Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Juli 21, 2017, 12:43:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Auto online taxeren en verkopen?  (gelezen 4226 keer)
peter80
Test driver
*

« Gepost op: Februari 29, 2016, 11:18:22 »

Hallo allen,

Allicht niet de beste plek om dit te vragen maar aangezien dit forum natuurlijk vol zit met autoliefhebbers probeer ik het toch even Lachebek.

Is er hier iemand die ervaring heeft met het online taxeren en verkopen van auto's. Er zijn inmiddels heel wat online platforms actief binnen Nederland die dit aanbieden en het internet staat vol met recensies. Echter, weet ik uit ervaring dat deze recensies niet altijd te vertrouwen zijn (IEDEREEN kan immers zo maar een account aanmaken) dus ik ben benieuwd naar directe ervaringen van de kenners op dit forum. Lachebek

Alvast bedankt!
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 29, 2016, 09:53:47 »

Niet doen dit is witte boorden criminaliteit deze gasten dwingen jou om met je verkoopprijs omlaag te gaan. als je dit toch wilt doen doe het dan via de ANWB dat is een stuk veiliger.

https://www.anwbautoverkoopservice.nl/?utm_source=anwb.nl&utm_medium=selectieblok_autoportal&utm_campaign=anwb.nl
peter80
Test driver
*

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 02, 2016, 03:30:33 »

Niet doen dit is witte boorden criminaliteit deze gasten dwingen jou om met je verkoopprijs omlaag te gaan. als je dit toch wilt doen doe het dan via de ANWB dat is een stuk veiliger.

https://www.anwbautoverkoopservice.nl/?utm_source=anwb.nl&utm_medium=selectieblok_autoportal&utm_campaign=anwb.nl

Ja dat de prijs wat lager ligt dan wanneer ik hem gewoon particulier verkoop weet ik. Voordeel is dan wel weer dat het me wat tijd bespaard. Dit maakt het toch niet meteen witte boorden criminaliteit?
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 03, 2016, 12:22:59 »

Ja dat de prijs wat lager ligt dan wanneer ik hem gewoon particulier verkoop weet ik. Voordeel is dan wel weer dat het me wat tijd bespaard. Dit maakt het toch niet meteen witte boorden criminaliteit?

Wel als jij je auto bij ik wil van mijn auto af wilt gaan verkopen.
Dat heb ik van betrouwbare bron.

Mijn advies verkoop je auto via de ANWB dat is een veiligere keus en je hebt een eerlijkere prijs voor jou auto.
peter80
Test driver
*

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 08, 2016, 04:47:00 »

En een website als www.wijkopenautos.nl dan? Of is dat allemaal een pot nat..?
ace1
Silver medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 08, 2016, 09:23:27 »

En een website als www.wijkopenautos.nl dan? Of is dat allemaal een pot nat..?

Het is een pot nat, je kan natuurlijk ook je auto via marktplaats verkopen kijk dan even goed wat een zelfde type auto uit hetzelfde bouwjaar met  vergelijkbare kilometers kost bij een autobedrijf en als je daar dan 500 ondergaat zitten ben je ook zo van je auto af. 

Maar als je geen geduld hebt verkoop dan je auto via de ANWB, dat is betrouwbare keus.

http://www.anwb.nl/auto/verkopen/autoverkoopservice
« Laatste verandering: Maart 08, 2016, 09:27:44 door ace1 » Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: