Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
April 20, 2019, 01:18:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Robin Frijns naar IndyCar  (gelezen 4872 keer)
SennaDaSilva
Rookie driver
**

« Gepost op: Augustus 04, 2016, 01:12:35 »

Zoals we allemaal weten heeft Robin Frijns zijn eerste test in een Indycar gedaan.
Ik heb afgelopen jaar vele stukjes gelezen op de Robin Frijns Facebook http://www.facebook.com/robinfrijnspage waarin we Andretti vaak horen roepen dat hij Robin echt "the real deal" vindt,
en dat het heel goed mogelijk is dat Robin wellicht nog dit jaar of volgend jaar races gaat rijden voor het team.

Hij heeft op het moment van schrijven een periode waarin hij weinig races heeft, wellicht dat we hem al snel in de IndyCar kunnen zien dus. En anders wel volgend jaar !

Wellicht binnenkort dus meer nieuws !

Quintin03
Silver medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 05, 2016, 12:11:29 »

Hoewel ik graag weer een Nederlander in de Indycar zou zien, verwacht ik niet dat het dit jaar nog gaat gebeuren. Andretti zit met 4 auto's vol, in het beste geval zie ik ze in Sonoma nog de 5e auto inzetten als ze het slecht gaat en ze niets te verliezen hebben, maar met Rossi nog redelijk in de punten en de overige teamleden zeer comfortabel op de Pokonoer-dreieck denk ik dat er nog best een mogelijkheid is dat er nog een titelrun inzit voor een Andretti en ik verwacht in zo'n geval dat ze niet crewleden willen verspillen aan een extra wagen. Hunter-Raey heeft eerder een late titelrun gepresteerd, vergeet dat niet. Ook volgend jaar zie ik niet meteen veel verandering in de drie Andretti's of de Andretti-Herta. Misschien dat Munoz wat te vrezen heeft, misschien dat Marco toch maar eens voor zichzelf moet gaan werken, maar beide acht ik onwaarschijnlijk. Mocht Frijns noch wat sponsors met zich meebrengen, dan kan het noch wat makkelijker worden, maar daar ben ik niet van op de hoogte.

Dat gezegd hebbende, mocht er iets niet doorgaan, Rossi die terugkeert naar Formule 1, Marco die gebesuurd raakt, Munoz verliest zijn sponsors, dan zal Frijns vast linea recta dat gat opvullen.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: