Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 20, 2019, 06:57:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Creventic kondigt 24H PROTO Series voor 2017 aan  (gelezen 32179 keer)
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #30 Gepost op: December 04, 2016, 09:34:39 »

Je kunt beter de belangrijkste delen uit artikelen posten met daaronder link naar het volledige artikel en je eigen mening om discussie aan te wakkeren. Sowieso wordt het posten van volledige artikelen meestal niet gewaardeerd door de bron van de artikelen.

Nu terug naar het onderwerp van dit topic. LMP3 is wel booming. Waarschijnlijk hetzelfde fun gehalte als GT3 maar een stuk goedkoper. Enige punt van zorg is dat er in korte tijd teveel LMP3 series opgestart worden zodat de spoeling uiteindelijk dun wordt.

« Laatste verandering: December 04, 2016, 09:36:28 door Racing-Fan » Gelogd
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #31 Gepost op: December 07, 2016, 05:11:45 »

Citaat
Ginetta has confirmed that seven teams will race Ginetta G57-P2s in the inaugural Creventic 24H Proto Series season. New faces HHC Motorsport, Atech Racing Dubai and Optimum Motorsport will join Graff Racing, Century Motorsport, CWS Racing and Simpson Motorsport.

...

The 24H Proto Series makes its debut with a triple header of three hour races supporting the Dubai 24 Hours. The full calendar for 2017 was also recently revealed.

Bron: www.dailysportscar.com

Geen slecht begin. Als ze nog zo'n aantal LMP3's en CN's wagens aan zich weten te binden dan heb je een mooi startveld.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #32 Gepost op: December 14, 2016, 05:44:56 »

ace1, ik weet niet wat de moderatoren erover te zeggen hebben, als ze er al iets over te zeggen hebben, maar ik persoonlijk zou graag minder gecopy-paste zien van jou. Vertel waar het verhaal over gaat, link ernaar en zeg wat je ervan vindt. Deze muren van tekst zonder onderscheid met wat jouw eigen bijdrages zijn bevorderen de discussies bepaald niet.

Ik wil absoluut geen olie op het vuur gooien, ben het met jou eens, maar waardeer ook de input van ace1 (waar de mijne de afgelopen jaren ontbrak, dat realiseer ik me terdege). Toch wil ik deze link nog even bijdragen:

http://autosport.nl/forum/index.php?topic=1361.0

Een voorbeeld waarbij de geplakte tekst het onderwerp van het subforum niet dekt. Je kan uiteindelijk inderdaad beter een link naar aan artikel plaatsen en (trachten) een discussie (te) beginnen door jou visie erop te geven, dan slechts een stortvloed aan (lange) artikelen te plaatsen, waarbij lang niet iedere forum deelnemer de moeite zal willen nemen het gehele artikel te lezen. Met andere woorden, post na post bakken informatie delen zal wellicht een poging tot discussie vertragen of zelfs geheel voorkomen. En dat staat dan juist averechts op de functie van een forum.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #33 Gepost op: December 18, 2016, 06:00:45 »

Ik begrijp jullie reacties niet want die manier van de postings die ik doe wordt op www.defensieforum.nl toegepast en dat is forum wat 14220 leden heeft en op op http://www.dutchfleet.nl/ wordt deze manier van postings gedaan en dat is een forum wat 25000 leden heeft. Ik hou mij gewoon aan de forumregels die daar worden toegepast. Verder hebben beide forums moderators bij defensieforum zijn dat forumbeheerders en bij dutchfleet zijn dat officieren en beide forums liggen een of twee weekenden per jaar stil vanwege onderhoud. Ik weet niet op welke forums jullie actief zijn maar als iemand anders een posting doet die niet in jullie straatje komt wordt deze gelijk afgezeken bij defensieforum en dutchfleet heb je een kameraadschap maar dat komt ook omdat ik op beide forums mensen in real life ken. De kameraadschap is hier ver te zoeken.
« Laatste verandering: December 18, 2016, 06:31:08 door ace1 » Gelogd
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #34 Gepost op: December 18, 2016, 06:07:27 »

Ik ben op meerdere fora actief en daar wordt het door andere gebruikers ook gedaan,
Da's mooi. Neemt niet weg dat het mij ontzettend stoort en dat ik denk dat het beter kan.

Citaat
blijkbaar heb jij geen ervaring met een forum?
Ik heb meer ervaring met dit forum dan jij, zoveel is zeker.

Citaat
En ik ben de enige die dit forum levend houdt,
Ik tel het spammen van volledige teksten van artikelen die elders ook gelezen kunnen worden niet tot het levend houden van het forum. Bijdragen van anderen in de laatste maanden komen bij mij levendiger over. Met name de TCR Benelux 2017 thread is een goed voorbeeld. Hier werd hevig gediscussieerd tussen leden die zich al een tijd niet hebben laten horen. Dat, niet ellenlange artikelen zonder eigenlijke discussie, is wat een forum zo mooi maakt.

Citaat
de overige leden doen dat namelijk allang niet meer.
Ga nou niet overal de eer voor opstrijken. En welke eer sowieso? Geen discussie te bekennen hier. Enige wat voor discussie probeert door te gaan is een korte ruzie over wat wel en niet hoogwaardige techniek is, niet bepaald hoogwaardige discussie als je het mij vraagt.

Citaat
En de meeste moderatoren hebben er een hekel aan als je alleen maar een linkje plaatst.
Maar goed, dat stel ik ook helemaal niet voor. Herinner je je dit nog?
Vertel waar het verhaal over gaat, link ernaar en zeg wat je ervan vindt.
Als je die instructies nou opvolgt dan ben ik blij en kun jij nieuws brengen over wat jij interessant vindt. Hier heb je een voorbeeld van goed gedrag, genomen van een ander forum:
Citaat van: Mark0994
http://www.touringcartimes.com/2016/...c-tcr-germany/
Luca Engstler will drive Golf in 2017 TCR Germany

Citaat
En ben je er niet mee eens jammer dan.
Och wat ben je toch volwassen.

Ik zie dat je het persoonlijk opvat, maar het is zeker niet zo bedoeld. Dit gaat niet om jij tegen ik, dit gaat alleen over hoe je te gedragen op dit forum. Ik hoop dat je in staat bent om je eigen gedrag te beoordelen en verbeteren. Mocht deze discussie toch uitlopen op nodeloze ruzie, dan zal ik deze verlaten en jou overlaten aan de moderatoren.

Op defensieforum mag je maximaal 2 citaten per posting gebruiken omdat het anders een onoverzichtelijke geheel wordt wat niet meer te volgen is. doe je dit toch krijg een waarschuwing en bij een tweede keer een ban van 14 dagen. Overigens heb ik op defensieforum meer dan 8674 postings kom dan niet met het onzinverhaal dat jij hier meer ervaring hebt dan mij en ik heb op defensieforum en dutchfleet nog nooit klachten gehad over mijn postings.
« Laatste verandering: December 18, 2016, 06:12:52 door ace1 » Gelogd
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #35 Gepost op: December 18, 2016, 06:29:54 »

Nu terug naar het onderwerp van dit topic. LMP3 is wel booming. Waarschijnlijk hetzelfde fun gehalte als GT3 maar een stuk goedkoper. Enige punt van zorg is dat er in korte tijd teveel LMP3 series opgestart worden zodat de spoeling uiteindelijk dun wordt.

Daar ben ik niet bang voor want in de GT is dit veel erger, ik zal deze even benoemen.
ADAC GT Masters, Blancpain GT Series, British GT, Italian GT Championship, FFSA GT Championship (Franse GT) enz.
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #36 Gepost op: December 18, 2016, 07:00:09 »

Geen slecht begin. Als ze nog zo'n aantal LMP3's en CN's wagens aan zich weten te binden dan heb je een mooi startveld.

Normaal gesproken is de GINETTA G57-P2 favoriet voor de eindzeges, maar in de supercarchallenge deed in het laatste weekend bij de Superlights een Norma M20FC V8 mee die de LMP3's eruit reed. Deze  M20FC V8 is behoorlijk lichter dan een LMP 3 of een GINETTA G57-P2. enige nadeel is dat in FIA CN reglement de brandstoftank niet groter mag zijn dan 80 liter een LMP3 heeft een brandstoftank van 100 liter en een GINETTA G57-P2 heeft een  brandstoftank van 105 liter.  Maar de Norma M20FC V8  heeft een gewicht wat 200 kg lichter is dan een LMP3.

http://www.motorsportmarkt.de/show/rennfahrzeuge/prototypen/norma-m20fc-v8.html

https://www.youtube.com/watch?v=-MHtwmCoFGw

Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #37 Gepost op: December 18, 2016, 09:50:03 »

Daar ben ik niet bang voor want in de GT is dit veel erger, ik zal deze even benoemen.
ADAC GT Masters, Blancpain GT Series, British GT, Italian GT Championship, FFSA GT Championship (Franse GT) enz.
Dat is zo maar ik kan me voorstellen dat geleidelijke groei over een aantal jaren beter is dan dat er in 1 of 2 seizoenen een heleboel series opgestart worden.

ace1
Silver medal driver

« Antwoord #38 Gepost op: December 18, 2016, 09:54:07 »

Dat is zo maar ik kan me voorstellen dat geleidelijke groei over een aantal jaren beter is dan dat er in 1 of 2 seizoenen een heleboel series opgestart worden.

Klopt dat is altijd beter dan luchtkastelen zoals de A1GP.
Maar Creventic heeft deze serie voor prototypes op verzoek van teams en rijders gedaan en de kans bestaat dat de producenten van prototypes  hier ook nog invloed hebben gehad alleen daar is lastig achter
te komen.
« Laatste verandering: December 18, 2016, 10:09:57 door ace1 » Gelogd
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #39 Gepost op: December 18, 2016, 10:11:11 »

Het voordeel van composiet materiaal is dat wel een stuk lichter is dan staal of aluminium waardoor een LMP3 waarschijnlijk een hogere topsnelheid heeft als een GT3. Heb je wel eens met composiet materiaal gewerkt?
« Laatste verandering: December 18, 2016, 10:26:49 door ace1 » Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar: