Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 19, 2017, 11:52:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: F1 Retro op ESPN Classic  (gelezen 7639 keer)
Frank Swinkels
Rookie driver
**

« Gepost op: April 17, 2008, 05:31:50 »

Ook al geplaatst onder een andere klasse, maar voor de volledigheid hier ook maar even. Is toch nog helemaal 'leeg' Knipoog

Voor de "Retro" mensen onder de autosport.nl lezers en wellicht ten overvloede:
ESPN Classic is bezig met een serie over de F1 van 1970 tot 1980. Iedere week, te beginnen op zondagavond een 'nieuw' jaar. Deze week nog 1974, vanaf a.s. zondag (20:00 uur) 1975 met regelmatige herhalingen gedurende de week. Prachtige en unieke beelden uit een tijd dat het zelden of nooit op de buis was.

Veel (kijk)plezier!
Frank
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: April 17, 2008, 06:12:23 »

Dank voor de mededeling, zal het zeker in de gaten houden!
Rob Petersen
Test driver
*

« Antwoord #2 Gepost op: April 17, 2008, 06:40:18 »

Goeie tip. Ga ik bekijken !
Bedankt. Lachebek
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: April 18, 2008, 01:58:25 »

ESPN zit zeker alleen in het digitale pakket van een kabelaanbieder als Casema zeker he?  Droevig

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: April 18, 2008, 02:00:43 »

Bij Delta Digitale TV alleen ESPN Classic, geen ESPN 1 of 2. Wat ik trouwens bij Delta verder ook mis is NASN. Als reactie op de vraag of het binnenkort te verwachten is kreeg ik de reactie 'zo veel mogelijk de site in de gaten te houden'. Met andere woorde, reken der niet op gast.
Fllying_Fin
Silver medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: April 18, 2008, 02:12:54 »

Bij Delta Digitale TV alleen ESPN Classic, geen ESPN 1 of 2. Wat ik trouwens bij Delta verder ook mis is NASN. Als reactie op de vraag of het binnenkort te verwachten is kreeg ik de reactie 'zo veel mogelijk de site in de gaten te houden'. Met andere woorde, reken der niet op gast.
NASN kan ik hier gelukkig wel ontvangen. Deze zenden soms nadien races uit van NASCAR die eerst op ESPN te zien waren (relive dus)
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: April 18, 2008, 02:15:03 »

Dat is ook precies de reden waarom ik erg zo in ge´nteresseerd was... Helaas willen ze er hier in Zeeland nog niet aan. Die kiezen liever voor zenders als Wine TV, Saling Channel, Fashion TV en Oranje TV ofzo. Jammer, ik denk dat je met NASN alleen meer mensen een plezier doet dan met die eerdere 4 samen.
Fllying_Fin
Silver medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: April 18, 2008, 02:25:34 »

Dat is ook precies de reden waarom ik erg zo in ge´nteresseerd was... Helaas willen ze er hier in Zeeland nog niet aan. Die kiezen liever voor zenders als Wine TV, Saling Channel, Fashion TV en Oranje TV ofzo. Jammer, ik denk dat je met NASN alleen meer mensen een plezier doet dan met die eerdere 4 samen.
Behalve die Wine TV zit de rest allemaal in het totaalpakket. Wij hebben hier @home
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: April 18, 2008, 02:27:43 »

En kijk je er vaak naar?  Knipoog
Fllying_Fin
Silver medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: April 18, 2008, 02:34:07 »

En kijk je er vaak naar?  Knipoog
Wine TV? nee nooit haha

van de rest kijk ik eigenlijk maar een paar zenders (buiten basispakket dan wat ook normaal op de kabel is). Eurosport 2, NASN, MotorsTV, CarTV (of hoe heet het precies, RaceWorld TV vond ik toch hel wat fijner!), waarschijnlijk met deze uitzendingen ook meer ESPN Classic. En eens een enkele keer wat muziekzenders.
Marc
Rookie driver
**

« Antwoord #10 Gepost op: April 18, 2008, 03:22:22 »

De Formule 1 retro beelden van de jaren '70 zijn echt bijzonder fraai om te zien.

Bernie Ecclestone nog als teambaas.... Colin Chapman die bij iedere zege van JPS op het rechte eind stond en zijn pet de lucht ingooide.... de heerlijk debiele sprongetjes van de finish-vlaggenisten... fotografen die levensgevaarlijk VOOR de vangrail stonden om plaatsjes te schieten.... de belachelijke neusvleugel van March.... noem maar op....

Het Engelse commentaar is heerlijk droog van humor. Bij de GP van Engeland 1974: ,,Degenen die vandaag de dag honderden euro's entree betalen om een GP Formule 1 te bekijken, moeten nu even van het scherm wegkijken....'' Waarna de toenmalige entreeprijzen (2,5 pond voor volwassenen, kinderen ÚÚn pond!!!) in beeld verschijnen....

Ik verheug me nu al op de beelden van de zeswiels-Tyrrell die we binnenkort te zien krijgen!  Grijns

Groet, Marc

(Eind)redacteur www.autosport.nl
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: