Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
December 12, 2019, 10:57:44


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
Auteur Topic: 10 aug. mooie autosport tv middag, met unieke docu!  (gelezen 26756 keer)
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver
******
Berichten: 2868



WWW
« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 10, 2008, 09:24:33 »

Nou Petor, je hebt geen woord teveel gezegd hoor: erg fraaie documentaire over de Grand Prix van 1979. Ook gaaf dat ik mijn Pa twee keer volop in beeld zag. Er staan 2 agenten (mijn Pa is er 1 van) bij de hoofdingang, waar een paar Spaanstaligen de procedure met de toegangskaarten niet helemaal (willen?) begrijpen. De collega van mijn Pa, Dhr. Soekhai, staat hen zo goed mogelijk te woord, terwijl mijn Pa een kop trekt van "waard hebben ze het nou over?" Lachen

Gaaf om die kneuterige chicane te zien tussen het Scheivlak en Tunnel Oost, wat later een echte chicane (Marlborobocht) zou worden. Die paardenstallen daarnaast waren/zijn trouwens van een Oom van me.

Beste klapper van Patrese in de Tarzanbocht (publiek zat er gewoon achter de vangrails!) en de actie van Villeneuve is natuurlijk een klassieker. Gaaf ook dat de Panoramabocht (MIJN bocht!) ook een paar maal goed in beeld kwam en Bos Uit bleef ook een geweldige bocht zeg... je werd door de verkanting van de bocht eigenlijk zo van de Vijverhut het Rechte Stuk op gelanceerd.
En mijn all-time-hero Lammers werd ook uitgebreid in beeld genomen met de geweldige Samson Shag Shadow. Kortom: een heerlijk middagje historische autosportmomenten dat zorgde voor gemengde gevoelens, variërend van grote grijnzen tot tranen in de ogen (het komt allemaal nooit meer terug Huilen).
Gelogd

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver
*****
Berichten: 2290


WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 10, 2008, 10:17:59 »

Ik heb ook genoten van het dagje RTL 7 met natuurlijk eerst nog de geschiedenis van het circuit zelf. Alleen jammer dat het slechts een half uur was, zoveel historie valt gewoonweg niet in 30 minuten te stoppen. De docu was ook errug gaaf, omdat ik nu voor het eerst echt goed zie het het oude circuit eruit zag na het Scheivlak. Prachtige bochtencombinaties en die oude Bos Uit zag er inderdaad geweldig uit.
Gelogd
Fabian
Silver medal driver
****
Berichten: 382


Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ


WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 11, 2008, 11:43:21 »

 Droevig Boos Boos

Ik had gistermiddag dus andere verplichtingen, en kon dus niet kijken naar die mooie middag.
Ik had dus de dvd recorder ingesteld om de hele middag alles op te nemen.
's Avonds ben ik thuis op de bank gaan zitten om te kijken.... Geschrokken
Niks!!! Boos Ik hoorde dus later dat er in de flat bij mij een stroomstoring is geweest. Sh*t!!!!!
Als er nog iemand is die het wel allemaal heeft opgenomen ( vooral 60jr CPZ en GP 1979) en op dvd heeft, zou ik daar graag een kopie van willen overnemen. Ik hoop dat er iemand is die de beelden voor mij heeft.
Gelogd

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver
******
Berichten: 2868



WWW
« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 11, 2008, 12:54:36 »

www.rtlgemist.nl  Verbaasd
Gelogd

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver
*****
Berichten: 2290


WWW
« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 11, 2008, 01:27:34 »

Droevig Boos Boos

Ik had gistermiddag dus andere verplichtingen, en kon dus niet kijken naar die mooie middag.
Ik had dus de dvd recorder ingesteld om de hele middag alles op te nemen.
's Avonds ben ik thuis op de bank gaan zitten om te kijken.... Geschrokken
Niks!!! Boos Ik hoorde dus later dat er in de flat bij mij een stroomstoring is geweest. Sh*t!!!!!
Als er nog iemand is die het wel allemaal heeft opgenomen ( vooral 60jr CPZ en GP 1979) en op dvd heeft, zou ik daar graag een kopie van willen overnemen. Ik hoop dat er iemand is die de beelden voor mij heeft.

Ik sluit me hierbij aan, als liefhebber en niet-eigenaar van een dvd- / harddiskrecorder zou ik de twee docu's, dus exclusief de Masters, graag op dvd hebben. Mocht er iemand zijn die een kopie ter beschikking heeft dan zou ik die graag over willen nemen. Kosten voor de dvd en de verzending worden uiteraard vergoed.
Gelogd
Fabian
Silver medal driver
****
Berichten: 382


Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ


WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 11, 2008, 05:45:43 »


Ik had gisteravond natuurlijk direct gekeken op www.rtlgemist.nl, maar daar waren de docu's (nog)niet terug te vinden, helaas.
Gelogd

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Michael Drost
Gold medal driver
*****
Berichten: 1076



« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 12, 2008, 02:05:03 »

Ook ik sluit mij aan bij bovenstaande verzoeken om een kopie ... En natuurlijk ben ik ook bereid kosten te vegoeden ...

Michael J Drost
Gelogd

Frank490
Gold medal driver
*****
Berichten: 705



WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 13, 2008, 10:31:52 »

Zijn hier nog mensen op het forum die bij de Grand Prix van Zandvoort van 1979 geweest zijn?
Ik was toen nog geen 3 jaar en volgens mij volgde ik toen nog geen autosport. Ga zeker kijken en opnemen op de dvd-recorder!

Ja, ik was er. Stond braaf track marshal te spelen op een enigszins onnodige plek, namelijk op het stukkie tusen uitkomen pits en de Tarzan aan de rechterzijde. Het was mijn eerste jaar als RM en kennelijk (begrijpelijk) werd mij een plekkie op een BMW niet toevertrouwd. Dat gaf mij wel de gelegenheid om een stuk voorwielophanging (deel van de triangel) van de baan te rapen na die tik bij de start. Heb het ding nog jaren bewaard, want vond het wel interessant. Leek me van titanium te zijn; waanzinnig licht. Uiteindelijk toch maar in de vuilcontainer laten verdwijnen.

Tijdens een foto/video-avondje bij Petor zagen wij tot ons beider verrassing dat ik nog voorkwam op de foto's die hij bij die GP (toen nog net als toeschouwer) vanaf de tribune gemaakt had; grappig toch!?
Gelogd

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Fabian
Silver medal driver
****
Berichten: 382


Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ


WWW
« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 13, 2008, 11:51:34 »

Zijn hier nog mensen op het forum die bij de Grand Prix van Zandvoort van 1979 geweest zijn?
Ik was toen nog geen 3 jaar en volgens mij volgde ik toen nog geen autosport. Ga zeker kijken en opnemen op de dvd-recorder!

Ja, ik was er. Stond braaf track marshal te spelen op een enigszins onnodige plek, namelijk op het stukkie tusen uitkomen pits en de Tarzan aan de rechterzijde. Het was mijn eerste jaar als RM en kennelijk (begrijpelijk) werd mij een plekkie op een BMW niet toevertrouwd. Dat gaf mij wel de gelegenheid om een stuk voorwielophanging (deel van de triangel) van de baan te rapen na die tik bij de start. Heb het ding nog jaren bewaard, want vond het wel interessant. Leek me van titanium te zijn; waanzinnig licht. Uiteindelijk toch maar in de vuilcontainer laten verdwijnen.

Tijdens een foto/video-avondje bij Petor zagen wij tot ons beider verrassing dat ik nog voorkwam op de foto's die hij bij die GP (toen nog net als toeschouwer) vanaf de tribune gemaakt had; grappig toch!?

De wereld is klein he!
Waarom ben je nu gestopt bij OCA? Of is dat iets persoonlijks?
Ik ben zelf sinds enkele jaren flagmarshal bij de OCA en kijk steeds als een evenement voorbij is uit naar het volgende.
Over een paar weken sta ik dan ook weer paraat tijdens de Wijzonol Trophy.
Kom je nog wel regelmatig op het circuit om te kijken?
Gelogd

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Petor
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 14, 2008, 03:11:23 »

Het verhaal van de gebakken videoband

Op 23 januari (de verjaardag van mijn vader) 1980 was bij Veronica een hele mooie autosport film te zien: "De Grand Prix van Zandvoort 1979". Gefilmd eind augustus '79 tijdens de toen nog jaarlijkse Formule 1 wedstrijd op het duinen circuit.
De donderdagavond voor de Grand Prix van 1985 (de laatste ooit in Zandvoort, maar dat wisten we toen nog niet) werd de film nog eens uitgezonden. Ik had toen inmiddels een videorecorder, nam de film op en heb deze jaren daarna regelmatig teruggekeken.
Het is een prachtig document. Een mooi tijdsbeeld van de Formule 1 en het circuit van Zandvoort in de jaren 70. Ik krijg nog steeds kippevel bij de openingsmuziek en -beelden.
Jaren later kwam ik te werken als fragmenten verkoper bij het video-archief van Veronica. Ik ging uit nieuwsgierigheid op zoek naar de band van de film. Verwachtte dat deze wel in de nationale archieven van Beeld & Geluid te vinden was, maar nee. Na een korte speurtocht kwam ik de band tegen bij de videotheek van het Nob. Daar waar banden van publieke omroepen opgeslagen liggen, want publieke omroepen hebben geen eigen archief van hun uitzendbanden.
Zoals helaas bij oude banden vaak het geval is, was de kwaliteit niet best meer. Dit prachtige document dreigde voor het nageslacht verloren te gaan.
Er zat nog maar een ding op: de band moest gebakken worden!
Een slimme technicus van het Nob heeft ooit uitgevogeld dat wanneer een in (zeer) slechte staat verkerende band bij een bepaalde temperatuur en gedurende een bepaalde tijd in een oven gebakken wordt, de band daarna nog een maal af te spelen is. Voor alle duidelijkheid, zou een slechte band ongebakken afgespeeld worden, dan is er meestal weing tot niets meer te zien en slaan de koppen van de video-player steeds vies.
Na het bakken is de band nog eenmaal te bekijken en zo dus ook naar een nieuwe band te kopieëren. Slim hè! Hoe verzin je toch zoiets geniaals, waardoor veel oude tv programma's bewaard gebleven zijn.
De band van "Grand Prix" werd gebakken en de nieuwe kopie kwam bij Veronica in het archief terecht. Ik liet voor mezelf ook een nieuwe kopie maken en kwam er thuis al kijkend achter dat men de film voor de herhaling van 1985 dertien minuten ingekort had.
Veronica werd RTL en de band verhuisde mee. Net zoals ikke zelf.
Afgelopen zondag is de film in het kader van het zestig jarig bestaan van het Circuit Park Zandvoort weer op tv uitgezonden.
Zonder het bakken zou dit nooit meer mogelijk geweest zijn!
Gelogd
ronald jonker
Silver medal driver
****
Berichten: 245



« Antwoord #25 Gepost op: Augustus 14, 2008, 08:58:51 »

als ik het zo lees beste petor..... hebben we het dus aan jou te danken dat die band gered is.
mischien hadden ze hem anders wel weggemieterd!?!?!?!?!?!  Ik weet het niet
in ieder geval bedankt dat jij het "bakken" van die tape hebt geregeld, lag hij toch maar mooi klaar op de plank en kon RTL7 hem zo in de machine duwen.

de docu over 60 jaar circuit viel mij een beetje tegen eerlijk gezegd.
in een kwartier kun je de history maar matig weergeven en miste veel beeldmatriaal die ik deels op you tube wel kan vinden.
ik denk dat het circuit/rtl niet veel beelden heeft uit het verleden, de NOS zond altijd de grand prix en de paasrace, pinksterrace, trophy of the dunes en de finalerace uit (al was het maar kort) in de jaren 80, ik vrees dat deze beelden niet bewaard zijn gebleven, zeker niet als het aan mart smeets had gelegen want deze heeft werkelijk niets met autosport en liet dat ook meerdere malen blijken als hij dit aan moest kondigen.
dit ging met grote minachting en ook zijn reportage van af het circuit tijdens de grand prix van 19..  samen met jan lammers deed hij duidelijk met tegenzin. (verder vind ik hem wel een goede presentator hoor)
ik denk echter wel dat we blij mogen zijn dat er iets is uitgezonden want zoals we weten is elke minuut zendtijd kostbaar.
ik hoop echter dat er voor het 75 jarige jubileum wel een uurtje word vrijgemaakt en er dan mischien nog wat extra beeldmatriaal gevonden is in de kelder van de toren van cpz of in een prive archief van... fans of zo.  of laat ze even bellen met martijn lindeberg die de grand prix altijd regiseerde, of bert devies mischien hebben zij nog een bandje liggen....




Gelogd
Petor
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Augustus 14, 2008, 09:43:20 »

Men zou de band nooit weggemieterd hebben, dat gebeurd nooit zonder toestemming van de betreffende zender. 

Wat betreft de terugblik op 60 jaar cpz, ik kan je verzekeren dat de collega's hier aardig aan het spitten geweest zijn om beelden boven water te krijgen en uit te zoeken. De uitzendtijd van een kort half uurtje die men van de zender ter beschikking heeft gekregen, daar kunnen mijn collega's van de autosport redactie helaas niets aan doen.
Veel materiaal lag "opgeslagen" in een ruimte bij de benzine pomp van het sirkwie en was al een aardig studie opbject aan het worden voor de champignon biologen onder ons.

Tsja die Mart Smeets. Walgelijk hoe hij met de autosport omging in de jaren 80. Ik heb het altijd een groot onrecht gevonden toen hij er bij een van de laatste Grand Prix in Zandvoort met z'n grote neus boven op zat.
Gelogd
ronald jonker
Silver medal driver
****
Berichten: 245



« Antwoord #27 Gepost op: Augustus 14, 2008, 10:51:14 »

Men zou de band nooit weggemieterd hebben, dat gebeurd nooit zonder toestemming van de betreffende zender. 

Wat betreft de terugblik op 60 jaar cpz, ik kan je verzekeren dat de collega's hier aardig aan het spitten geweest zijn om beelden boven water te krijgen en uit te zoeken. De uitzendtijd van een kort half uurtje die men van de zender ter beschikking heeft gekregen, daar kunnen mijn collega's van de autosport redactie helaas niets aan doen.
Veel materiaal lag "opgeslagen" in een ruimte bij de benzine pomp van het sirkwie en was al een aardig studie opbject aan het worden voor de champignon biologen onder ons.

Tsja die Mart Smeets. Walgelijk hoe hij met de autosport omging in de jaren 80. Ik heb het altijd een groot onrecht gevonden toen hij er bij een van de laatste Grand Prix in Zandvoort met z'n grote neus boven op zat.

ik begrijp wel dat ze er druk mee zijn geweest hoor en kraak je collega´s zeker niet af, ik dank ze voor het geleverde werk, zij zijn ook gebonden aan een max uitzend tijd en aangeboden materie, zonde dat het lag weg te rotten , is het meteen gebakken  Knipoog?

ik doelde er eerder mee te zeggen dat ik de oorspronkelijke bouw, invoer panoramabocht, invoer marlboro bocht, interim circuit en de totale verbouwing incl pitstraat geschiedenis een beetje miste, werd snel door heen gelopen.
en ook de beelden van de eerste merken race (ford escort mexico, renault 5, golf gti) kwamen niet echt aan bod terwijl deze wel de bakermat zijn voor de huidige merkenrace.
rob slotemaker, de actie "red zandvoort", rensportschool, ect ect waar zijn de beelden en of het verhaal....

ik wilde alleen laten weten dat ik vind dat de history van cpz een grotere eer verdiend dan een klein half uur op tv.

verder niets dan lof dat er eindelijk eens aandacht was voor het circuit, dat verdienen die mannen die daar al jaren knokken voor hun bestaan ook eens om hun bedrijf in de "hoofdrol" te zien.
is tenminste een positieve afwisseling, beter dan dat ge o.h. van die "gedeputeerde ton hooijmaijers" daar worden ze toch ook een keer moe van lijkt me.
anders komt er straks weer een actie zoals "red zandvoort" van destijds (de mensen van bouwjaar 1970 en ouder weten het nog wel....)
« Laatste verandering: Augustus 14, 2008, 10:54:03 door ronald jonker » Gelogd
Frank490
Gold medal driver
*****
Berichten: 705



WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Augustus 17, 2008, 11:50:17 »


De wereld is klein he!
Waarom ben je nu gestopt bij OCA? Of is dat iets persoonlijks?
Ik ben zelf sinds enkele jaren flagmarshal bij de OCA en kijk steeds als een evenement voorbij is uit naar het volgende.
Over een paar weken sta ik dan ook weer paraat tijdens de Wijzonol Trophy.
Kom je nog wel regelmatig op het circuit om te kijken?

Antwoord op je laatste vraag: dit jaar pas één keertje en dat was tijdens het superraceweekend.

Antwoord op de eerste vraag is wat gecompliceerder. Het is wel een goede reminder voor mij om dat lidmaatschap nou maar eens te stoppen,want ik doe er niks meer mee en heb inmiddels al besloten dat ik er ook niks meer mee ga doen. Dat is niet om ernstige privé-redenen, maar gewoon omdat ik er meer ergernis dan plezier aan beleef. Als je dan toch doorgaat, dan ga je, door dat gevoel uit te stralen, andere mensen hun plezier ontnemen en dat moet natuurlijk niet. De OCA heeft enthousiaste mensen nodig en die zouden maar worden afgeschrikt door types als ik.

Joh, het is heel simpel: ik ben decennialang rescuemarshal geweest. Denk ff na over die functiebenaming en vraag je dan af of die benaming nog gerechtvaardigd is. Ik heb de conclusie getrokken dat dit niet het geval is: als er brand is komt de brandweer het doen, bij een beknelling idem, als er een gewonde (of erger) is, dan doet de medische dienst alles, als er dringend snel moet worden ingegrepen dan kan dat niet want Racecontrol bepaalt elke stap die een RM zet en belemmert daardoor ieder adequaat (= goed, veilig en snel) ingrijpen. Dat deden we "vroegûh" allemaal zelf en zelfstandig. Daar waren we ook op getraind en daar hadden we de materialen, kennis en vaardigheden voor. Dan is men dus nu geen RM meer zoals men dat voorheen was.

Langzaamaan is die functie uitgehold tot nauwelijks meer dan lid van een afsleepdienst. Het profiel van de tegenwoordig gewenste kandidaat is gewoon anders dan het mijne. Ik pas daar dus niet meer in. Ik heb me een tijdje rotgeërgerd aan alles wat er mis ging, inclusief het laten dood gaan van een rijder (misschien had ie het toch niet gered, maar niemand deed iets om 'm een kans te geven), heb nog een poging gedaan om een ommekeer te bewerkstelligen, en toen dat niet lukte ben ik maar lijdzaam achterover gaan hangen. Heb nog een jaartje als startofficial rondgehangen (dit onder het motto: als ik dan toch geen flikker uitvoer, laten we het dan maar officiëel maken) maar, hoewel best vermakelijk, kon me dat toch niet bekoren. Dus doe ik nu niks meer. Om je volgende vraag voor te zijn: ja, ik mis het wel, maar het is er niet meer, dus kan ik het ook niet terugvinden.

Voor een flagmarshal is er ook wel wat veranderd, maar dat is veel minder ingrijpend. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je plezier hebt in je hobby. Houden zo! Tot je vervangen wordt door lampen, natuurlijk...
Gelogd

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Fabian
Silver medal driver
****
Berichten: 382


Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ


WWW
« Antwoord #29 Gepost op: Augustus 18, 2008, 05:16:33 »


De wereld is klein he!
Waarom ben je nu gestopt bij OCA? Of is dat iets persoonlijks?
Ik ben zelf sinds enkele jaren flagmarshal bij de OCA en kijk steeds als een evenement voorbij is uit naar het volgende.
Over een paar weken sta ik dan ook weer paraat tijdens de Wijzonol Trophy.
Kom je nog wel regelmatig op het circuit om te kijken?

Antwoord op je laatste vraag: dit jaar pas één keertje en dat was tijdens het superraceweekend.

Antwoord op de eerste vraag is wat gecompliceerder. Het is wel een goede reminder voor mij om dat lidmaatschap nou maar eens te stoppen,want ik doe er niks meer mee en heb inmiddels al besloten dat ik er ook niks meer mee ga doen. Dat is niet om ernstige privé-redenen, maar gewoon omdat ik er meer ergernis dan plezier aan beleef. Als je dan toch doorgaat, dan ga je, door dat gevoel uit te stralen, andere mensen hun plezier ontnemen en dat moet natuurlijk niet. De OCA heeft enthousiaste mensen nodig en die zouden maar worden afgeschrikt door types als ik.

Joh, het is heel simpel: ik ben decennialang rescuemarshal geweest. Denk ff na over die functiebenaming en vraag je dan af of die benaming nog gerechtvaardigd is. Ik heb de conclusie getrokken dat dit niet het geval is: als er brand is komt de brandweer het doen, bij een beknelling idem, als er een gewonde (of erger) is, dan doet de medische dienst alles, als er dringend snel moet worden ingegrepen dan kan dat niet want Racecontrol bepaalt elke stap die een RM zet en belemmert daardoor ieder adequaat (= goed, veilig en snel) ingrijpen. Dat deden we "vroegûh" allemaal zelf en zelfstandig. Daar waren we ook op getraind en daar hadden we de materialen, kennis en vaardigheden voor. Dan is men dus nu geen RM meer zoals men dat voorheen was.

Langzaamaan is die functie uitgehold tot nauwelijks meer dan lid van een afsleepdienst. Het profiel van de tegenwoordig gewenste kandidaat is gewoon anders dan het mijne. Ik pas daar dus niet meer in. Ik heb me een tijdje rotgeërgerd aan alles wat er mis ging, inclusief het laten dood gaan van een rijder (misschien had ie het toch niet gered, maar niemand deed iets om 'm een kans te geven), heb nog een poging gedaan om een ommekeer te bewerkstelligen, en toen dat niet lukte ben ik maar lijdzaam achterover gaan hangen. Heb nog een jaartje als startofficial rondgehangen (dit onder het motto: als ik dan toch geen flikker uitvoer, laten we het dan maar officiëel maken) maar, hoewel best vermakelijk, kon me dat toch niet bekoren. Dus doe ik nu niks meer. Om je volgende vraag voor te zijn: ja, ik mis het wel, maar het is er niet meer, dus kan ik het ook niet terugvinden.

Voor een flagmarshal is er ook wel wat veranderd, maar dat is veel minder ingrijpend. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je plezier hebt in je hobby. Houden zo! Tot je vervangen wordt door lampen, natuurlijk...

Ik hoor het al. Voorlopig hou ik het ook bij flagmarshal Knipoog
Er mag tegenwoordig inderdaad niet veel meer op eigen initiatief gedaan worden. Mensen dan "de oude stempel" die het anders kennen, kunnen zich daar inderdaad erg aan ergeren. Ik ben nog niet zo lang marshal en weet dus niet hoe het voorheen was.
Ik geniet van autosport, en kan via OCA net iets dichterbij die auosport komen en ik ben nog actief bezig ook. Als ik op de baan sta te vegen en die auto's rijden om je heen, voel je dat je echt bezig bent met autosport.
Jammer dat je je vroegere hobby nu op deze manier verlaat, maar ik snap het wel. Ik vind het ook goed dat je zegt dat je niet het plezier van anderen wilt ontnemen met je "negatieve" houding.
Zou je het ook niet op de kleinere evenementen willen gaan doen? Dan is er misschien minder bemoeienis van racecontrol of is dat niet het geval? Wij kunnen tegenwoordig niet meer meeluisteren op het kanaal van de RM's dus ik weet niet welke commando's ze daar nog krijgen. Maar misschien kan je het bij bv. DNRT nog eens proberen ofzo....
Gelogd

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Pagina's: 1 [2] 3 4
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Copyright © 2008 autosport.nl
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM