Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 24, 2017, 11:04:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Schumacher ongedeerd na zware crash  (gelezen 6977 keer)
D-M0de
Gold medal driver

« Gepost op: April 18, 2008, 12:02:20 »

Citaat van: Autosportnieuws.be
De Duitse krant ‘Bild’ heeft foto’s onthuld waarop te zien is hoe Michael Schumacher in een motorrace op het nippertje ontsnapte aan een incident waarvan de gevolgen groots hadden kunnen zijn. De Duitser bleef ongedeerd.

Tekst: Seb Buurma

Op het circuit van Bresse in Frankrijk vond het incident plaats. Op foto’s is te zien hoe Schumacher een tegenstander raakte waarna hij viel. Bij het opstaan ontweek de Duitser maar net een andere rijder.

Hier de foto's: (Bron: Das Bild)

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: April 18, 2008, 01:48:26 »

Wow, Schumacher is van alle markten thuis: op de laatste foto doet hij The Moonwalk van Michael Jackson.  Grijns

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: April 18, 2008, 10:58:58 »

Rollende ogen Grijns
sebastiaan
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 19, 2008, 04:22:37 »

Wow, Schumacher is van alle markten thuis: op de laatste foto doet hij The Moonwalk van Michael Jackson.  Grijns

ja en ala de matrix ontweek hij de rest
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: April 19, 2008, 04:53:23 »

ik moet zeggen vindt het nog steeds vreemd om hem op een motor te zien, en man heb je miljoenen koop je zo'n verschikkelijk pak! blijft een duitser... voor de rest zie ik in de motorsport wel vaker van dit soort crashes, ik vindt het een beetje overdreven allemaal, in de pers (krant) stond dat ie op het nippertje aan de dood was ontsnapt met veel boa's en bombari, nou dan hoor ik al 5 keer onder de groene zoden te liggen.
Jan Duin
Rookie driver
**

« Antwoord #5 Gepost op: April 19, 2008, 05:40:54 »

Hoe gaat het spreekwoord ook al weer: Schumacher hou je bij je leest!  Rollende ogen
sebastiaan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: April 19, 2008, 06:03:00 »

Hoe gaat het spreekwoord ook al weer: Schumacher hou je bij je leest!  Rollende ogen

ja ind lekker rentenieren en niet steeds de media opzoeken
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #7 Gepost op: April 20, 2008, 09:05:25 »

ik moet zeggen vindt het nog steeds vreemd om hem op een motor te zien, en man heb je miljoenen koop je zo'n verschikkelijk pak! blijft een duitser... voor de rest zie ik in de motorsport wel vaker van dit soort crashes, ik vindt het een beetje overdreven allemaal, in de pers (krant) stond dat ie op het nippertje aan de dood was ontsnapt met veel boa's en bombari, nou dan hoor ik al 5 keer onder de groene zoden te liggen.

Het is inderdaad een verschrikkelijk pak, maar er zit wel oranje in. Hij is toch niet van plan om het Nederlanderschap aan te vragen hè?
Het is inderdaad een crash zoals er waarschijnlijk elk weekend wel een aantal op de wereld zijn. Sommige nog wel erger . Maar omdat die mensen geen Schumacher heten halen die het nieuws niet. Hopelijk zwakt deze interesse van journalisten in Schumacher snel af. Al zal het wel leuk voor amateur sporters zijn, als er meer aandacht aan amateur races gegeven wordt. Daar kan iemand als Schumacher wel zijn steentje in bijdragen.

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: April 20, 2008, 06:32:10 »

Goh.....
Ik wist niet eens dat ie op motoren reed joh.
Nu kan het iedereen zijn in zo'n pak
Bild is een sensatie blad dus neem het met een korreltje zout
Fabian
Silver medal driver

Ik ben flagmarshal bij de OCA op CPZ

« Antwoord #9 Gepost op: April 20, 2008, 10:04:41 »

Goh.....
Ik wist niet eens dat ie op motoren reed joh.
Nu kan het iedereen zijn in zo'n pak
Bild is een sensatie blad dus neem het met een korreltje zout

Hij heeft al enkele races gereden op de motor. Dus deze keer geen maar zonder zout?Haha.
Wel erg dat het zo uitgebreid in Bild moet komen te staan he.

Kom ook vlaggen bij OCA Zandvoort. Meld je aan via www.oca-zandvoort.nl
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: