »

schijnbaar denken die axe mensen dat we met klotsende oksels (uitspraak van de hr o. moll) op de bank zitten  Grijns Grijns Grijns

maar je kan de axe propaganda voorkomen door even over te schakelen naar de belg.........

Ik heb met verbazing naar de opmars van Hamilton en de dominantie van Vettel zitten kijken, dus die reclames zijn volledig aan mij voorbijgegaan Tong
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #35 Gepost op: September 14, 2008, 10:27:57 »

Toch weer jammer dat in de huidige F1 de aerodynamica zo allesbepalend is. Lewis had nog wel 4 plekken kunnen opschuiven als het alleen van mechanische grip, de auto en eigen capaciteiten zou afhangen. Gewoon jammer. Rare sport....

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #36 Gepost op: September 15, 2008, 09:07:24 »

Hoe dan ook een hele mooie race (met lange reclameblokken tussendoor met o.a. reclame van automobielfabrikanten die niet in de F1 actief zijn, zoals Citroen en Volkswagen).

Zat om een gegeven moment met een uitdraai van Formula1.com op schoot (rondje 41) en het viel met op dat er een gat van ongeveer 12 seconden zat tussen Vettel en Kovalainen dan nog een keer 11 seconden naar Kubica en de volgende 14 daarachter een gemiddeld gat van 2 seconden, maar nergens meer dan 6 seconden. (behalve Trulli die 7.9 seconden achter Glock zat). Ik heb genoten!!!!

Michael

Petor
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: September 15, 2008, 04:58:28 »

Bizar dat zo'n absurt geldverslindende sport het aankijken alleen nog maar waard is wanneer het toevallig eens regent.
Als men nu eens geld gaat uitgeven om uit te vinden hoe regenomstandigheden zonder regen regelementair nagebootst kunnen worden, dan ga ik zondagmiddag weer voor de tv zitten!

Los van dit alles: leve Vettel! Dankzij hem heb ik de baggersmaak na het Spa debacle enigzins weg kunnen spoelen.
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: