Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 16, 2019, 07:04:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: eerste bezoek!  (gelezen 21945 keer)
Petor
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 23, 2008, 11:10:28 »

Ik heb een zwart-wit programma in mijn vhs verzameling over Ben Pon. Ben wordt gevolgd tijdens wedstrijden op Zandvoort en Nurnburgring. In de docu zijn ook beelden van de begrafenis van Goedemans te zien.

Deze bedoel je: http://www.youtube.com/watch?v=opTF1YmPVmk  Cool

Ja verdomd zeg, dat is em!
En ik heb het begin niet, dus nu wel.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 27, 2008, 08:26:45 »

Ja verdomd zeg, dat is em!
En ik heb het begin niet, dus nu wel.

Niks te danken... Knipoog
Mooi filmpje he? Bij flink wat zaken denk je steeds "tsss dat dit allemaal zo maar kon".

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #17 Gepost op: Juni 27, 2008, 10:57:10 »

Drrrrrrk,  ben jij toevallig ook in het bezit van enig filmmateriaal van Zandvoort?  En dan bedoel ik niet de F1 maar vooral de nationale klasses.  Ik zoek al heel lang naar beelden van vooral de jaren 70 en 80. Uiteraard mag iedereen die wat heeft zich melden!  Ik zou graag wat van dit beeldmateriaal (uiteraard wil ik daar voor betalen) willen laten zien aan mijn zoontje (nu 6, bijna 7) !!  Dus mochten er mensen zijn die voor mij een kopietje hebben dan...........  GRAAG !!!!

Ooit was ik dicht bij het vuur via een kruiwagen bij de NOS, bleek (dat werd in ieder geval gezegd) dat alles was vernietigd  (9@#$ Huilen%^! Huilen@#$% Huilen^)........

Edwin
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: Juni 27, 2008, 11:44:13 »

Edwin, Probeer Petor eens te benaderen met een PB-tje. Zit niet bij NOS, maar wel zoiets. 

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Edwin de Jong
Gold medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: Juni 28, 2008, 12:09:32 »

Bedankt voor de tip! Knipoog  zojuist een PB gestuurd.........
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: Juni 28, 2008, 01:09:40 »

Drrrrrrk,  ben jij toevallig ook in het bezit van enig filmmateriaal van Zandvoort?  En dan bedoel ik niet de F1 maar vooral de nationale klasses.  Ik zoek al heel lang naar beelden van vooral de jaren 70 en 80. Uiteraard mag iedereen die wat heeft zich melden!  Ik zou graag wat van dit beeldmateriaal (uiteraard wil ik daar voor betalen) willen laten zien aan mijn zoontje (nu 6, bijna 7) !!  Dus mochten er mensen zijn die voor mij een kopietje hebben dan...........  GRAAG !!!!

Ooit was ik dicht bij het vuur via een kruiwagen bij de NOS, bleek (dat werd in ieder geval gezegd) dat alles was vernietigd  (9@#$ Huilen%^! Huilen@#$% Huilen^)........

Edwin

Helaas... had ik het maar! Ik kan je eventueel aleen blijmaken met nationale races van 1984 op dvd.

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: Juni 28, 2008, 01:10:12 »

Edwin, Probeer Petor eens te benaderen met een PB-tje. Zit niet bij NOS, maar wel zoiets. 

De EO? (erotische omroep)  Grijns

Edwin de Jong
Gold medal driver

« Antwoord #22 Gepost op: Juni 29, 2008, 09:40:14 »

Jazeker Drrrrrrrk !  Daar heb ik zeker belangstelling voor !! Grijns

Laat me svp weten hoe we dit gaan regelen.

Edwin
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: Juni 30, 2008, 08:14:10 »

Jazeker Drrrrrrrk !  Daar heb ik zeker belangstelling voor !! Grijns

Laat me svp weten hoe we dit gaan regelen.

Edwin

Stuur maar een PB'tje met je naam/adres. Ik kan het eventueel ook eens meenemen voor je naar Zandvoort of Assen.

Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: Juli 06, 2008, 11:55:44 »

...De foto in mijn avatar toont Ab in zijn allerlaatste race op Zandvoort tijdens de Europacup, vijf dagen voor zijn trieste dood. Hij was schier overslaanbaar in het Europees kampioenschap, maar in deze wedstrijd ging een overwinning in rook op toen hij samen met 'PAM' (hier in zijn kielzog) van de baan raakte.

Ab had mij niet zo heel lang daarvoor een foto opgestuurd. Daar staat hij trots naast zijn SRT Abarth 1000 TC waarmee hij in 1967 Nederlands kampioen werd. Een kostbaar bezit. 

Dank voor je toelichting omtrent je nick. Heb er nog steeds een afwijkende mening over, maar soit, iedereen doet zijn ding en het is in ieder geval vanuit respect. Vertel eens meer over Ab SVP. Jij hebt hem kennelijk persoonlijk gekend en ik ben best nieuwsgierig.

Niet minder nieuwsgierig ben ik over PAM. Heb dat "PAM" vaker gehoord en gelezen, maar snap niet helemaal wie of wat ermee bedoeld wordt. Praat ons eens bij, SVP.

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
FastFreddy
Rookie driver
**

« Antwoord #25 Gepost op: December 08, 2008, 01:14:46 »

Grappig trouwens die foto die je gebruikt als avatar: die zou ook anno 2008 nog geschoten kunnen zijn in het NK Historische Toerwagens & GT's. De heren Izaks en Verzijlbergen rijden namelijk exact zo met die Abarthjes Lachebek
Maar ze blijven meestal keurig met de wielen aan de grond. Hier een video van Verzijlbergen, vanuit de Abarth van Izaks.
http://nl.youtube.com/watch?v=gKzULo6R4nc

Maar hier gaat het wiel weer helemaal los (1973).......  Lachen
http://fiat.hyves.nl/album/6453594/Fiat/rBHH/fotos/236151518/0/wEA4/

Sorry voor de late reactie...

Ik heb in 1994 een FIA 1 uurs race samen met Verzijlbergen z'n Abarth gereden. Zei tegen Ron dat de auto achter wel een beetje harder geveerd mocht zijn, Ron zei toen dat dan het voorwiel niet meer omhoog zou komen, dat vond  ie leuker Knipoog

Ik heb op de licentie cursus nog paar keer in een TCR gereden, zou van Ab Goedemans geweest zijn, ben daar echter niet zeker van.

Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: December 08, 2008, 11:17:18 »

Meneer Staal, Freek,

Heel erg leuk je hier te treffen. Je bent een van de toppers van weleer. Jij, BOK, Ros, noem er maar eens een paar, waren de reden dat mensen naar die zanderige kromme asfaltweg in de duinen kwamen om te zien hoe je ècht met een auto kon stoeien. Ik heb er toen van genoten en hoop dat opnieuw te doen, a.d.h.v. ook jouw verhalen. Dus, eh, kom maar op.

FastFreddy
Rookie driver
**

« Antwoord #27 Gepost op: December 09, 2008, 11:02:01 »

Meneer Staal, Freek,

Heel erg leuk je hier te treffen. Je bent een van de toppers van weleer. Jij, BOK, Ros, noem er maar eens een paar, waren de reden dat mensen naar die zanderige kromme asfaltweg in de duinen kwamen om te zien hoe je ècht met een auto kon stoeien. Ik heb er toen van genoten en hoop dat opnieuw te doen, a.d.h.v. ook jouw verhalen. Dus, eh, kom maar op.
Dank je Frank  Cool, dat waren inderdaad leuke tijden met Berend en z'n Zandvoortse sponsor. Toen kon je nog lachen en was het allemaal niet zo ongelooflijk zwaar gesponsord. Mijn hele eerste seizoen ('80) kostte me minder dan 7.500 ouderwetse guldens (hoofdzakelijk banden, inschrijvingen) en ik ging pas een beetje hard met m'n Zweedse (Carneborn) motor. Die kostte toen maar liefst 8000 gulden! Maar ik heb er wel 2 seizoenen mee gereden, en een onverwoestbare Getrag (dogleg) versnellingsbak met een eerste versnelling die tot 80 ging kostte 4500 gulden, wereldbedragen voor mij, maar onmisbaar als je wat harder wilde. Later zag je trailers, die tonnen kostten, waaruit een Yaris naar buiten rolde...

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #28 Gepost op: December 10, 2008, 10:41:38 »

Later zag je trailers, die tonnen kostten, waaruit een Yaris naar buiten rolde...

U slaat de spijker op de kop! Ik gruwel ook van dit soort zaken... tel daar ook nog even de zanger die Hollandse hits zingt, of de stampende deejay bij. Plus een vracht gasten die zich de hele dag flink laten volstoppen (want de drank en eten zijn gratis) maar die het verder geen bal interesseert waar ze zijn en waarom ze daar zijn Droevig

Petor
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: December 10, 2008, 12:41:15 »

Die "zangers" ja, niet aan te horen als je de gansche dag op een baanpost rondom het paddock staat.

"KOM OP ZANDVOORHOH-HOH-HOH-HOH-HOH-HOH-HOH-OORD, LAAT DIE HANDJES ZIEN!!!!!!!!
BIJ ONS IN DE JORDAA-HAH-HAH-HAH-HAH-HAH-HAH-HAH-AAN IS HET EEN KOMEN EN GAA-HAH-HAH-HAH-HAH-AAN!!!!!!!!!!!!!!"
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar: