Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 20, 2019, 09:27:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: BTCC  (gelezen 11946 keer)
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: Juli 18, 2008, 03:09:57 »

De crash van Tarquini in Knockhill is toch wel de BTCC crash die mij het meeste bijblijft.
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Juli 18, 2008, 03:50:14 »

Jajaja, de Eggenberger Sierra's tegen de BMW M3 van Roberto Ravaglia in het eerste WTCC. Yummie

Oeh, heerlijk ....

Michael

Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: Juli 18, 2008, 06:37:03 »

Als kind begon ik het rond 1995 te volgen.

Dan ben je vroeg begonnen Lachebek

Klopt, je hoefde Eurosport maar op te zetten en het geweld vloog je om de oren. Vooral SpeedWorld of hoe het programma heette hielp erg. Ik mocht in het weekend natuurlijk nooit te laat opblijven dus af en toe miste ik nog al wat van NASCAR en CART, maar SpeedWorld gaf altijd een mooi overzicht van wat er die week had rondgereden.

Die klapper van Burt weet ik nog, hij moest toen volgens mij een paar races missen. Ik zag laatst ook nog wat hoogtepunten van ik meen 98 op Knockhill. Verschilt niet erg met DTM op Brands Indy. Die wagens waren echt machtig snel. Ook heb ik het jaaroverzicht van 88. Iedereen rijdt daar in aparte klasses en scoort ook apart, maar er is wel maar een kampioenschap. Zodoende kan iemand in een langzamer klassement de titel pakken omdat er binnen zijn groep bijna geen competitie is. Plus niet te vergeten Ratzenberger. Altijd een beetje een onbekende voor mij gebleven. Enige waar ik hem van kende was Imola, en de kwalificatie had ik niet live gekeken en ik was helemaal niet bekend met de achterhoede. Maar als je hem daar ziet gaan, in ik meen een BMW, dan weet je dat hij uit het goede racehout was gesneden.

Over commentaar, bij BTCC hoort toch echt Ben Edwards. Over zijn co-commentator, kan iemand zich nog herinneren hoe Tim Harvery in 2004 de titel verloor in de Porsche's, in de eerste bocht op Donington, volgens mij ging Westbrook er toen met de bokaal vandoor.
Rob Veltman
Test driver
*

« Antwoord #18 Gepost op: September 29, 2008, 02:32:21 »

Natuurlijk waren de SuperTouring days geweldig, maar wie van jullie volgt het BTCC nu nog in het S2000 era?
Rob Veltman
Test driver
*

« Antwoord #19 Gepost op: September 29, 2008, 02:33:11 »

Over commentaar, bij BTCC hoort toch echt Ben Edwards. Over zijn co-commentator, kan iemand zich nog herinneren hoe Tim Harvery in 2004 de titel verloor in de Porsche's, in de eerste bocht op Donington, volgens mij ging Westbrook er toen met de bokaal vandoor.

Inderdaad, gelukkig heeft Harvey dit jaar wel de titel gewonnen Lachebek
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: