Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 23, 2019, 07:25:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3
  Print  
Auteur Topic: Wie wint de Masters of F3 2008?  (gelezen 18908 keer)
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Gepost op: Augustus 10, 2008, 09:00:28 »

Zal 'The Hulk' het op Zolder voor de tweede maal achtereen gaan redden? Voorlopig heeft 'ie vanaf pole position een prima uitgangspositie.

RTL zendt de race uit... video/dvd/harddisk-recorders klaarzetten! Lachebek

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 10, 2008, 03:54:59 »

Maar het is Jules Bianchi geworden. Nette startcrash, maar helaas oh helaas raakte Van der Zande er ook in betrokken. Weg mooie startpositie. Hülkenberg had een slechte start, werd ook nog geraakt door Renger en kon daarna geen vuist maken naar Bianchi. Jammer dat het in de kop een typische Euroseries (lees: saaie) race werd. Achterin het veld waren er nog aardig wat incidenten waarin helaas ook Waldschmidt betrokken raakte. Al met al een aardige race, maar jammer van de Nederlanders.
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 10, 2008, 06:11:25 »

Ja, natuurlijk weer een Nederlander. Altijd als ik iemand kom aanmoedigen dan gaat het mis. Op Spa werd Jaap er eens voor mijn neus vanaf gereden, op Zandvoort eerder dit jaar reed Albers zijn splitter kapot en dan nu Renger. Ik dacht dat iedereen er netjes doorheen was toen ik opeens een voorvleugel hoorde schrapen. Opeens komt er een auto langs, gevolgd door een vleugel en even later zie ik een bekende helm lopen.

Oh ja, zielig die racefan en justinautosport, de hele dag in regen op een trapje staan. Had echt met ze te doen.  Tong
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 10, 2008, 07:05:16 »

Nette startcrash, maar helaas oh helaas raakte Van der Zande er ook in betrokken.

Naar mijn mening was Van der Zande zelfs de veroorzaker. Pal na de start (hij had trouwens een veel betere start dan Hülkenberg vanaf plaats 2) kiest hij ervoor om de baan over te steken naar de pitmuur-kant. Vanaf daar wil hij weer iets naar binnenknijpen voor de eerste linkse, maar vergeet dat er een Japanner naast hem zit, met daarnaast weer een andere auto. Die Japanner kan dus geen kant op en wordt gesandwitched door Van der Zande, die er dwars op komt te staan.
In mijn ogen een raceongeluk, maar wel een onnodige door veels te wild starten van Van der Zande. Een podiumplek was zéér goed mogelijk geweest voor hem. Zo zie je maar dat je bij de start soms je hele weekend kunt vergooien.

Sneu voor Waldschmidt, was bezig aan een nette race na een povere kwalificatie. Jakes stelde het wereldrecord hoogspringen met een F3 Weer wat hoger Lachebek
En hoe leuk Zolder ook wel niet is (met Sir Kwietje, de frietkramen en alles erbij), maar nu wordt het toch echt weer hoog tijd dat de Masters 'naar huis' komen hoor!

Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 10, 2008, 07:10:05 »

Nou, van mij mag het gewoon hier blijven. Veels te leuk! Vooral zo´n dubbel weekend met Spa, dat je de Britse boys twee keer in actie ziet.

Trouwens wie waren die twee die met elkaar in contact kwamen in de snelle Bianchi bocht. Eentje was oranje/zwart en de ander was een Red Bull. Ze zaten dat hele stuk naast elkaar en had al bijna de camera omhoog gedaan maar ik denk ze zullen wel slimmer zijn. Dus niet, de oranje/zwarte ging keihard achteruit de banden in, dom van beide.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 10, 2008, 07:20:50 »

Degene in de muur was Yann Clairay. De ander weet ik niet.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 10, 2008, 07:22:12 »

Even opgezocht, het was Alguersuari.
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 10, 2008, 07:28:18 »

Dat dacht ik al. Er reed volgens mij ook iemand mee met precies dezelfde kleuren als Jaime (Red Bull livery en rode rollbeugel) maar dan in de Euroseries. IIG had een van de twee zijn voorvleugel een flink aantal ronden voor het eind loshangen. Ik vond het raar dat het groepje erachter niet dichterbij kwam.
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 10, 2008, 08:51:42 »

Hartley heeft natuurlijk rood en Jaime geel.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 11, 2008, 12:33:44 »

Nette startcrash, maar helaas oh helaas raakte Van der Zande er ook in betrokken.

Naar mijn mening was Van der Zande zelfs de veroorzaker. Pal na de start (hij had trouwens een veel betere start dan Hülkenberg vanaf plaats 2) kiest hij ervoor om de baan over te steken naar de pitmuur-kant. Vanaf daar wil hij weer iets naar binnenknijpen voor de eerste linkse, maar vergeet dat er een Japanner naast hem zit, met daarnaast weer een andere auto. Die Japanner kan dus geen kant op en wordt gesandwitched door Van der Zande, die er dwars op komt te staan.
In mijn ogen een raceongeluk, maar wel een onnodige door veels te wild starten van Van der Zande. Een podiumplek was zéér goed mogelijk geweest voor hem. Zo zie je maar dat je bij de start soms je hele weekend kunt vergooien.

Sneu voor Waldschmidt, was bezig aan een nette race na een povere kwalificatie. Jakes stelde het wereldrecord hoogspringen met een F3 Weer wat hoger Lachebek
En hoe leuk Zolder ook wel niet is (met Sir Kwietje, de frietkramen en alles erbij), maar nu wordt het toch echt weer hoog tijd dat de Masters 'naar huis' komen hoor!

Betreft dat hoogvliegen: Jakes was niet de enige! Ik heb Coletti een keer langs zien komen en nog een paar meer. Lancaster deed het overigens nog netjes door een wieltje aan de grond te houden, maar de andere 3 wel stijl de lucht in te krijgen en dan toch nog derde worden! Grijns

When the flag drops, the bullshit stops!
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 11, 2008, 07:33:43 »

@Pim Teuns, vindt je het heel erg als jij thuis blijft met de A1GP? Want als het waar is wat je zegt over je aanmoedigen.....  Ik gun Jeroen toch wel een goede einduitslag!  Knipoog
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 11, 2008, 09:19:01 »

Vindt is zonder t omdat je ook jij kan zijn.

Nee hoor, ik ga dan toch naar de Superleague Formula, lekker Doornbos aanmoedigen.  Rollende ogen
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 11, 2008, 10:57:35 »

Mijn nederige excuses voor het feit dat ik een t teveel heb getypt Pim. Ik begrijp dat ik mijzelf zal moeten kastijden opdat ik deze vreselijke misstap niet meer zal begaan.
Wellicht dat het vroege tijdstip mij dermate parten heeft gespeeld dat ik mij als zulk een taalkundige snoodaard heb gedragen.
Ik zal niet op mijn lauweren rusten totdat ik uw vergiffenis heb mogen ontvangen.

Moge ik branden in de hel.
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 11, 2008, 12:56:06 »

Nou gaan we niet allemaal moeilijke woorden gebruiken he, ut moet wel nog leesbaar blijven.  Knipoog

Trouwens wat vonden jullie van de TV uitzending. Van mij hadden ze die 20 minuutjes over Zandvoort wel weg mogen laten (meeste was trouwens toch al voorbij gekomen bij DPP) en in plaats daarvan wat interviews. Want na de race kwamen we erachter dat Kalf er ook was om een klein interviewtje van een halve minuut te doen. Waarom had ie die rijders niet voor de race geďnterviewd of nog even wat sfeerimpressies gedaan zoals vorig jaar bij de F1. Het was zeker een fatsoelijke uitzending maar als hoofdsponsor had ik toch wat meer verwacht.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #14 Gepost op: Augustus 11, 2008, 12:56:41 »

Zullen we weer on-topic gaan en er verder geen Nederlandse les van maken? Rollende ogen
Kalff is trouwens met dubbel f...

Pagina's: [1] 2 3
  Print  

Ga naar: