Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 23, 2017, 09:36:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Asphalt 8  (gelezen 9251 keer)
yannick19
Test driver
*

« Gepost op: April 21, 2016, 04:25:56 »

Hallo allemaal!

Volg het forum al een tijdje, tot nu toe altijd meegelezen maar toch besloten te registreren. Mijn naam is Yannick en ik ben 19 jaar. Grote race fan en sinds een paar maanden ook in het bezig van een rijbewijs.

Één van de games die ik veel speel is Asphalt. Doe dit dan op mijn telefoon maar mis dan toch een beetje het geluid en de beleving van de game. Ik was dan ook van plan een android stick (dit bijvoorbeeld) aan te schaffen, om ook op mijn TV te kunnen gamen.

Nu was mijn vraag: heeft er al iemand ervaring met een dergelijke oplossing? Hoe speelt de game op de TV?

Groetjes, Yannick
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: April 30, 2016, 05:00:58 »

Hoi Yannick,

Welkom!! Tja, je had het misschien al gemerkt, maar het is de laatste tijd erg rustig hier. Wel jammer, want hier vonden de vele Nederlandse Autosport Liefhebbers een digitale camping voor de momenten dat we niet op een het circuit waren. Hopen op drukkere tijden dus.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik noch ervaring heb met Asphalt (wel inmiddels bekeken), noch met een Android stick. Eerste waar ik wel voor zou vrezen is "lag" (Engels woord voor achterlopen, uit te spreken als 'laehk'). Dat is de tijd die zit tussen de handeling die jij uitvoert met je telefoon en het resultaat van die handling terugzien op het scherm.

Hoe groter dat tijdsverloop, des te lastiger is het om adequaat te reageren op de dingen die je op het scherm ziet.

Zijn er nog andere race games die je speelt? Als ik zelf digitaal race, is dat op mijn PC en dan meestal Assetto Corsa.

Met vriendelijke groet,

Michael

Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: