Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 15, 2019, 10:59:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Grand Prix van Hongarije  (gelezen 5666 keer)
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Gepost op: Augustus 01, 2008, 02:29:06 »

Gaat het dan toch weer Ferrari worden dit weekend?
Dennuz666
Administrator
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 01, 2008, 02:37:44 »

Raikkonen kan wel een paar puntjes gebruiken!

The New Arcade | Play high quality Flash games online
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 01, 2008, 03:31:18 »

Of wordt het toch weer McLaren (aan de 2e training te zien)....
En wat doet Piquet daar op de 2e plek?
En heeft Bourdais nu voor de tweede keer de wagen van Vettel onklaargemaakt?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 02, 2008, 11:56:41 »

3e training toch weer hamilton maar ook sterk de toyota op p3.

Nu maar w8ten wat de kwalificatie ons brengt Lachen
Petor
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 02, 2008, 01:31:57 »

En Alonso die het deze keer samen met Renault weer eens op een zeuren zet. Deze keer over de motoren. Waarbij het weer eens een handvat pakt om MacLaren in een kwaad daglicht te zetten.
Zo doet meneertje het dus als hij 't niet naar z'n zinnetje heeft. Ik ben benieuwd of een ander team dan Renault dit risico met Alonso wil lopen, of dat hij z'n dagen bij Renault gaat slijten.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 03, 2008, 09:20:15 »

De twee McLaren's vooraan, zo mag ik het graag zien. De Ferrari's iets meer naar achteren, die hun kunnen mogen gaan bewijzen op deze baan, waar inhalen toch iets moeilijker blijkt te zijn dan op bijv. Bahrein. Vooral Raikkonen valt me tegen, het lijkt op een herhaling van Hockenheim.

Daarnaast staat Bourdais vandaag voorlaatste; hij heeft 5 plaatsen straf gehad na het ophouden van Heidfeld in de kwalificatie. Heidfeld's teamgenoot Kubica staat samen met Glock nog voor Raikkonen. op resp. de plaatsen 4, 5 en 6. Dat belooft al met al (hopelijk) een mooie race.

Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 03, 2008, 10:45:06 »

En Alonso die het deze keer samen met Renault weer eens op een zeuren zet. Deze keer over de motoren. Waarbij het weer eens een handvat pakt om MacLaren in een kwaad daglicht te zetten.
Zo doet meneertje het dus als hij 't niet naar z'n zinnetje heeft. Ik ben benieuwd of een ander team dan Renault dit risico met Alonso wil lopen, of dat hij z'n dagen bij Renault gaat slijten.

Typisch Alonso...wat een zeikerd. Janken als het niet gaat zoals meneer het wilt. Het ligt nooit aan meneer zelf, maar altijd aan iemand/iets anders. Als het allemaal voorspoedig gaat hoor je hem niet. Het zal je teamgenoot maar zijn...
Als ik teambaas was zou ik zo iemand echt niet in mijn team willen hebben. Ook al is hij nog zo vaak wereldkampioen geweest!

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 03, 2008, 10:53:15 »

Gaat het dan toch weer Ferrari worden dit weekend?

Het zag er goed uit voor Massa die héél stoer van start ging, maar domme pech in de slotfase. Knap van Kovalainen en Glock.

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 04, 2008, 10:08:49 »

Opvallend vond ik trouwens ook de vele problemen met de tankstops, veelal met brandjes erbij. Het is precies wat Allard Kalff (die om mij onduidelijke redenen Olav Mol verving) al zei: dat Intertechnique doet verdorie al vele jaren exclusief de F1-tankinstallaties, maar er is nog geen jaar voorbij gegaan dat er géén problemen mee waren.

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 05, 2008, 01:58:18 »

Massa is de grote verliezer van het weekend. Raikonnen de winnaar. Het zag er wederom niet best voor hem uit, maar door pech van Hammilton en Massa kon hij toch nog op het podium komen. Hierdoor heeft hij kostbare punten gewonnen t.o.v zijn grootste concurrenten. Al deed hij het niet op eigen kracht, en had hij alle hulp van boven nodig.
Wat hadden de BMW's trouwens een "slecht" weekend. We zijn de laatste tijd gewend dat ze (vooral Kubica) verder naar voren rijdt, en als Ferrari of McLaren een steekje laat vallen, zag je Kubica op het podium. Nu deed Glock dat, wat normaal voor een van de BMW's was weggelegd. Of zal dit eenmalig zijn, omdat het een circuit is waar BMW niet lekker gaat?

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: