Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 15, 2019, 11:00:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 13
  Print  
Auteur Topic: Zandvoort - Beelden door de jaren heen  (gelezen 131276 keer)
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: September 07, 2008, 10:56:21 »

Prachtige uitzichten zeg. Als 'infrastructuur-gek', heb je meer foto's die een beeld geven van het circuit toen? Paddock, pits, bochten, tribunes, omgeving, zulke foto's?
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: September 07, 2008, 11:15:40 »

Ik zal een beetje moeten zoeken. En dan scannen. Maar vooral het speuren naar duidelijke foto's zal wat tijd vergen.
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: September 07, 2008, 11:23:36 »

Hmm, erg handig ben ik geloof ik niet met het versturen van meerdere foto's. Ik ga op zoek naar plaatjes met infrastructuur. Hoe vind je de 'infrastructuur' achter de (ik meen) wagen van David Piper? Niet te geloven als je dat met nu vergelijkt.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: September 07, 2008, 11:26:59 »

Prachtig die foto's. Ook erg interessant om te zien hoe het veiligheidsbesef gegroeid is in al die jaren. Maar goed, voel je niet gedwongen door mijn verzoek en neem vooral je tijd. Ik geniet al van dit materiaal Lachebek
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: September 07, 2008, 11:29:47 »

Hoe vind je de 'infrastructuur' achter de (ik meen) wagen van David Piper? Niet te geloven als je dat met nu vergelijkt.

Mwah, op zo ongeveer diezelfde plek stonden tijdens de Trophy of the Dunes van afgelopen weekend wéér tenten hoor. Met zuipende mensen, luisterend naar een Dries Roelvink-imitator dan welteverstaan Lachen

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: September 07, 2008, 11:33:48 »

Hoe vind je de 'infrastructuur' achter de (ik meen) wagen van David Piper? Niet te geloven als je dat met nu vergelijkt.

Mwah, op zo ongeveer diezelfde plek stonden tijdens de Trophy of the Dunes van afgelopen weekend wéér tenten hoor. Met zuipende mensen, luisterend naar een Dries Roelvink-imitator dan welteverstaan Lachen

Toch een andere sfeer dan de sfeer die de foto's hier uitstralen Grijns
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: September 07, 2008, 11:39:47 »

Dries Roelvink? Het klinkt achterlijk Drrrrk, maar ineens schiet door mij heen dat het treiterende lied 'ha ha said the clown' mateloos populair was en regelmatig uit de schetterende speakers schalde. Hier nog een foto van een start van een race tot 1000 CC, met altijd weer de hoop dat Hillman Imps de Abarths zouden kunnen verslaan
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #22 Gepost op: September 07, 2008, 11:41:31 »

Dries Roelvink? Het klinkt achterlijk Drrrrk, maar ineens schiet door mij heen dat het treiterende lied 'ha ha said the clown' mateloos populair was en regelmatig uit de schetterende speakers schalde.

Manfred Mann...

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: September 07, 2008, 11:45:30 »

Inderdaad, Manfred M. Overigens heb ik geen beeld van zuipende of blowende mannen bij de tenten. Hier nog een foto van een start. Let op die DKW... Ik zou graag de naam van die coureur willen weten, irritant dat die me ontschoten is. Ik weet alleen dat hij in Amsterdam iets met verhuizen deed.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: September 07, 2008, 11:47:14 »

Och och die afrasteringen tussen het rechte stuk en de Hugenholtz (heette die toen ook al zo?). En een geweldige gridformatie, 3 om 2. Hebben ze dat lang volgehouden?
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: September 07, 2008, 11:52:20 »

In ieder geval niet tijdens de jaren 60. Na 1970 ben ik echter geruime tijd niet meer in Zandvoort geweest. Precies weet ik het niet. Begin jaren tachtig bleek de entourage danig veranderd. Die startgrid.. Volgens mij nog Jaap Luyendijk in die Kadett.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: September 08, 2008, 12:01:52 »

Prachtige uitzichten zeg. Als 'infrastructuur-gek', heb je meer foto's die een beeld geven van het circuit toen? Paddock, pits, bochten, tribunes, omgeving, zulke foto's?

Ik probeer zodoende ook zoveel mogelijk te berichten over circuitontwikkelingen.

Zie: http://www.autosport.nl/forum/index.php?topic=31.0

en: http://www.autosport.nl/forum/index.php?topic=180.0
ronald jonker
Silver medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: September 08, 2008, 08:14:13 »

zoek de verschillen....
de vangrail deed zijn intrede op het recht eind en er liggen curbstone´s in de hugenholtzbocht.
echter bij de foto met vangrail staat er aan de buiten kant van de hugenholtz een soort afzetting met paaltjes..... haha moet je nu toch niet aan denken hè, dat raikkonen dwars door die afzetting komt aquaplanneren.... (sorry kimi fans moest toch een voorbeeld hebben...)
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #28 Gepost op: September 08, 2008, 08:28:16 »

Ik denk alleen al aan een Sheila Verschuur die rechtuit gaat in de Tarzan of een Peter Dumbreck die uit de Arie Luyendyk / Luyendijk knalt. Stel je voor dat zoiets gebeurde zonder de huidige vangrailzen, bandenmuren en run-offs.
ronald jonker
Silver medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: September 08, 2008, 08:42:09 »

brrrr niet aan denken, er zijn genoeg voorbeelden uit het verleden.
hoe kwam de hunzerug ook al weer aan z´n naam.....
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 13
  Print  

Ga naar: